Derbi Derbi GPR 125 Racing Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
1,788
Çok sağolasın Hytloth.Bu aletlerin sigortası varsa nerdeler onu biri söyleyebilirmi(Koltugun altındaki harici bi sigortadan söz ediyorum)?

sigortaları görebilmen için depoyu sökmen lazım, depoyu 3 adet vida tutuyor 2 tanesi koltuğun altında bir tanesi de deponun ön tarafında. depoyu söktükten sonra sağ tarafta sigorta kutusunu görebilirsin, hava filtresinin hemen yanında. yanlış hatırlamıyorsam 3 adet sigorta var orada, onları kontrol et.
 
Katılım
15 Eki 2009
Mesajlar
35
Tomass çok sağol bu gün baktım ve sigortanın attığını gördüm sorunsuz çalışıyor şuan yardımın için çok teşekkürler tekrar
 
Katılım
6 Nis 2008
Mesajlar
313
Extrema sorma ya bunlar hem yolda hem de forumda yalnız bıraktılar beni. Gene solo gezi yaptım. İstikamet Riva:



Bir de lüfer yedim denize karşı, Derbi de rr arkadaşlarıyla takıldı parkta kardeş kardeş :)

 
Son düzenleme:
Katılım
22 Eyl 2009
Mesajlar
2,039
O arkadaşa mesaj attımda cevap gelmedi belki ruhsatı olmayabilir o motorun yani trafiğe kapalı alanda kullanıldığı için...
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
1,788
koray abi gezmişsin yine....


bence o ilan şaibeli :) adres telefon hiçbirşey yok. allah bilir motor ne haldedir...
 
Katılım
3 Kas 2009
Mesajlar
325
DERBİ GPR 125 2T 100 KM'de ne kadar yakar ?:silent:
Rektefiye kaça maal olur?:silent:
 
Katılım
25 Haz 2005
Mesajlar
1,395
Kerem sorularinin cevaplarini sayfalarca verdik , sormadan once basligi incele lutfen.
 
Katılım
9 May 2006
Mesajlar
1,087
eee hanimis derbiciler ? :)

=)

abi benim motorun üstüne binaya mantolama yaparken sıva döktüler, bi ara vakit bulup temizlemem gerekiyo..

Yau bakıyorum, kız gibi motor. KM'si aşırı düşük, hızlı, atik.. Tipi son derece yerinde. İlan orda duruyo öylece.. salak salak teklifler geliyo. "2500'e bırakır mısın?" "rolex saatle değiştirir misin?" "mondial UK bilmemkaç var takas eder misin?" Bugüne kadar adam gibi alıcı iki tane çıktı. Bi tanesi bolu taraflarındaydı, "haftaya istanbul'a gelip alıcam" dedi. Diğeri de "bu hafta motora gelip bakabilir miyim?" dedi..

Ben de ilk arayana güvenip, ikinci arayana "malesef birine söz verdim" dedim. Aklımı seveyim..

Sonuç olarak motor hala satılmadı. Fiyatı düşürüp de kelepir vermek istemiyorum. Diğer Derbiciler için de kötülük yapmış olurum bu durumda.. Bekleyip görcez.

Abi Kayra nasıl? Çocuklu hayat nasıl? Motora devam mı? =)
 
Katılım
15 Eki 2009
Mesajlar
35
Beyler benim derbiin üstünde akrapovic egzoz var ve hala sinek sesi alıyorum hatta motordan çıkan ses egzozdakinin duyulmasını engelliyo bu bi sorunmudur varsa sorun nedir?(ezgoz bağlantı yerini dün yaptırdım kısmen düzelti ses ama hala yeterli değil,125cc alet ne bekliyosun demeyin götü boklu ybrlerden bile iyi sesler duydum )yada biraz daha bass bi ses almak için neler yapılabilir yardımlarınızı bekliyorum.
 
Son düzenleme:
Katılım
25 Haz 2005
Mesajlar
1,395
Kayra gayet iyi saol erdemcim , motosiklete evet devam ediyorum :)



Samil , dalgami geciyorsun ?

Eger gecmiyorsan akrapovic takan arkadasa sor merak ettigin sorunun cevabini , yada zaman ayir basligimizi bastan sona oku.

125cc motosikletten ne bekliyorsun yazacak forumdaki enson kisiler biziz bunuda unutma , sadece 2 zamanli motosiklet tecruben olmadigi icin yazdigini dusunuyorum,

Elindeki mevcut motosikletten tok bir ses almam hic bir zaman mumkun degildir.

Zaten 4 zamanlivbe en az 4 silindir icin uretilmis bir eksoz'dan bahsediyorsun yani bu 2 zamanli motosikletlerin calisma duzenine aykiri.

Sivrisinek sesi sevmiyor isen 4 zamanli ve en az 2 silindir bir makina al cunki ses toplamaz kendini :)

Kal saglicak ile.
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Nis 2009
Mesajlar
735
Beyler benim derbiin üstünde akrapovic egzoz var ve hala sinek sesi alıyorum hatta motordan çıkan ses egzozdakinin duyulmasını engelliyo bu bi sorunmudur varsa sorun nedir?(ezgoz bağlantı yerini dün yaptırdım kısmen düzelti ses ama hala yeterli değil,125cc alet ne bekliyosun demeyin götü boklu ybrlerden bile iyi sesler duydum )yada biraz daha bass bi ses almak için neler yapılabilir yardımlarınızı bekliyorum.

:queen: :queen: :queen: :queen: :queen: :cherry: :cherry: :cherry:


Şakadır o şaka...


Bu arada açıldığı günden beri takip ediyorum topacınızı motocross dan gelme olduğum için her zaman sevmişimdir bu aleti. 2 zamanlı ayrı birşey...

Bir hafta içinde motor alacağım sanırım bu bir derbi olacak. ya da son anda cimriliğim tutarsa cbr 125 de alabilirim. Çünkü çok yol yapıyorum ve benzin farkından bir senede motorun parasını çıkarabilirim. Ama diğer yanda da bir 2 zamanlı ALET var.... KArarsızım artık şansıma hangisini daha uygun bulursam alacağım...

Bir de motor ömrü ortalama ne kadardır bu ufak canavarın? YAni 5-10 000 de rektifiye gerektirmez herhalde değil mi?

---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:02 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:57 ----------

Bu arada katçap hasta oldum imzana... :)
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst