Bozcaada [k 39° 50' 04'' d 26° 04' 06'' ] gezimiz wallace &viper75

Katılım
30 Haz 2005
Mesajlar
77
elinize gönlünüze sağlık nasıl özlemişim adayı... sizin resimleden sonra ben de bizim arşivi açıp bi iç geçirdim... (bu sene adım atamadık bir yere.. :pr: )

saygılar..
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
elinize gönlünüze sağlık nasıl özlemişim adayı... sizin resimleden sonra ben de bizim arşivi açıp bi iç geçirdim... (bu sene adım atamadık bir yere.. :pr: )

saygılar..

çok teşekkürler. umarım bol vakitlere kavuşup arşivinize yeni yerlerin fotolarını da eklersiniz.
sevgilerle
 
Katılım
30 Haz 2005
Mesajlar
77
WALLACE teşekkür ederim umarım, o bol vakitlerden irinde beraber teker döndürmek dileyi ile...

bu seneki bi kaç aktivitemizden fotolar koyacağım bende birazdan (kısa koşu da olsa)

saygılar...
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
WALLACE teşekkür ederim umarım, o bol vakitlerden irinde beraber teker döndürmek dileyi ile...

bu seneki bi kaç aktivitemizden fotolar koyacağım bende birazdan (kısa koşu da olsa)

saygılar...

çok mutlu olurum. bu siteyi bu yüzden seviyorum yeni arkadaşlıklar yeni keyifler katıyor insana. inşallah bir yerlerde rastlaşırız. gezinizi merakla bekliyorum.:rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst