- Katılım
- 7 Mar 2006
- Mesajlar
- 3,626
- Konu Yazar
- #41
hocam valla manzaraya bakıp bakıp içtik ama makinada pil kalmamıştı çekememiştik. bu görüntü çok güzel oldu şimdi
elinize gönlünüze sağlık nasıl özlemişim adayı... sizin resimleden sonra ben de bizim arşivi açıp bi iç geçirdim... (bu sene adım atamadık bir yere..r: )
saygılar..
WALLACE teşekkür ederim umarım, o bol vakitlerden irinde beraber teker döndürmek dileyi ile...
bu seneki bi kaç aktivitemizden fotolar koyacağım bende birazdan (kısa koşu da olsa)
saygılar...
afiyet olsun murat hocam !