abicim kanuni
302 değil 32000km imiş adam yazmış :cherry:
bu devirde önüne gelene kimlikle motor veriyolar bunun sonucu bilende alıyor,bilmeyende.bende böyle aldım ama ben bunu şiddetle kınıyorum çünkü bizim gibi bilinçli olanda alıyor %20-bilinçsiz sırf motor kullanayım (ne kask,ne koruma) diye alanda.....
bende çin kullanıyorum bununlada övünmüyorum.napalım bizi bu şartlara düşürenler utansın.almadan önce hiç bi bilgim yokdu.yok bu çin miş,yok japonmuş.öyle aldık işte

sonuç olarak şuan 20000 km yaklaşıyorum aman nazar değmesin deyim yerindeyse taş gibi ve motoru görünce yenimi aldın diyenler oluyo :cherry: (gözüm gibi bakınca)buda en önemli faktör zaten.
motosikletimin bana en büyük artısı motosiklet le tanıştırması ve bilinçli bir motosiklet kullanıcısı olmamı sağlamasıdır.bu yüzden ilk motorun yeri başkadır.haaa beğeniyomusun dersen evet ilk aldığımda beğeniyodum taki motor artık ufak gelmeye başlayıncaya kadar.ben ilk sınıfı geçtim şimdi hayırlısıyla bi üst sınıfa geçicem ama %99 çin olmayacak diyebilirim.
çan çin çon seviyoruz işte napalım o benim ilk göz ağrım:queen: