[Adana - MT]

Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
Uygun ve kaliteli kıyafetleri Adana'da nerede bulabilirim. Yardımcı olabilirmisiniz.

arkadaşım adanada belli birkaç yer var, eyer adanaya yabancıyım dersen ben ilgilenebilirim:cat: alacağın malzeme pişman olmayacağın türden olsun, sertifikalarına bak:bounce:

sevgili arkadaşlarım gerçekten pek halim yok geçmiş olsun temennileri yapan dostlarıma teşekkürler.okuyupta temennide bulunmayanlarada işşallah bulaşır temennisinde üzülerek bulunuyorummm:bounce:malumunuz tüm TÜRKİYEDE 29 EKİM KUTLAMALARI YAPILACAK bundan dolayı biz ADANA motosiklet gurubu olarak bayrağını ve motorunu alıp bu etkinliğe katılma şerefini yapalım derim.öyle sadece gezi yapmakla olmaz.haydin adana mt bu işi organize edelim .edemiyorsanız bana bu görevi verirseniz memnuniyetle yaparım.katılmak isteyenler lütfen LİSTE oluştursun.

hadi gelde geçmiş olsun deme:p esir aldın be abi nasıl demiyelim:mrgreen:
çoooook çooooook büyük geçmişler olsun abime:rendeer: :rendeer: :rendeer: 3 seferde öpimde banada bulaşsın:queen:
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
Günaydın arkadaşlar :cat:
Adaşaım sanada geçmiş olsun ama bende grip oldum onun için baban bulaştırma şansın yok :mrgreen:
 
Katılım
14 Eki 2009
Mesajlar
66
arkadaşım adanada belli birkaç yer var, eyer adanaya yabancıyım dersen ben ilgilenebilirim:cat: alacağın malzeme pişman olmayacağın türden olsun, sertifikalarına bak:bounce:]



Adanalıyım ama motorda yeniyim. Birçok yere baktım ama burada sektör çok zayıf. Herşey istanbulda. İnternetten de beğensen dahi gözle görmeden olmuyor bazı şeyler. Yinede yardımlarınızı beklerim.

Herkese iyi Bayramlar....
 
Katılım
1 Şub 2009
Mesajlar
427
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
adanalı abilerim uzun zamandır sizle tanışmayı istiyorum ama bitürlü oralara gelme fırsatım olmuyor.şimdi ben motosiklet aldım orası tamam.bundan sonra neler yapmam gerekiyor bilmiyorum.bu konuda hemşerim sevgili muzaffer abi ve demirgürsel abi bi yardımcı olursa sevinirim.ben hafta içinde üniversiteye gitmekteyim haftasonu boşum bunuda bildirmek istedim.şimdilik bukadar iii akşamlar...
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
günaydın arkadaşlar.hepinizin 29 EKİM BAYRAMI KUTLU OLSUN.
TURKEY.gif

TEMEL´IN KÖTÜ HUYLARINDAN BIRI DE HER SABAH UYANIR UYANMAZ,GÖK GÜRÜLTÜSÜ KADAR YÜKSEK SESLE GAZ CIKARTMAKMIS.
KARISI FADIME DE BU DENSIZLIGINE PEK ICERLER,cözü cikasu heruf,ha pir sabah poyle fosururken,tüm pagursaklarun donuna dökülsün da cör cünunu DERMIS.
DERKEN,KURBAN BAYRAMININ 2.SABAHI,FADIME MUTFAKTA KURBAN ETLERINI AYIKLARKEN VE TEMEL HALA UYURKEN,TEMEL´I YOLA GETIRME NIYETIYLE,BIR GÜN ÖNCE KURBAN OLARAK KESTIKLERI KOCUN BAGIRSAKLARINI TOPARLAYIP BIR GÜZELCE TEMEL´IN DONUNUN ICINE KOYMUS!
AZ SONRA TEMEL UYANINCA,ADETI ÜZERE,KEYIFLE VE GÖK GÜMBÜRTÜSÜ MISALI,GAZ ATINCA BIR DE BAKMIS KI TÜM BAGIRSAKLARI DONUNUN ICINDE...SASKINLIK VE KORKU ILE RENGI BENZI ATMIS AKLI UCUP GITMIS.TEMEL,BIR MÜDDET SONRA KENDINE GELMIS KALKIP TUVALETE GITMIS EPEY ZAMAN SONRA,SARARMIS YÜZÜNDEN SOGUK TERLER DAMLAYARAK BITAP YORGUN BIR HALDE MUTFAGA GELEN TEMEL:
hacan dedigun oldi be fadime,fosururken tüm pagirsaklarum donuma töküldü da DEDIGINDE...
FADIME:-oh olsun,ama pagirsaklarun cikarken canun da pek yanmistur be temelim DIYEREKTEN GÖNLÜNÜ ALMAYA CALISIRKEN;
TEMEL YANITLAMIS HEMEN: -yok be fadime,ha cikarken acumadi da,geri sokarken az kalsun ceberiydum!!!! ( UYYYY)))):queen::queen::queen:
 
Katılım
8 Eyl 2007
Mesajlar
2,136
Günaydın Millet

Ahmet kıyafet için İstanbul'daki fuarı beklemeni tavsiye ederim. Hem görüp deneyerek alırsın.
 
Katılım
18 Eyl 2008
Mesajlar
850
sevgili arkadaşlarım gerçekten pek halim yok geçmiş olsun temennileri yapan dostlarıma teşekkürler.okuyupta temennide bulunmayanlarada işşallah bulaşır temennisinde üzülerek bulunuyorummm:bounce:malumunuz tüm TÜRKİYEDE 29 EKİM KUTLAMALARI YAPILACAK bundan dolayı biz ADANA motosiklet gurubu olarak bayrağını ve motorunu alıp bu etkinliğe katılma şerefini yapalım derim.öyle sadece gezi yapmakla olmaz.haydin adana mt bu işi organize edelim .edemiyorsanız bana bu görevi verirseniz memnuniyetle yaparım.katılmak isteyenler lütfen LİSTE oluştursun.


muzaffer abi çok büyük geçmiş olsun. allah acil şifa versin. :rendeer:
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
2,490
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
herkeşe iyi akşamlar,29 EKİM CUMHURİT BAYRAMI herkese kutlu olsun,

muzafer abi sanada geçmiş olsun,güççük muzo sanada geçmiş olsun,kendinize iyi bakın mevsim döndü her türlü hastalığa açık şu an BE CAREFULL TO BE yanim iki kerem hemde
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst