Mondial MONDIAL 150 HS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
10 Haz 2009
Mesajlar
12
Bursa mudanya ilçesinde DERİN GRUP adında tamirci var Şaypa civarında sakın oraya motor götürmeyin
*Akü değişimine gittim.Krabratörü temizlediler karbratör bozuldu.2.el taktı fiyatını istedi(ne bende ne daha önce karbratör sorunu hiç yokken)
*Akü değiştirirken sigorta takmadı.Kısa devre sonucu kablolar yandı.Elektrik sistemi hiç çalışmıyor.Fenni muayeneye götüremedim cezalı olduk.


--Bursada tecrübeli motor tamircisi varmı(tecrübe edilmiş olması gerek)
--elektrik tesisatımın yanan kısımlarını kendim değiştirebilirmiyim.
--Servise gitsem yokso gitmesem mi?
Motordan soğudum Yıkamak bile içimden gelmiyor.Halbuki araçtan daha çok seviyordum.
Teşekkürler..
 
Katılım
20 Nis 2009
Mesajlar
49
Yukarıda arkadaşın dediği gibi işlemi motor sıcakken yapman daha ideal. Ancak yağ kızgın olacağından eline dökülmemesine dikkat et yanarsın.

:cat:
ozaman tam sıcakken değilde ılıkken yapsam daha iyi olurmu?
yoksa sıcakken yapıp yanmamaya dikkat etmekmi iyi olur
doğrusunu bileyimde bir yanlışlık yapmayayım.
 
Katılım
4 Eki 2009
Mesajlar
224
motor yağının hepsi boşalsın da soğuk sıcak farketmez..ama motorun 5 dakka çalışmamış olması lazım ki yağın tümü aşağıya doğru sızıp dökülsün..çünkü motor çalıştığında yağ motorun her yerine dağılır.stop et 5 dakika bekle ve değiştir...:)
 
Katılım
7 May 2009
Mesajlar
242
çok basitmiş değiştirmek yaa..alttakini aç boşalt.iice boşaldıktan sonra motoru hafif salla..ayaklığa koyduysan arkadan bastır ön kalksın tekrar bırak.....sonra bizim usta benzin püskürttü içine ..hayırdır dedim "motoru temizler" dedi..sonrası koymak sorun...1 litre deilde 0.9 litre koyun..fazla geliyomuş.işlem budur...
 
Katılım
3 May 2009
Mesajlar
367
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bursa mudanya ilçesinde DERİN GRUP adında tamirci var Şaypa civarında sakın oraya motor götürmeyin
*Akü değişimine gittim.Krabratörü temizlediler karbratör bozuldu.2.el taktı fiyatını istedi(ne bende ne daha önce karbratör sorunu hiç yokken)
*Akü değiştirirken sigorta takmadı.Kısa devre sonucu kablolar yandı.Elektrik sistemi hiç çalışmıyor.Fenni muayeneye götüremedim cezalı olduk.


--Bursada tecrübeli motor tamircisi varmı(tecrübe edilmiş olması gerek)
--elektrik tesisatımın yanan kısımlarını kendim değiştirebilirmiyim.
--Servise gitsem yokso gitmesem mi?
Motordan soğudum Yıkamak bile içimden gelmiyor.Halbuki araçtan daha çok seviyordum.
Teşekkürler..

Arkadaşım öncelikle geçmiş olsun. boşuna iyi bir mondial servisi arama çünkü yok bulamazsın.Hepsi aç gözlü.
:farao:
 
Katılım
25 Eyl 2008
Mesajlar
781
Bursa mudanya ilçesinde DERİN GRUP adında tamirci var Şaypa civarında sakın oraya motor götürmeyin
*Akü değişimine gittim.Krabratörü temizlediler karbratör bozuldu.2.el taktı fiyatını istedi(ne bende ne daha önce karbratör sorunu hiç yokken)
*Akü değiştirirken sigorta takmadı.Kısa devre sonucu kablolar yandı.Elektrik sistemi hiç çalışmıyor.Fenni muayeneye götüremedim cezalı olduk.


--Bursada tecrübeli motor tamircisi varmı(tecrübe edilmiş olması gerek)
--elektrik tesisatımın yanan kısımlarını kendim değiştirebilirmiyim.
--Servise gitsem yokso gitmesem mi?
Motordan soğudum Yıkamak bile içimden gelmiyor.Halbuki araçtan daha çok seviyordum.
Teşekkürler..

Beşyol'da Aygül Motosiklet'e götürüyorum gerektiğinde.
Yalnız orda 2 tane Mondial Yetkili servisi var, biri "Aygül" diğeri "Aydın"...
Aman Aydın'a gitme, Aygül'e göre her hizmeti 5-10 TL daha pahalı yapıyor. Hem de memnun kalamadım ben oradan.

Bahsettiğim Yer; Aygül Motosiklet
Tel: 0224 252 00 94
Adres: Yeni Yalova yolu no:77

---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:12 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:10 PM ----------

ozaman tam sıcakken değilde ılıkken yapsam daha iyi olurmu?
yoksa sıcakken yapıp yanmamaya dikkat etmekmi iyi olur
doğrusunu bileyimde bir yanlışlık yapmayayım.

Öyle 3-5 dakka beklemekle zaten soğumaz motor yağı. Direk durdurduğun gibi de olmaz. Yağ parçaların arasında kalır. Sen motoru durdurduktan 15 dakika sonra tıpasını aç dökülmeye başlasın, öylece yağ tamamen süzülene kadar bekle, yağ sıcak olacaktır elini yakmadan yapmaya çalış.
:cat:
 
Katılım
9 Eki 2006
Mesajlar
978
kardeşiimm yağı değiştirirken yağın motorun içinde kalmasını istemiyorsanız 50 cm uzunluğunda çeşme hortumu nu yağ dökülen yere sok üfle yağ mağ kalmaz içinde bir nevi makinanın yaptığı görevv yağ çeken makinalar varya onlar işte
 
Katılım
3 May 2009
Mesajlar
367
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Kimse yok mu? hs ciler nerdesiniz..
 
Katılım
25 Eyl 2008
Mesajlar
781
productimage-picture-arka-yan-basamak-scooter02956.jpg


Bi tarafa çözüm geldi ama diğer taraf ne olacak?

Burada 9,85'e satılıyor. http://www.rialli.com/urunler/5466__arka-yan-basamak-scooter/ alıp takıcam zaten aynı bizim motorların da o kısım
 
Katılım
3 May 2009
Mesajlar
367
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
s.a banarlı kardeş sende olmazsan yazan yok.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:47 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:38 PM ----------

productimage-picture-arka-yan-basamak-scooter02956.jpg


Bi tarafa çözüm geldi ama diğer taraf ne olacak?

Burada 9,85'e satılıyor. http://www.rialli.com/urunler/5466__arka-yan-basamak-scooter/ alıp takıcam zaten aynı bizim motorların da o kısım

Merhaba arkadaşım o basamak senin işini göreceğini sanmıyorum arkada oturan kişi için biraz zor gibi geldi bana
 
Katılım
25 Eyl 2008
Mesajlar
781
s.a banarlı kardeş sende olmazsan yazan yok.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:47 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:38 PM ----------



Merhaba arkadaşım o basamak senin işini göreceğini sanmıyorum arkada oturan kişi için biraz zor gibi geldi bana

Evet aslında o da biraz arkada kalacak gibi geldi bana en iyisi şimdiki basamağın oralarda bi bi bağlantı noktası bulup oraya göre demir yaptirip cuk diye takı, 10 Cm bile olsa bayağı bir rahatlatma olur çünkü
 
Katılım
13 Ağu 2009
Mesajlar
81
150 hs bende var resimdeki motor satmayı düşünüyorum fiyat 1200 lira 5500 kmde mavi 2008 eylül ayı çıkışlı 48 muğla plakalı ama şuan motorumla beraber kocaelideyim
 
Katılım
4 Eki 2009
Mesajlar
158
yaa burdaki motorda aynısı 1200 istio 6 ayda ödicem 200tl kredi kartı yada peşin değil sen neden satıosun tavsiye edermisin??
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst