- Katılım
- 21 Haz 2006
- Mesajlar
- 3,364
Murat var ya nasıl özendim size anlatamam, kısmet olursa hep beraber de yaparız inşallah böyle keyifli geziler. 
Anlatım ve fotoğraflar da harika, Bozcaada'yı her yönüyle en güzel şekilde tanıtmışsınız; belgesel niteliğinde bir başlık olmuş.
Ne diyeyim, yüreğinize sağlık, daha nicelerine inşallah, tekeriniz hep düz bassın :rendeer:
Bu arada, balık zehirlemesin diye ben de hep öyle yaparım
Anlatım ve fotoğraflar da harika, Bozcaada'yı her yönüyle en güzel şekilde tanıtmışsınız; belgesel niteliğinde bir başlık olmuş.
Ne diyeyim, yüreğinize sağlık, daha nicelerine inşallah, tekeriniz hep düz bassın :rendeer:
Bu arada, balık zehirlemesin diye ben de hep öyle yaparım