Yaa Banarlı kardeş,bu yazdıkların bana masal gibi geliyor.Ama gerçekten öyle.Sen 20000 üzerine çıkmışsın daha anahtar değmedi diyorsun,benim motor daha 4800 de bakılmadık yeri kalmadı.Motora çok iyi baktığımı tahmin ediyorum çünkü bakımlarını zamanından önce yaptırırım.Öyle çok hızlı kullanmam,temizliğine önem veririm,ani hızlanmalardan sert frenlerden kaçınırım ama maalesef her tamire girişinde 100 den aşağı yemiyor.
Şimdilik şeytan kulağına kurşun iyi gibi ama o güven kayboldu acaba ne zaman yolda kalırım diye sürekli korku var içimde.
Maalesef Banarlı usta işte böyle.........