Bozcaada [k 39° 50' 04'' d 26° 04' 06'' ] gezimiz wallace &viper75

Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
Murat var ya nasıl özendim size anlatamam, kısmet olursa hep beraber de yaparız inşallah böyle keyifli geziler. :)
Anlatım ve fotoğraflar da harika, Bozcaada'yı her yönüyle en güzel şekilde tanıtmışsınız; belgesel niteliğinde bir başlık olmuş.
Ne diyeyim, yüreğinize sağlık, daha nicelerine inşallah, tekeriniz hep düz bassın :rendeer:
Bu arada, balık zehirlemesin diye ben de hep öyle yaparım:p
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Murat var ya nasıl özendim size anlatamam, kısmet olursa hep beraber de yaparız inşallah böyle keyifli geziler. :)
Anlatım ve fotoğraflar da harika, Bozcaada'yı her yönüyle en güzel şekilde tanıtmışsınız; belgesel niteliğinde bir başlık olmuş.
Ne diyeyim, yüreğinize sağlık, daha nicelerine inşallah, tekeriniz hep düz bassın :rendeer:
Bu arada, balık zehirlemesin diye ben de hep öyle yaparım:p

balığı zehirlememek için roka ve soğan da gerekir.Bir de sert su. :)
 
Katılım
29 Mar 2009
Mesajlar
339
bozcaada süperdir ya ben kışın gitmiştim dağa cıkmıştık kac bin km'reydi hatırlamıyorum ama cook yüksek açık teleferikle cıkılıyodu...bu arada fotograflar cok güzel abi
 
Katılım
19 Nis 2009
Mesajlar
1,684
süper gezi süper evler cüneyt abim yine yemekleri götürmüş. afiyet olsun.. bir sonrakine yapışırım .. kaçmaz.
 
Katılım
20 Mar 2007
Mesajlar
108
Murat Hocam çok güzel gezi olmuş. Paylaşım için teşekkürler. Keşke Havran'a da uğrayıp bir çayımızı içseydiniz.Çok sevinirdik.görüşmek dileğiyle.
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
Yaz sezonunda ayazma plajında bir çardakaltı lokantası vardı,harika sarma yapıyorlardı, sarma-bira-deniz üçlemesi
Vahit'in yeri vardı fena gözükmüyordu ayazma da. acaba orası mı?


Murat var ya nasıl özendim size anlatamam, kısmet olursa hep beraber de yaparız inşallah böyle keyifli geziler. :)
Anlatım ve fotoğraflar da harika, Bozcaada'yı her yönüyle en güzel şekilde tanıtmışsınız; belgesel niteliğinde bir başlık olmuş.
Ne diyeyim, yüreğinize sağlık, daha nicelerine inşallah, tekeriniz hep düz bassın :rendeer:
Bu arada, balık zehirlemesin diye ben de hep öyle yaparım:p

Emre kardeşim inşallah. siz istanbuldan biz izmirden çıkar feribot iskelesinde buluşuruz. sende balık zehirlemesin diye bizim gibi yapıyorsan şahane de bir sofra kurarız. selamlar:cat::rendeer:

balığı zehirlememek için roka ve soğan da gerekir.Bir de sert su. :)

o zaten olmazsa olmaz.

bozcaada süperdir ya ben kışın gitmiştim dağa cıkmıştık kac bin km'reydi hatırlamıyorum ama cook yüksek açık teleferikle cıkılıyodu...bu arada fotograflar cok güzel abi

bak onu görmedim. hatta bozcaada'da o kadar yüksek dağ da dikkatimi çekmedi.

Kıvırcıkla bol limon da etkili oluyormuş sanırım.:mrgreen:
şöyle nar ekşili şahane bir çoban salata:queen::queen:

süper gezi süper evler cüneyt abim yine yemekleri götürmüş. afiyet olsun.. bir sonrakine yapışırım .. kaçmaz.

kardeşim durduğun kabahat dedik sana gel diye:cat:

Murat Hocam çok güzel gezi olmuş. Paylaşım için teşekkürler. Keşke Havran'a da uğrayıp bir çayımızı içseydiniz.Çok sevinirdik.görüşmek dileğiyle.
hocam feribota yetişeceğiz diye gidişde pek sallanamadık. dönüşte ise son feribot 17'deydi hava karardı bir an önce izmire varalım dedik. aklımıza da gelmedi değil ama nasip olmadı. sırf sizleri görmek için ayrı zamanda bol vakitte gelmek lazım. tüm havran motor dostlarına tek tek selamlar.
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Amma para varmış sende de ha...Gez gez bitmedi.... :p O kadar gezmeye de o göbek ne ola ki?.. Biz olsak bi deri bi kemik kalmıştık....

Güzel resimler...Öyküleme de güzel.... Taşekkürler...Yarın kortejde görüşürüz..:cat:
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
uzunca bir süre görüşmeyelim, bunun bedeli ağır olur, eğer gelirken bana üzüm suyu getirmediysen yada bahara bir daha aynısını yapmazsan, beni orada gezdirmezsen hatta üzüm suyuna yatırıp boğmazsan ben seni her türlü bulurum :p
 
Katılım
13 Eki 2006
Mesajlar
147
keşke kalenin gece ışıklandırılmış haliini de fotoğraflasaydın murat hocam. Çavuş üzümleri de bitmiş mi bu mevsimde?
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
Tekerinize sağlık güzel bir gezi olmuş.:cat:

kardeşim teşekkür ederim. nerelerdesin sen? işler çok yoğun galiba:queen:

keşke kalenin gece ışıklandırılmış haliini de fotoğraflasaydın murat hocam. Çavuş üzümleri de bitmiş mi bu mevsimde?
hocam valla bir kaç yerde baktık ama bulamadık. kusurumuza bakmayın sizlere de uğrayamadık. telefonda da konuştuğumuz gibi vakit çok dardı. tüm havran motor dostlarına çok selamlar. ekip büyümüş ve motosikletler yenilenmiş artık sizi kimse tutamaz:cat::rendeer:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Amma para varmış sende de ha...Gez gez bitmedi.... :p O kadar gezmeye de o göbek ne ola ki?.. Biz olsak bi deri bi kemik kalmıştık....

Güzel resimler...Öyküleme de güzel.... Taşekkürler...Yarın kortejde görüşürüz..:cat:

Bize bişey yazmamışsın..?.... :silent::silent: Taaam paranın çok olduğunu bidaha afişe etmeyecem...:queen::queen:
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
Bize bişey yazmamışsın..?.... :silent::silent: Taaam paranın çok olduğunu bidaha afişe etmeyecem...:queen::queen:

yaw kusura bakma gözden kaçırmışım napayım özür dilerim üstad kasıtlı birşey yok. senin yerine de bol bol yedim içtim nasılsa denizde kum bende para:):queen::queen:
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
uzunca bir süre görüşmeyelim, bunun bedeli ağır olur, eğer gelirken bana üzüm suyu getirmediysen yada bahara bir daha aynısını yapmazsan, beni orada gezdirmezsen hatta üzüm suyuna yatırıp boğmazsan ben seni her türlü bulurum :p

hani bana :p
 
Katılım
26 Tem 2007
Mesajlar
298
:wiinkk:Çok gü<el bir gezi olmuş. Fotoğraflara bakınca içim açıldı yine :)

Güzel gezi olmuş.
Bozcadadanın iki sezonu vardır,Yazın denize girilir sonbaharda ıssızlığın ve şarabın keyfi çıkarılır.

Hakikaten öyle.. Manzara eşliğinde kahveyi de unutmamak lazım bir de. :wiinkk:
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626

ee dedin ya uzun süre görüşmeyelim diye:queen::queen::queen: şaka bir yana kortej vs derken topiği unuttuk. bahara yapalım bu rotayı. en kötü 3-5 kişi gider kahve içer balık tutar geliriz. hem belki adadakilere semaver tadında çayında nasıl olduğunu öğretirsiniz:cat::rendeer:

:wiinkk:Çok gü<el bir gezi olmuş. Fotoğraflara bakınca içim açıldı yine :)



Hakikaten öyle.. Manzara eşliğinde kahveyi de unutmamak lazım bir de. :wiinkk:
teşekkürler biz gezerken çok keyif aldık. umarım sizler daha güzellerine imza atarsınız. sevgilerle
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst