Eminönü Galata Köprüsündeki KRATER...

Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
2006 yılında. İstanbul ziyaretlerimde bizim olciyi sık sık ziyarete gidiyoz .. İkitellideki keresteciler çarşısımıydı neydi öle bi yerde idi dükkanı . tam dükkana dönen yerde ahada bu metehanın kıreteri ile aynı büyüklüjteki kretere girince arabanın jant+teker sizlere ömür olduydu olci hatırlar ..

Bunlar şehri güzel yapan doğal güzellikler olarak algılanıyo olmalı ki İstanbul"un vitrini diyeceğimiz Eminönü"nde dahi bir abide edası ile durabiliyo ..

Metehan turist götürsene bu kratere .. yolun ortasında krater var ekmek kapısı yap burayı turistler bol bol resimlesinler ...:p
 
Katılım
8 Eki 2008
Mesajlar
94
Asfaltın rötgenini çeken makinalar daha gelmediği için çukuru tesbit edememişler.
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Katılım
17 May 2006
Mesajlar
2,547
kanka turistleri götür oraya , burası dilek kuyusu de , onlar cent'leri atsın sende arkadan topla . Al işte yan gelir :queen::queen:
 
Katılım
25 Haz 2005
Mesajlar
1,395
Uzun zamandir Galatakoprusunde balik tutarim , koprude yoksa kesinlikle adresim yenikapi iskelesi civaridir , her yenikapi maceramda bolca kulak cinlattigim bir hadisedir , gundeme getiren arkadasimin emegine saglik.

Aman dikkat. Yogun yagmurlu gunler icerisindeyiz su birikintilerinden gecerken dikkat etmemizde cok buyuk fayda var suyun altindan ne cikacagini kestirmek mumkun olmuyor.

Tekrar paylasim icin tesekkurler.
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Bırak delikleri kendi halinde yaşasın.... Ne güzel işte..Su birikintisi olmaz.... :p

Hep arızalar sana mı denk geliyor?.. Sende bir arıza olmasın sakın..?..:bounce:

kanka yolumun üstü yav...makinada yanımdaydı...:)

bahsedilen asfalt kalitesiz olsaydı belirli bir yerde değil yolun tamamında o koca deliklerden meydana gelirdi.
yolun belirli yerlerinde böyle çukurların olması son derece normal. alttan kayan kum çakıl toprak vs her ne varsa onun yer değiştirmesi sonucu açılır böyle çukurlar.
olay şudur.
çukurun açılması mı tartışima konusu yoksa kapanmaması mı

Bence çukurun açılması her kul işi gibi arıza vermesi normal. müdahalenin olmaması ya da oldukça geç olması anormal.
yani çukuru göze sokup suçu belediye başkanına atmakta bir anlam çıkartamadım. siyaset yapmayalım. yapılacaksa alasını yaparım. topaçı kitletmeyelim.

şimdi bana A'dan Z ye kadar ne kadar siyasi parti varsa başkanlarından delegelerine kadar hepsinden başlatıcan tüzüğünden çıkarıcan yani...:p siyaset dediğin kokuşmuuş bir sistem...siyasetide siyasetciyide sevmem...onları sevenide sevmem...elimde güc olsa hepsini idam edebilirim...bu hususta çok faşist ve dikta düşüncelerim var...


2006 yılında. İstanbul ziyaretlerimde bizim olciyi sık sık ziyarete gidiyoz .. İkitellideki keresteciler çarşısımıydı neydi öle bi yerde idi dükkanı . tam dükkana dönen yerde ahada bu metehanın kıreteri ile aynı büyüklüjteki kretere girince arabanın jant+teker sizlere ömür olduydu olci hatırlar ..

Bunlar şehri güzel yapan doğal güzellikler olarak algılanıyo olmalı ki İstanbul"un vitrini diyeceğimiz Eminönü"nde dahi bir abide edası ile durabiliyo ..

Metehan turist götürsene bu kratere .. yolun ortasında krater var ekmek kapısı yap burayı turistler bol bol resimlesinler ...:p

abi esnaf olduğun nerden belli...valla bundan bile bir ekmek paydası çıkardın helal olsun...iki esnaf birbirinizi ağırladınız demek sitede...:p oralara gelünn bize uğramıyosun dimi hacı Barış Yannis...yoğsam şu emoğa kayıt olduğun dönemmiydi..

Asfaltın rötgenini çeken makinalar daha gelmediği için çukuru tesbit edememişler.

abicim bi espri yaptın ben bile anlayamadım valla...:queen: Ferhan Şensoyvari oldu...:p

kanka turistleri götür oraya , burası dilek kuyusu de , onlar cent'leri atsın sende arkadan topla . Al işte yan gelir :queen::queen:

kanka Hristiyanlarda sadece Katoliklerde fazla batıl inanc dediğimiz şey...Protestanlar daha akılcı mantıklı kişiler hep buna şahit oldum...

birde oranın başında şey çalsın ingilizce...Bir Tek Dileğim Var Mutlu Oll Yeterr...:p

---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:28 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:27 ----------

Uzun zamandir Galatakoprusunde balik tutarim , koprude yoksa kesinlikle adresim yenikapi iskelesi civaridir , her yenikapi maceramda bolca kulak cinlattigim bir hadisedir , gundeme getiren arkadasimin emegine saglik.

Aman dikkat. Yogun yagmurlu gunler icerisindeyiz su birikintilerinden gecerken dikkat etmemizde cok buyuk fayda var suyun altindan ne cikacagini kestirmek mumkun olmuyor.

Tekrar paylasim icin tesekkurler.

bende Sultanahmet Havalimanı arası git gel yapıyorum vıp transfer...Yenikapıdan günde 25 kez geçiyorum desem inan...:p seni nerde buluruz orada...yakaladığın balıkları sayarım...:p
 
Katılım
5 Eki 2009
Mesajlar
80
Hocam varya bu çukurların haftada en az 2 leşi var
motoru bırak içine yaşlı maşlı küçük çocukta kaçar bunların..
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Katılım
17 May 2006
Mesajlar
2,547
kanka Hristiyanlarda sadece Katoliklerde fazla batıl inanc dediğimiz şey...Protestanlar daha akılcı mantıklı kişiler hep buna şahit oldum...

birde oranın başında şey çalsın ingilizce...Bir Tek Dileğim Var Mutlu Oll Yeterr...:p



kanka sen işi bilmiyon ,ecnebilerin neredeyse hepsi iktidarsız , bu çukura para atarsanın iktidarsızlığa iyi geliyo , hatta kağıt para atarsanız büyüyo bile deyceksin , bak 1 hafta sonra dozer getirip o deliği genişletirsin :queen::queen::queen:
bunu söylemeye ingilizcem yetmez dersen sana tercümesinide yazayım :p:p
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
nedyon hacı anlamadım...yanlış yoldamıyız...kötü yolamı düştük nan...:p



...:p


O çukur sana bir işaretti.... Girmemiş fotosunu çekip afişe etmişin.... Hakkını kaybettin olm.... :queen::queen::queen:

Bidahakine kimseye sööleme... Hemen battaniye kilim gibi şeklerle ört sok kolunu bacağını..... :queen::queen::queen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:40 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:39 ----------

kanka sen işi bilmiyon ,ecnebilerin neredeyse hepsi iktidarsız , bu çukura para atarsanın iktidarsızlığa iyi geliyo , hatta kağıt para atarsanız büyüyo bile deyceksin , bak 1 hafta sonra dozer getirip o deliği genişletirsin :queen::queen::queen:
bunu söylemeye ingilizcem yetmez dersen sana tercümesinide yazayım :p:p

Hem sen nerden biliyon iktidarsız olduklarını bakımsız rus tarzanı?..... :queen::queen::queen::queen:
 
Katılım
12 Eyl 2009
Mesajlar
464
SANY0013.jpg

Abi Kendi resmini koymasan topic yürümüo dimi..:queen:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
kanka sen işi bilmiyon ,ecnebilerin neredeyse hepsi iktidarsız , bu çukura para atarsanın iktidarsızlığa iyi geliyo , hatta kağıt para atarsanız büyüyo bile deyceksin , bak 1 hafta sonra dozer getirip o deliği genişletirsin :queen::queen::queen:
bunu söylemeye ingilizcem yetmez dersen sana tercümesinide yazayım :p:p

kanka sana çüş dersem ayıp olurmu...:) olm topik dübürdeyecek ne yazıyon öle...:)

O çukur sana bir işaretti.... Girmemiş fotosunu çekip afişe etmişin.... Hakkını kaybettin olm.... :queen::queen::queen:

Bidahakine kimseye sööleme... Hemen battaniye kilim gibi şeklerle ört sok kolunu bacağını..... :queen::queen::queen:



Hem sen nerden biliyon iktidarsız olduklarını bakımsız rus tarzanı?..... :queen::queen::queen::queen:


harbi hayvan bu benim kankam valla alp...:queen:


o bilir...:p

---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:45 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:42 ----------

[
Abi Kendi resmini koymasan topic yürümüo dimi..:queen:

abicim Aşık Veyselde türküsünün sonunda kendi adını geçirirdi...Ozan ve Aşıklar arasında yaygındır...e madem görsel bir ortamdayız sonucu kendimle bağlıyom...:p
 
Katılım
17 May 2006
Mesajlar
2,547
Hem sen nerden biliyon iktidarsız olduklarını bakımsız rus tarzanı?..... :queen::queen::queen::queen:
slav bayanlar niye bizi tercih ediyor diye arada soruyorum kızlara :p Onların yalancısıyım :)

kanka sana çüş dersem ayıp olurmu...:) olm topik dübürdeyecek ne yazıyon öle...:)

kanka , ayıp bişey yokki :p sonuçta bigün hepimiz ............. :p (allah rahmet eylesin):queen:
 
Katılım
23 Eyl 2009
Mesajlar
1,292
Abi konu başlığını gördüğümde şaşırdım.. Dedim Galatanın orda krater olcak ve haberlerde gözükmücek.. Bi baktım çukur :D Hehehehe
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
slav bayanlar niye bizi tercih ediyor diye arada soruyorum kızlara :p Onların yalancısıyım :)



kanka , ayıp bişey yokki :p sonuçta bigün hepimiz ............. :p (allah rahmet eylesin):queen:

kanka adab-ı muaşere haşere var...bir yavaş len...:p yinede erkek erkeğe değiliz burda...bayanlarda okuyor onuda düşün...ayıp olmasın yani...yakışmaz bize ...:cat:

Abi konu başlığını gördüğümde şaşırdım.. Dedim Galatanın orda krater olcak ve haberlerde gözükmücek.. Bi baktım çukur :D Hehehehe

:p
 
Katılım
15 Nis 2009
Mesajlar
145
kanka adab-ı muaşere haşere var...bir yavaş len...:p yinede erkek erkeğe değiliz burda...bayanlarda okuyor onuda düşün...ayıp olmasın yani...yakışmaz bize ...:cat:



:p


MeteHandro, yine tam işten çıkarken senin topiği gördüm, oku oku saat 7 olacak, alemsin valla, istanbula gelim hemen köfte + muhabbet olayına girecez...
çaresi kalmadı artık (üff bide acıkmışım ki sorma)
:wiinkk::wiinkk::wiinkk:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
yok kanka inan öyle değil ama yinede dikkatli olmakta fayda var...

Ortadoğulu bak fena kitleyecek bana hazır ol birazdan siyasete dalıcaz gibi...:p

---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:14 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:12 ----------

MeteHandro, yine tam işten çıkarken senin topiği gördüm, oku oku saat 7 olacak, alemsin valla, istanbula gelim hemen köfte + muhabbet olayına girecez...
çaresi kalmadı artık (üff bide acıkmışım ki sorma)
:wiinkk::wiinkk::wiinkk:

hacı abi demin Adana yidim ayıptır söylemesi...tok olunca gözüm köfte möfte görmüyor...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst