- Katılım
- 1 Ağu 2005
- Mesajlar
- 21,819
mete aga ramzey 200 kross lazım bana yaw. kesanda duracak haftasonları gelince arazi çamur tepe tümsek gibi şeylerle uğrasıcam. bugün pederin scoterı aldım daldım tarlalara, her yer çamur, tabi bende![]()
bugünden itibaren çok fena doğa tutkum debreşti![]()
bitinmi kanlandı kurtlandınmı hacı...neyine senin çamır dağ taş...ha cbf ile çıkarsın dicem kıyamazsın motürüne sen...o kroslardan 1000 gaymeye bulursun ...piyasa kaynıyor onlarla...ilk saplandığın çamurda bırakırsın ama o çayna krosu...
[gözünüz km görsün :cherry:
dün yine bi gezmişim olmaz öyle şey cbf her türlü yolda gidiyo çamurda çakılda asfaltta en kısa zamanda atarım gezi resimlerini honda her bi pok onda
ah yavrım yisinler kemeni...



