[Adana - MT]

Katılım
25 Tem 2006
Mesajlar
1,471
Yoksa Süleyman Demireldeki, hasarlı, siyah er6n sizin mi?

İsmail usta'yı güvenilir kaynaklardan duydum. Aynı zamanda bir de Cumali usta varmış biryerlerde, adını sanını duyan bilen varsa banada söylesin, onu da güvenilir kaynaklardan duydum. Bi gidip konuşcaktım ne zamandır kısmet olmadı.

buldum sorunuzu ve cevabım hayır :) ben motorumu sattım şu anda motorum yok ama arkadaşın motoru var onu kullanıyorum. onun da bakıma ihtiyacı var onun için sordum.
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
2,490
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
herkese iyi akşamlar,
muzaffer abi dün 22:10 da cengizin performansında düşüş olmadı,ikiye katladık 2.oyunda pes ettiler biralar boşa gitti,elden kesip joker atmışımki sorma daha toparlanamadılar,

neyse şu arap kızımı oğlanımı neyin nesi,abi nondanın erkek kardeşine benziyor,yada naominin esrar çekmiş haline fazer kullananlara eşantiyonmu yoksam:p

bora yine herzamanki gibi formundasın
 
Katılım
10 Mar 2008
Mesajlar
1,203
herkese iyi akşamlr çoktandır giremiyorum siteye. bora abi bana bi bisiklet lazım ya şöyle zilli milli, aynalı fırıldaklı falan olsun. idareten yani kalıcı bişi istemiyom. :mrgreen:

muzaffer abi yanındaki kadın adam kim bıyıklarını aldırmış da alt tarafdan yenileri geliyomuş gibi duruyo.

alp benim oturduğum apartmanda bir adet er6n satıloyo haberin olsun. ama bu adamdan ucuza alamayabilirsin. çünkü bu işin ticaretini yapıyo.
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
2,490
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
kimse yok ortalıkta,tayfunda alttan alttan okuyor,yapcek bişey yok bende gidiyom yani kapatıyom herkese iyi akşamlar,datlu rüyalar
 
Katılım
2 Ara 2007
Mesajlar
1,397
herkese iyi akşamlr çoktandır giremiyorum siteye. bora abi bana bi bisiklet lazım ya şöyle zilli milli, aynalı fırıldaklı falan olsun. idareten yani kalıcı bişi istemiyom. :mrgreen:

muzaffer abi yanındaki kadın adam kim bıyıklarını aldırmış da alt tarafdan yenileri geliyomuş gibi duruyo.

alp benim oturduğum apartmanda bir adet er6n satıloyo haberin olsun. ama bu adamdan ucuza alamayabilirsin. çünkü bu işin ticaretini yapıyo.

nedemek istiyorsun yoksam bora bisikletmi alıp satıyor.yoksa zilli,milli püsküllü demek istediğin farklı bişeymi leenn :bounce:bora neiştir hayırdır.:queen:eek: beğenmediğin kadın varyaaaaa süper,süperrrrr.sen onu bide karanlıkta görsen lokummm,lokummmm dersin emeeee. nerdeeee:queen:ben malın iyisinden anlarım gecelerin adamıyım ben bilirsin,,,,,,,,,,,,gecelerimim parlayan güneşine laf söyleme birdaha onam göreee:silent:
 
Katılım
8 Eyl 2007
Mesajlar
2,136
Haluk ciğerim yanlış sitedesin; bisiklet sitelerinde aramalarını yap lütfen :bounce:

Bu kadını karanlıkta hiç göremezsin zaten, tam yamyam...Abi aklıma takıldı valla, niçin foto çektirdin bayanla :silent:
 
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
yok yok bu resim fotomontaj değil gerçek,geçenlerde buradaki fuarda çekilmiş.(arkadaki eski model arabaya dikkat-hanımın çiftliğinde kullanılan araba-bu arada kızın eline dikkat edin,acaba kime yapıyor?):queen::queen::queen: bu herif geldi yanıma durdu ama.........:queen:

yaniii zor alır:p
ama şuda var ilk tespitim yanlış:mrgreen: iyicene inceledim abim o manitayla resmen resimletmiş kendini:cat: abi bu aplamı bi hipoya yatır istersen anca açılır renk:queen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:11 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:09 ----------

okuyanlara bak yaaaaa:pr:

demirgursel, celikgürsel

ulen çakma adaş genemi rahat yok senden:cherry:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:14 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı Dün 23:11 ----------

şahinim uyu artık, foxda kickbox mu var yoksa:mrgreen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:22 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:14 ----------

bu akşam şahinimle biraz göle levreğe takıldık:).adamda iyi kısmet var ben gittimmi tutamıyorum:pr: helal olsun o çekti güzel balıkları:) :cat:
tabi balık bu oltada sabit durmayınca resim bulanık çıkmış, o kadarda dedim kıprama diye dinleyen kim:mrgreen:

DSC00070.jpg


bunlarda tezgahtaki hali, yanındaki şişe ölçü olarak

DSC00071.jpg
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
günaydın arkadaşlar.:)

Tarihte ilk kez Erzurum'a ayna gitmiş.
> Adamın biri aynayı görüp eline almış.
> Daha önce hiç kendini görmediği için ölen kardeşine benzetmiş karşısındakini.
> Adam:- 'Ey gidi gardaşımm. Seni bi daha görmek nasipte varmış'!
> Aynayı eve götürüp sarılıp uyumuş kardeşine.
> Karısı bakmış adam bi şeye sarılıp uyuyor.
> Aynaya bakmış bir kadın. 'Allah belanı vireee, bu karı da kim. Bi boka da benzese diyerek feryat figan evden çıkmis, kadı efendiye gitmis.
> Kadın:- 'Kadı efendi adam beni bu çirkin karıyla aldattı.'
> Kadı aynaya bakmis bakmis ve şöyle demis:
- 'Yav bu karıdan çok kavata benziir':queen::queen::queen:
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
2,490
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
günaydın herkese,hayırlı işler bol kazançlar dilerim,

bora yine formundasın,herzamanki gibi

uğur sanada günaydın
 
Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
2,032
Haluk ciğerim yanlış sitedesin; bisiklet sitelerinde aramalarını yap lütfen :bounce:

Bu kadını karanlıkta hiç göremezsin zaten, tam yamyam...Abi aklıma takıldı valla, niçin foto çektirdin bayanla :silent:

zafer abi patronuma laf söyletmem.fuar boyunca bitün mankenler patronumla resim çektirmek istediler.ben şahidim:bounce:zenci manken fazerr abime iki günlük eskortluk yaptı.günün hatırına resim çekilelim dedi bende resmi çekdim.:cat:resim tarafımdan çekildi haberiniz olsun.bayanın ismide canadalı noumi zaten fazerr abim evli olmasa yakasını bırakmazdı.fazerr abim gerekli misafirperverliği hakkıyla göstermiştr.bundan şüpeniz olmasın:queen:eek:karelerde var bende :cherry:
 
Katılım
3 Ocak 2006
Mesajlar
1,164
gümaydın mta

Vazelin

Adamın biri motosiklet almış. Satıcı adama bir kutu vazelin hediye ederek 'yağmurlu havalarda bunu metallere sür, pas yapmaz' demiş. Adam motorunu göstermek üzere kız arkadaşına gitmiş.
Akşama doğru kız 'gel seni bize götürüp ailem ile tanıştırayım, hem de akşam yemeği yeriz.' demiş. Hemen arkasındanda bir hatırlatmada bulunmuş. 'Yalnız dikkat et bizim evde yemek yerken kimse konuşmaz.
Konuşan olursa o bütün bulaşıkları yıkar...' Adam 4 kişinin bulaşığından ne olacak diye düşünürken eve girdiklerinde bir de ne görsün dağ taş her yer bulaşık... Uulan bir konuşursak yandık demiş...
Yemek yerken aklına 'Ben şimdi bu kızın elini tutsam kimse bir şey diyemez.' fikri gelmiş. Kızın elini tutmuş, kimseden çıt yok.
Bir de öpeyim demiş, Öpmüş gene çıt yok.. Ulan ben bununla bu işi burada pişireyim demiş. Herkesin gözü önünde kızla yatmış ama gene çıt yok.. Adam iyice pişkinliğe vurup yahu bunun anası da güzelmiş deyip onunla da yatmış. Gene çıt yok. Tam bu sırada dışarıda gök gürleyip yağmur yağmaya başlamış. Bizimki motoru paslanmasın diye aldığı vazelini cebinden çıkardığı anda kızın babası bağırarak ayağa fırlamış.
- 'Tamam tamam koy onu yerine bulaşıkları ben yıkarım'
 
Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
2,032
gümaydın mta

Vazelin

Adamın biri motosiklet almış. Satıcı adama bir kutu vazelin hediye ederek 'yağmurlu havalarda bunu metallere sür, pas yapmaz' demiş. Adam motorunu göstermek üzere kız arkadaşına gitmiş.
Akşama doğru kız 'gel seni bize götürüp ailem ile tanıştırayım, hem de akşam yemeği yeriz.' demiş. Hemen arkasındanda bir hatırlatmada bulunmuş. 'Yalnız dikkat et bizim evde yemek yerken kimse konuşmaz.
Konuşan olursa o bütün bulaşıkları yıkar...' Adam 4 kişinin bulaşığından ne olacak diye düşünürken eve girdiklerinde bir de ne görsün dağ taş her yer bulaşık... Uulan bir konuşursak yandık demiş...
Yemek yerken aklına 'Ben şimdi bu kızın elini tutsam kimse bir şey diyemez.' fikri gelmiş. Kızın elini tutmuş, kimseden çıt yok.
Bir de öpeyim demiş, Öpmüş gene çıt yok.. Ulan ben bununla bu işi burada pişireyim demiş. Herkesin gözü önünde kızla yatmış ama gene çıt yok.. Adam iyice pişkinliğe vurup yahu bunun anası da güzelmiş deyip onunla da yatmış. Gene çıt yok. Tam bu sırada dışarıda gök gürleyip yağmur yağmaya başlamış. Bizimki motoru paslanmasın diye aldığı vazelini cebinden çıkardığı anda kızın babası bağırarak ayağa fırlamış.
- 'Tamam tamam koy onu yerine bulaşıkları ben yıkarım'

:queen::queen::queen::queen::queen:
 
Katılım
9 Ağu 2008
Mesajlar
361
Günaydın herkese... Güne ne yazık ki moral bozucu kötü bir haberle başladık. Bu sabah Barış mahallesinde gazete dağıtıcısı 16 yaşında bir kardeşimiz, motoruyla bir bisikletliye çarpıp düşmüş ve arkadan gelen belediye otobüsünün tekerinin altında ezilerek can vermiş. Allah rahmet eylesin.
 
Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
2,032
Gökhan abi sabah sabah moralimiz bozuldu yavvvv

---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:11 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 09:45 ----------

koluman muzaffer abiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii.sesin çıkmıyor abi. eskisi gibi siteye takılmıyon abi.neoldu birşeyler yazda moralimiz düzelsin.
 
Katılım
13 Ocak 2009
Mesajlar
371
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arap kızı camdan bakmıyor bana bakıyorrrrr.:queen::queen:huhaaaaaahaaaaa
bgz69i.jpg

Abi allah canımı alsın sen bi numarasın...senden korkulur valla.....bi boş zamanında bana ders verirsen memnun olurum...senin deneyim ve tecrübelerinden bir kardeşin olarak faydalanmak isterim....bu alemde seni tek geçerim.....bu arada cukulata renkli ablaların özel bi durumu var biliyon değilmi...?????....eğer bilmiyorsanhatırlat bi gün sana haddim olmayarak , affına sığınarak anlatayım....seni saygıyla selamlıyorum .....:cat::cat::cat:
 
Katılım
21 Şub 2009
Mesajlar
285
Günaydın herkese... Güne ne yazık ki moral bozucu kötü bir haberle başladık. Bu sabah Barış mahallesinde gazete dağıtıcısı 16 yaşında bir kardeşimiz, motoruyla bir bisikletliye çarpıp düşmüş ve arkadan gelen belediye otobüsünün tekerinin altında ezilerek can vermiş. Allah rahmet eylesin.

allah rahmet eylesin yakınlarına sabırlar dilemekten başka söyleyecek birşey yok............
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Şub 2009
Mesajlar
285
kimse yok ortalıkta,tayfunda alttan alttan okuyor,yapcek bişey yok bende gidiyom yani kapatıyom herkese iyi akşamlar,datlu rüyalar

napalım cengiz abi okuyoruz belki birşeyler ögrenir kazanırız diye

---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:42 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:37 ----------

yok yok bu resim fotomontaj değil gerçek,geçenlerde buradaki fuarda çekilmiş.(arkadaki eski model arabaya dikkat-hanımın çiftliğinde kullanılan araba-bu arada kızın eline dikkat edin,acaba kime yapıyor?):queen::queen::queen: bu herif geldi yanıma durdu ama.........:queen:


bence de bora abi fotomantaj yapmacık falan degil gayet orjinal bir resim çakma falan degil yani helal olsun nerden bulur nasıl bulur hep muzaffer abiye mi denk gelir bilmemki bu tür insanlar erkekten dönme falan degil dimi sankim yeni traş olmuş gibi bıyıkları mı çıkıyor ne yoksa bu modeller böylemi ....
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst