[Adana - MT]

Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
2,490
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
günaydın herkese hayırlı haftalar,bol kazançlar dilerim,

korkut ve uğurapay sizlerede günaydın,

bora allah iyiliğini versin sabah sabah,tabi yersen
 
Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
2,032
dün cok keyifli bir gün dü ama fotagraf çeken arkadaşlar bir konu açsalar da keyfimiz bu güne de taşınsa dört gözle bekliyok:p
 
Katılım
11 Şub 2006
Mesajlar
108
Günaydın arkadaşlar! Hepinize sağlıklı başarılı bol kazançlı bir hafta diliyorum :rendeer: :rendeer: :rendeer:
 
Katılım
26 Ara 2008
Mesajlar
162
Günaydın millet.Herkeslere bol kazançlı güzel mutlu sağlıklı haftalar diliyorum.
Dünkü gezimiz çoookkk güzeldi ilk defa geziye katıldım ve çok memnun kaldım abilerime,yangelerime ve aşkıma teşekkür ederim:rendeer:
 
Katılım
13 Ocak 2009
Mesajlar
371
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bittikmi ne???????????? A.ş.t.c
 
Katılım
2 Ara 2007
Mesajlar
1,397
Günaydın millet.Herkeslere bol kazançlı güzel mutlu sağlıklı haftalar diliyorum.
Dünkü gezimiz çoookkk güzeldi ilk defa geziye katıldım ve çok memnun kaldım abilerime,yangelerime ve aşkıma teşekkür ederim:rendeer:

temennilerin için teşekkürler.alırım anahtarını(aşkıymışşşş) birdaha göremessin onam göree.benim tepemi attırmayın genee:pr:
 
Katılım
8 Eyl 2007
Mesajlar
2,136
Bora abi sabahı bekleyemedim;

İşkadını vs İşadamı

Arkadaşları çok çapkın olan iş adamını artık bir düzene
sokmak ve evlendirmek isterler.

Sonunda uygun bir hanım bulup işadamına haber verirler. Ama işadamı
kadını yatakta denemeden evliliğe yanaşmaz :

''Ben iş adamıyım. Numune görmeden böyle bir işe karar veremem.' !!!
Mesaj kadına iletilir ve cevap gelir.

''Ben de iş kadınıyım. Numune veremem ama istediği kadar
referans gösterebilirim.''

:queen::queen::queen::queen:

"Kimler geldi kimler geçti" şarkısı kıvamında...

Bittikmi ne???????????? A.ş.t.c

Anlaşılmadı merkez tamaaam....:bounce:
 
Katılım
24 Eyl 2006
Mesajlar
409
resimlerden gördüğüm kadarıyle lokmalar boğazdan geçmemezlik yapmıyor, yağ kimin kayıyor maşallah :p



İyi akşamlar Adana MT. Bugün Silifke tarafından Adana istikametine seyir halindeyken gözüme Narlıkuyu levhası çarptı. Bende yola ara verip meşhur Narlıkuyu lokmacısına bir uğrayayım dedim. Lokmalar her zamanki gibi mükemmeldi ama boğazımdan geçmediğini hissettim ve bir paket yaptırıp Çelik Gürsel'i ziyarete gittim. Bora abim saolsun bizi kırmadı ve davetimizi kabul etti veee hep birlikte lokma yedik. :)
Bu arada Mustafa abi geçen pazar gerçekleştirdiği bir baskından bahsetti!
:mrgreen:

IMG00062-20091022-1318.jpg


IMG00064-20091022-1319.jpg


IMG00065-20091022-1341.jpg


IMG00066-20091022-1342.jpg


IMG00067-20091022-1354.jpg


IMG00069-20091022-1522.jpg


IMG00070-20091022-1522.jpg


Bu arada bugün Bora abi ile gidip scooter aldık bir tane. Pazar günü 60-70 takip edeceğim sizi. Yalnızda olmayacağım Haluk abi ile scooter kardeşliği kurduk.

Gitti VFR Mehmet geldi Bianchi Mehmet (En azından bir süre)...
Hadi hayırlısı....
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
günaydın dostlarım.

Her gün yamaçtan tarlalarına ekine giden bir gelin-kaynana varmış...
iki adam gelinle kaynanayı gözlerine kestirmişler..bunları alıp kaldıralım, diye düşünmeye başlamışlar..
bir gün, gelinle kaynana tarlaya giderken ortalığı yıkan bi ağlama duymuşlar.
.dinlemişler ki, kulübeden geliyor..çıkalım bi bakalım, demişler...gidip kapıyı çalmışlar....
adamlardan biri kapıyı açmış...
kaynana: 'hayırdır' demiş 'ne oldu ? '
adam demiş ki: 'cenazemiz var...buyrun içeri'
gelin kaynana içeri girmişler...giriş o giriş...!!!!
adamlar işlerini halletmişler.. neyse..gelin kaynana evden çıkmışlar..
gelin sormuş: 'ana be, naapcaz şimdi ? 'kaynana cevap vermiş:

'valla gelin seni bilmem ama ben yedisine de gelicem kırkına da sevaptır.:queen::queen::queen:



Bora abi sabahı bekleyemedim;

İşkadını vs İşadamı

Arkadaşları çok çapkın olan iş adamını artık bir düzene
sokmak ve evlendirmek isterler.

Sonunda uygun bir hanım bulup işadamına haber verirler. Ama işadamı
kadını yatakta denemeden evliliğe yanaşmaz :

''Ben iş adamıyım. Numune görmeden böyle bir işe karar veremem.' !!!
Mesaj kadına iletilir ve cevap gelir.

''Ben de iş kadınıyım. Numune veremem ama istediği kadar
referans gösterebilirim.''

:queen::queen::queen::queen:

"Kimler geldi kimler geçti" şarkısı kıvamında...

eveeeet,güzeeeeel.:cat: işte böyle,maksat hayatın stresine karşı,güne tebessümle başlamak.:cat:
 
Katılım
14 Eki 2009
Mesajlar
66
Günaydın arkadaşlarrr.... Bu yağmur hafta sonuda yağar mı?........ :(

---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:21 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:19 ----------

Mesajı yazdığımda benim saatim 09:19 du ama mt mesaj saatini 11:19 olarak gösteriyor. Aceba saati geri yerine ileri mi aldılar? olabilirmi böyle bir hata?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst