günaydın dostlarım.
Her gün yamaçtan tarlalarına ekine giden bir gelin-kaynana varmış...
iki adam gelinle kaynanayı gözlerine kestirmişler..bunları alıp kaldıralım, diye düşünmeye başlamışlar..
bir gün, gelinle kaynana tarlaya giderken ortalığı yıkan bi ağlama duymuşlar.
.dinlemişler ki, kulübeden geliyor..çıkalım bi bakalım, demişler...gidip kapıyı çalmışlar....
adamlardan biri kapıyı açmış...
kaynana: 'hayırdır' demiş 'ne oldu ? '
adam demiş ki: 'cenazemiz var...buyrun içeri'
gelin kaynana içeri girmişler...giriş o giriş...!!!!
adamlar işlerini halletmişler.. neyse..gelin kaynana evden çıkmışlar..
gelin sormuş: 'ana be, naapcaz şimdi ? 'kaynana cevap vermiş:
'valla gelin seni bilmem ama ben yedisine de gelicem kırkına da sevaptır.:queen::queen::queen:
Bora abi sabahı bekleyemedim;
İşkadını vs İşadamı
Arkadaşları çok çapkın olan iş adamını artık bir düzene
sokmak ve evlendirmek isterler.
Sonunda uygun bir hanım bulup işadamına haber verirler. Ama işadamı
kadını yatakta denemeden evliliğe yanaşmaz :
''Ben iş adamıyım. Numune görmeden böyle bir işe karar veremem.' !!!
Mesaj kadına iletilir ve cevap gelir.
''Ben de iş kadınıyım. Numune veremem ama istediği kadar
referans gösterebilirim.''
:queen::queen::queen::queen:
"Kimler geldi kimler geçti" şarkısı kıvamında...
eveeeet,güzeeeeel.:cat: işte böyle,maksat hayatın stresine karşı,güne tebessümle başlamak.:cat: