Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
mete aga ramzey 200 kross lazım bana yaw. kesanda duracak haftasonları gelince arazi çamur tepe tümsek gibi şeylerle uğrasıcam. bugün pederin scoterı aldım daldım tarlalara, her yer çamur, tabi bende :p
bugünden itibaren çok fena doğa tutkum debreşti :)


bitinmi kanlandı kurtlandınmı hacı...neyine senin çamır dağ taş...ha cbf ile çıkarsın dicem kıyamazsın motürüne sen...o kroslardan 1000 gaymeye bulursun ...piyasa kaynıyor onlarla...ilk saplandığın çamurda bırakırsın ama o çayna krosu...

[gözünüz km görsün :cherry:

dün yine bi gezmişim olmaz öyle şey cbf her türlü yolda gidiyo çamurda çakılda asfaltta en kısa zamanda atarım gezi resimlerini honda her bi pok onda

ah yavrım yisinler kemeni...:p vay be 11.000 senin için dabi 101.000 anlamına geliyor...ulan ben birazdan çıkıcam 500 kmyi bugün yapıcam beyav:)
 
Katılım
1 Eki 2008
Mesajlar
326
İstanbulda her haltı önceden biliriz diye triplere girereiz İzmir ve İzmitte bu devir saati muhabbetinin ana servisler tarafından yapılması beni şaşırtıyor ...:silent:



kanka bende Leylayım biraz...2007 vergilerimi ödediğimi unutmuşum...Vergi dairesine gidince abi 07 vergilerimde var deyip duruyorum...adam ödenmiş dedikce yok abi mümkün değil bak sonra başım ağrır ödemedim diyorum...adam detayları nerede ödendiğini araştırınca haaa dedim...:p

neyse 145 tuttu...yanımda 135 ve 20 euro vardı...adam makbuzları hazırladı...sonra param 135 çıktı 10 eksik...adam yine sinir oldu...Ulan çattık dedmiştir herhalde...abi bi MEcidiyeköye çıkıp 20 aroyu bozdurup gelem deidm..5 dakkada fişekledim..yürüsen en az 30 dakka he...çok ters yerde vergid airesi...neyse son taksit halen duruyor kanküü...:) onuda kredi kartıyla öderik...

sen daha köfte yemedin hayatında...seni bi Durusu Köfteciisine götüremde totoşun tavana vursun...:p



burda balata 7-8 gayme...orda ne kadar ganga...:cherry:




kaç para verdin o bakıma kardeş...
mete-han kardeş yanlış anlaşılma var,ben "Ethamm76"dan alıntı yapmaya çalıştım sanki benim ifademmiş gibi çıkmış devir saati muhabbeti hakkında sizler konuşmuştunuz ya.
bende ne oldu haber varmı diy şiietmiştim,acemilik işte.
Bu arada merhaba ben siteyi keşfettiğimde sen "BANLANMIŞTIN"nedemekse,daha sonrada benim internet yalan olmuştu.Ama forumu baştan sona okuduğum için sensiz forumun bayağı bir eksik durduğuna karar vermiştim.Benim CBF 150 almamda büyük payın var,senin birçok kişiyi etkilediğine eminim.selamlar

---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:01 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:53 PM ----------

Bence bunun sorun teşkil edeceğini sanmıyorum ,dikklat edrseniz parantez içinde (sürücü dahil)demiş ruhsatta sürücü hariç'tir.Çünkü bu Otomobildede böyledir,oto ruhsatlarındada 4 kişi diye geçer ama sürücü ile 5 kişi biner,sadece benim fikrim.
kazasız sürüşler herkese

---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:02 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:01 PM ----------

ethemm76 üyeden alıntıdır
[/COLOR]Bugün düzeltilmiş olarak ruhsatımı trafik müavirlik bürosundan teslim aldım. Ruhsatı çıkartırken hata yapıldığını kabul ettikleri için masraf ödemem de gerkmedi. Teknik uygunluk belgesi ile gittiğimden ve bu belgedede açıkça iki kişi kullanılabileceği, yolcu taşınabileceği belirtildiğinden hiç bir zorluk çıkartılmadı. Lakin ruhsat çıkartılırken motorla ilgili tüm teknik bilgiler ruhsata uygunluk belgesinden işleniyor. Artık rahatlan gezebiliriz. Hatta yakında çeki demiri taktırıp, yük ve eşya taşır tabelası asarsam şaşırmayın :)

Ruhsatlarında tek kişi yazmak suretiyle benimki gibi yanlış düzenlenmiş arkadaşlar varsa aramızda hiç zaman kaybetmeden motorun teknik uygunluk belgesi ile motoru aldıklarında ruhsat için gittikleri özel trafik müşavirlik bürosuna veya şahsen direk trafik tescile giderek kolaylıkla ruhsatlarını düzelttirebilirler. Aklınızda bulunsun.


[img=http://img7.imageshack.us/img7/950/img0677bb.jpg][/QUO

slm bu ruhsatı düzelttirmede herhangi bir ücret ödedin mi
bunu kast etmiştim...
 
Katılım
11 Eki 2007
Mesajlar
2,838
slm bu ruhsatı düzelttirmede herhangi bir ücret ödedin mi

Slm, ruhsatı düzelttirmek için hiç bir ücret ödemedim. Çünki bu hata trafik işleri yapan ve zamanında motoru sıfır aldığımda ruhsatı düzenleyen trafik hizmetleri aracı büronundu. Hatalarını telefi ettiler. Uygunluk belgesinde, ayrıca onada dün baktım, aracın faturasında da 1+1 olduğu belirtilmişken bu hatanın yapılmış olması beni ayrıca şaşırtmıştı. Bu hatalarını kabul ettiler ve ücret talebinde bulunmadılar. Bulunsalardı zaten yüzsüzlük yapmış olurlardı.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:10 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:03 PM ----------

bugün 20 bin kmyi gördüm hayırlısıyla. Gonca bayırından Karamürsel yönüne doğru gelirken bütün hanelerin hareket ettiği o muhteşem anı gördüm. Çok duygusal anlar yaşadım :mrgreen:
 
Son düzenleme:
Katılım
2 Eki 2008
Mesajlar
20
verdiğin bilgi için sağol ethemm76 bende geçen sene eylülde aldım motoru sıfır benim ruhsatta da 1 yazıyor kendim bağlı olduğu trafik şubesine gidiyim bi şansımı deniyim ücret ödemeden yaptırmayı deniyim.
 
Katılım
14 May 2006
Mesajlar
2,188
Ruhsatta bende de 1 yazıyordu. Üzerime alırken özellikle uyardım ve 2 yaptılar. Ancak İlk muayene geçerlilik süresi vs.'nin yazdığı yaprakta (Motorlu araç trafik belgesi) hala 1 olarak duruyor. Ve emniyettekiler "bununda değişmesi lazım. aksi takdirde muayenede sorun çıkar" dediler. Ne kadar diye sordum; 60 lira bu dediler.. Şimdi kafam karıştı. Araç Tescil belgesinde, yani ruhsatta 2 yazıyor ancak Trafik belgesinde 1 yazıyor benim.. Muayeneye gittiğimde patlarsam o yolu dönmekte eziyet hakkaten.. Bir önerisi olan varmı?..

Birde @metehan; ben makinanın bakımlarını kendim yaptım. Otosever'de sadece subap ayarı yapıldı. O da 30 lira..
 
Katılım
18 May 2009
Mesajlar
470
ya arkadaşlar zincirimi yağlamak için o koruyucu siyah plastiği ve yan kapağı çıkardım (aküyü kapatan kapak) bi de baktım ki tahliye hortumlarından biri çıkmış ya da kopmuş öylece duruyordu bir de öndeki küçük dişli sanki aşagıda kalıo zincir sürtünürek dönüyo.. biraz gevşekti gerdirdim ama hala altı deyiyor. Böyle bişeyle karşılaşan,tavsiyesi olanlar bekleniyor.....
 
Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
2,419
ya arkadaşlar zincirimi yağlamak için o koruyucu siyah plastiği ve yan kapağı çıkardım (aküyü kapatan kapak) bi de baktım ki tahliye hortumlarından biri çıkmış ya da kopmuş öylece duruyordu bir de öndeki küçük dişli sanki aşagıda kalıo zincir sürtünürek dönüyo.. biraz gevşekti gerdirdim ama hala altı deyiyor. Böyle bişeyle karşılaşan,tavsiyesi olanlar bekleniyor.....


zincirin ayarı parmağınla değdiğin zaman 1,5 ile 2 cm arası kadar boşta kalmalı. Tamamen sıkarsanda olmaz, çok bol bırakırsanda olmaz. Eğer ayar somunları sona kadar gelmişse zincirin ömrünü tamamlıyor olabilir. Zincir ayarını gösteren tırnak işaretleri sona yakınmı ?
 
Katılım
18 May 2009
Mesajlar
470
zincirin ayarı parmağınla değdiğin zaman 1,5 ile 2 cm arası kadar boşta kalmalı. Tamamen sıkarsanda olmaz, çok bol bırakırsanda olmaz. Eğer ayar somunları sona kadar gelmişse zincirin ömrünü tamamlıyor olabilir. Zincir ayarını gösteren tırnak işaretleri sona yakınmı ?

o boşluğu bıraktım 1,5-2cm lik.. tırnak işaretleri de bi uzun bi kısa kaldı ama daha 10.000 deyim..
 
Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
2,419
o boşluğu bıraktım 1,5-2cm lik.. tırnak işaretleri de bi uzun bi kısa kaldı ama daha 10.000 deyim..

O zaman ön dişliyi kapatan gri renkli kapağın altındaki sarı metal zımbırtıyı ters taktın yada takmayı unuttun. Yoksa ön dişlinin oradaki kısım sürtünerek dönmez.

Eğer temizlikten sonra zinciri yağlamadıysan o sürtünme sesi gelebilir.
 
Katılım
18 May 2009
Mesajlar
470
O zaman ön dişliyi kapatan gri renkli kapağın altındaki sarı metal zımbırtıyı ters taktın yada takmayı unuttun. Yoksa ön dişlinin oradaki kısım sürtünerek dönmez.

Eğer temizlikten sonra zinciri yağlamadıysan o sürtünme sesi gelebilir.

o gri renkli kapağı hiç sökmedim yani sökemedim anahtarım yoktu lokma takımı bulursam ilk işim onu sökmek zaten..ya çk tuhaf dedim ya ön dişli sanki aşagıda kalıo gri kapağı sökseydim daha net görüp daha net konuşabilirdim
 
Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
2,419
o gri renkli kapağı hiç sökmedim yani sökemedim anahtarım yoktu lokma takımı bulursam ilk işim onu sökmek zaten..ya çk tuhaf dedim ya ön dişli sanki aşagıda kalıo gri kapağı sökseydim daha net görüp daha net konuşabilirdim

Bingo...

O ön dişliyi söktüğün zaman oradan çıkacak pisliğe inanamayacaksın.
Oradaki pislik yüzünden zincirinden sürtünme sesi geliyordur.
8"lokma gerekiyor alttaki civatayı sökebilmek için.

Orayı gazyağı ile temizledikten sonra ses kesilecektir.
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
mete-han kardeş yanlış anlaşılma var,ben "Ethamm76"dan alıntı yapmaya çalıştım sanki benim ifademmiş gibi çıkmış devir saati muhabbeti hakkında sizler konuşmuştunuz ya.
bende ne oldu haber varmı diy şiietmiştim,acemilik işte.
Bu arada merhaba ben siteyi keşfettiğimde sen "BANLANMIŞTIN"nedemekse,daha sonrada benim internet yalan olmuştu.Ama forumu baştan sona okuduğum için sensiz forumun bayağı bir eksik durduğuna karar vermiştim.Benim CBF 150 almamda büyük payın var,senin birçok kişiyi etkilediğine eminim.selamlar
.


pardon usta bende sizinde aynı konuyu yaşadığınızı sandım...Ban olayıda 1 yıl sürdü ..süresiz bandı...ama sonucta yine burdayım ait olduğum yer burası...:rendeer: gönülden bağlıyım bu foruma ve cbfcilere...

bugün 20 bin kmyi gördüm hayırlısıyla. Gonca bayırından Karamürsel yönüne doğru gelirken bütün hanelerin hareket ettiği o muhteşem anı gördüm. Çok duygusal anlar yaşadım :mrgreen:


hey yavrumm be...tek teker Etoşş...:queen:

Birde @metehan; ben makinanın bakımlarını kendim yaptım. Otosever'de sadece subap ayarı yapıldı. O da 30 lira..


abicim napmışlarda 30 lira almışlar...benim servisime gitseydin 10 lira verirdin oda gönlünde koparsa ustaya...:cat:


arkadaşlar bugün harika bir gezi yaptık...Hirkil...sedat 57...ben...ethem76..reşat19...Yalovada mezit ve cakalazda bizi uğurladı...


Çınarcıkta yedik içtik karanlıkta döndük çok keyifliydi...

 
Son düzenleme:
Katılım
14 May 2006
Mesajlar
2,188
abicim napmışlarda 30 lira almışlar...benim servisime gitseydin 10 lira verirdin oda gönlünde koparsa ustaya...:cat:

Ben kendim yapacaktım subap ayarınıda ama sentinel olayından bihaberdim.. birde bu adamların hergün onlarca CBF150'nin subap ayarını yaptığını düşündüm; hazır işin ehli varken zorlamiim dedim..

Sanırım karburatörü temizlemem gerekecek!
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
benim ustam her bakımda karbüratörü kendisi benzinle temizler ...kompresördede hava ile temizler son olarak...bu bir standart...ama mototal güngör otosever bunları yapmaz abiler...emin olun yapmaz...
 
Katılım
14 May 2006
Mesajlar
2,188
benim ustam her bakımda karbüratörü kendisi benzinle temizler ...kompresördede hava ile temizler son olarak...bu bir standart...ama mototal güngör otosever bunları yapmaz abiler...emin olun yapmaz...

Nerde bu senin usta'n hocam?
Bu kadar methettiğine göre bir bildiğin vardır.. :)
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Barışcım ben izni kullandım abi Cuma günü...dün gece 1 e kadar iş vardı...öğlen 11 de gel dendi...sabah 10 da bi mesaj mete izin yap sen...baoooo...:p

tam süpriz oldu...haber verbildiğim arkadaşlara ulaştım...saat 02.30 da eskihisarda buluştuk...çok geç çıktık...Yalova Çınarcık küfte partisi yaptık yine...sonra köyde kahvede çay...off...:)

 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst