günaydın arkadaşlar.
Tarihte ilk kez Erzurum'a ayna gitmiş.
> Adamın biri aynayı görüp eline almış.
> Daha önce hiç kendini görmediği için ölen kardeşine benzetmiş karşısındakini.
> Adam:- 'Ey gidi gardaşımm. Seni bi daha görmek nasipte varmış'!
> Aynayı eve götürüp sarılıp uyumuş kardeşine.
> Karısı bakmış adam bi şeye sarılıp uyuyor.
> Aynaya bakmış bir kadın. 'Allah belanı vireee, bu karı da kim. Bi boka da benzese diyerek feryat figan evden çıkmis, kadı efendiye gitmis.
> Kadın:- 'Kadı efendi adam beni bu çirkin karıyla aldattı.'
> Kadı aynaya bakmis bakmis ve şöyle demis:
- 'Yav bu karıdan çok kavata benziir':queen::queen::queen: