Çin malı motorlara her fırsatta laf atanlara duyurulur

Katılım
17 Şub 2008
Mesajlar
2,907
En azından parçaları ucuz 3 gün önce yamaha cygnus debriyajını değiştiriyim dedim debriyaj balatası 140 lira karbüratör de sorun olabilir dedi usta aradım sordum 400 lira fren balatası 90 lira bide işçilik eklersen al sana bi çin motoru fiyatı :)

sedat kardeşim senin cygnus kaç kilometrede :silent:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
107.000 de 49 cc Ramzey,2 zamanlı
http://www.sahibinden.com/tertemizz...QQaXQQ17119452WQQpXQQdisplayitem?tab=megafoto
105.383 km de Skygo
http://www.sahibinden.com/full_orjinal_motosiklet-34WQQaXQQ16391949WQQpXQQdisplayitem

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:51 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:45 PM ----------

savaşım sence motoru kaça yapıyolardır istersen söleyim,400-500 tl kadar
diğer kaliteli motorlar 1500-2000 tl varmıdır,ben öle sürücü gördümki 1000 km de motor yapıyolar,yani at sahibine göre kişniyo

Ümmet abi benim sözüm Çin malı motoru olanlara değil,Çin malı Japon motoru olanlara:)
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
107.000 de 49 cc Ramzey,2 zamanlı
http://www.sahibinden.com/tertemizz...QQaXQQ17119452WQQpXQQdisplayitem?tab=megafoto
105.383 km de Skygo
http://www.sahibinden.com/full_orjinal_motosiklet-34WQQaXQQ16391949WQQpXQQdisplayitem

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:51 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:45 PM ----------



Ümmet abi benim sözüm Çin malı motoru olanlara değil,Çin malı Japon motoru olanlara:)
biliyorum savaş anladım.:cat:
 
Katılım
13 Haz 2005
Mesajlar
3,062
vay beee....abi bak ne yazmışım...50.000 de tık yok demek mevzu demişim...:cat:45.000 deyim tık yok...yolda kalma henüz yok...sert kullanıma rağmen hırpalamaya rağmen...

Bir gün çarpılacaksın, yamuk-yumuk kalacak ağzın yüzün.
Sen anlat kuzum. Nasılsa inananlar var...

O motoru satışa çıkardığında konuşacağım ben.:bounce:
Kapiş? :wiinkk:
 
Katılım
18 Ağu 2008
Mesajlar
2,417
çin malı motorunmu var Allah başka dert vermesin :mrgreen:
yazın uzun yol yaptım ısparta-antalya, dönüşte antalyaya 30km kala mola verdim benzinlikte, motoru orta sehpaya alayım dedim alamadım :cyclopsan orta sehpa müsait biyerde inivermiş :queen::queen: haberim bile olmadı... şok oldum :cyclopsan biraz zoruma gitti ama çin malı sonuçta titreşimden dökülüyo. çok dikkat ederim birde...
 
Katılım
29 Ocak 2008
Mesajlar
105
arkadaşlar çin malı motor iyi diyenlere sesleniyorum.. motorun kalitesi nerden belli olur.. kullanılan mazemeden dimi.. dandik mazemeden yapılan birşeye nasıl iyi diyebiliyorsunuz... o motorları nasıl kullanırsanız kullanın belli bi zaman sonra dökülecek.. dökülmeye mahkum cünkü plastiginden tutun metal parcalara kadar hepsi kalitesiz mazemeden yapılmış.. çelik kullanılacak yerde demir kullanmışlar demir kullanacakları yerde aliminyum kullanmışlar.. imkanı olmayanlar için iyi bi fırsat ama elimizden geldigince almayalım lütfen..
 
Katılım
17 Şub 2008
Mesajlar
2,907
9100 civarı 9000 bakımı yapıldı işte

valla kardeşim alındğı gün'den itibaren 95 kg artçı ile 10.500 km kullandım tık demedi debriyaj. sadece periyodık bakımları yapıldı ve normalde 25.000 üzeri gidiyo sende neden bukadar erken debriyaj balatası gitti bilemiyorum :silent:
 
Katılım
18 Ağu 2008
Mesajlar
2,417
arkadaşlar çin malı motor iyi diyenlere sesleniyorum.. motorun kalitesi nerden belli olur.. kullanılan mazemeden dimi.. dandik mazemeden yapılan birşeye nasıl iyi diyebiliyorsunuz... o motorları nasıl kullanırsanız kullanın belli bi zaman sonra dökülecek.. dökülmeye mahkum cünkü plastiginden tutun metal parcalara kadar hepsi kalitesiz mazemeden yapılmış.. çelik kullanılacak yerde demir kullanmışlar demir kullanacakları yerde aliminyum kullanmışlar.. imkanı olmayanlar için iyi bi fırsat ama elimizden geldigince almayalım lütfen..

doğru diyosun :cat: bende çin malı kullanıyorum alyan vidayı sıkarken çıt diye üstü kırıldı gelde bakarsan iyi olur de:pr::pr:
abartılacak kadar kötü değil tabiki ama hassas ve zamanla paslanabilen ve aşınabilen kalitesi düşük metal ve plastik kullanılmış.
ybr de çin malı adidasda ve diğerleri ama malzeme kalitesi var bu kadar basit.
 
Katılım
11 Eyl 2009
Mesajlar
30
valla kardeşim alındğı gün'den itibaren 95 kg artçı ile 10.500 km kullandım tık demedi debriyaj. sadece periyodık bakımları yapıldı ve normalde 25.000 üzeri gidiyo sende neden bukadar erken debriyaj balatası gitti bilemiyorum :silent:

üstelik sıfır aldım ben motoru titreme yapıyodu debriyaj değişecek dediler değiştirdim orjinali pahalı geldi açıkcası yansanayisini taktım hiç istemiyerek. gerçekten parçaları çok pahalı kayışı bile 50 lira. cbf150 var arkadaşımda debriyaj balatası fren balatası değiştirildi 35 lira bunu satıp o tars bi motor bulursam kaçırmam
 
Katılım
19 Nis 2009
Mesajlar
1,684
çin malı motorunmu var Allah başka dert vermesin :mrgreen:
yazın uzun yol yaptım ısparta-antalya, dönüşte antalyaya 30km kala mola verdim benzinlikte, motoru orta sehpaya alayım dedim alamadım :cyclopsan orta sehpa müsait biyerde inivermiş :queen::queen: haberim bile olmadı... şok oldum :cyclopsan biraz zoruma gitti ama çin malı sonuçta titreşimden dökülüyo. çok dikkat ederim birde...

bende 3. gün orta sehpaya alırken motoru yatırmıştım.. civatalardan biri düşmüş. :)
2 gün sonrasında da eksoz koptu..( bu olaylar ilk 100 km de oldu)
3. kilometresinde (bayiden eve gelirken) amortisör patlamış. her tarafından yağ atıyordu.
birçok yerini değiştirdim motorun. bir hafta pas geçsem ikinci hafta tamircideydim.
sonuç: ekonomi meslesi. bende isterdim ilk motorum iyi birşey olsun. o dönemde o kdar vardı..
diğer bir sonuç:
2 yıllık kullanımda yaptığım masraf ile ohoooo :)
sinir harbi de cabası..
Her makina aynı öçıkacak diye bir kural yok.. zaten çinlinin de en büyük özelliklerinden biri de bu .. nasıl bir fabrikasyon ise biri birini hiç tutmuyor..
arkadaşlara da katılıyorum. ucuz olması için nerde kalitesiz malzeme orda üretim olmuş.. düşünün ya egsozdan bloğa geçen saplama vide kopuyor. :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:38 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:26 PM ----------

15000 20.000 yapanlarda var sorunsuz...

ne demişler bakarsan bağ bakmazsan dağ olur diye.....

bakmak bakım yapmak :)
para dökmek. saçmak....

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:40 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:38 PM ----------

Bu sözüm her fırsatta çin malı motorları karalayanlara ve çin malı motoru kullanıcılarınadır:
2 yıldır motor kullanıyorum ilk motorum çinli :) asya 150 t1 motorumu hala kullanıyorum 12000 km yol yaptım.10 kez istanbul-sapanca arasında uzun yol yaptım.motorum bir kez beni yolda bırakmadı ufak tefek sorunlar dışında sorunlar çıkarmadı hatta iddia ediyorum 2 yıllık bir çinli motordan beklenmeyecek kadar iyi durumda şimdi motorumu yükseltmek ve tarzımı değiştirmek için 250lik bir chooper almak istiyorum ama çinli motorumu satmak hiç istemiyorum çinli motorum olmasaydı belki şu anda motorlar benim için sadece uzaktan izlediğim iki tekerlekli bir araç olacaktı.şimdi ise hayatımın önemli bir kısmını motor oluşturuyor.
bence çin motorlarını bu kadar karalamayalım.motora gerekli özen gösterilirse çinliler de uzun yıllar kullanılabilir.3-4 milyara japon maksiscooter vardı da biz mi almadık

Burda bir konuda haklısın. eğer çinliler olmasaydı şuanda japonların fiyatı çok farklı olurdu..
 
Katılım
18 Ağu 2008
Mesajlar
2,417
bende 3. gün orta sehpaya alırken motoru yatırmıştım.. civatalardan biri düşmüş. :)
2 gün sonrasında da eksoz koptu..( bu olaylar ilk 100 km de oldu)
3. kilometresinde (bayiden eve gelirken) amortisör patlamış. her tarafından yağ atıyordu.
birçok yerini değiştirdim motorun. bir hafta pas geçsem ikinci hafta tamircideydim.
sonuç: ekonomi meslesi. bende isterdim ilk motorum iyi birşey olsun. o dönemde o kdar vardı..
diğer bir sonuç:
2 yıllık kullanımda yaptığım masraf ile ohoooo :)
sinir harbi de cabası..
Her makina aynı öçıkacak diye bir kural yok.. zaten çinlinin de en büyük özelliklerinden biri de bu .. nasıl bir fabrikasyon ise biri birini hiç tutmuyor..
arkadaşlara da katılıyorum. ucuz olması için nerde kalitesiz malzeme orda üretim olmuş.. düşünün ya egsozdan bloğa geçen saplama vide kopuyor. :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:38 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:26 PM ----------



bakmak bakım yapmak :)
para dökmek. saçmak....


seninkide ilginçmiş :) film yapsak çin motorları üzerine çok izlenir...
benim yaptığım masrafta 15 ayda en az 700 tl :pr::pr::pr::pr:
ilerde bende kurtulacağım elbette inşallah

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:45 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:42 PM ----------

15000 20.000 yapanlarda var sorunsuz...

ne demişler bakarsan bağ bakmazsan dağ olur diye.....

evet doğru demişler:cat:
15 ayda en az 700 tl yedirdim bağ oluyo gibi :queen::queen::queen:
bilsem fazla kredi çekip ybr alırdım
LANET OLSUN İÇİMDEKİ ÇİN MOTOR SEVGİSİNE:queen::queen::queen:
 
Katılım
29 May 2007
Mesajlar
3,302

abicim kanuni 302 değil 32000km imiş adam yazmış :cherry:

bu devirde önüne gelene kimlikle motor veriyolar bunun sonucu bilende alıyor,bilmeyende.bende böyle aldım ama ben bunu şiddetle kınıyorum çünkü bizim gibi bilinçli olanda alıyor %20-bilinçsiz sırf motor kullanayım (ne kask,ne koruma) diye alanda.....
bende çin kullanıyorum bununlada övünmüyorum.napalım bizi bu şartlara düşürenler utansın.almadan önce hiç bi bilgim yokdu.yok bu çin miş,yok japonmuş.öyle aldık işte :)
sonuç olarak şuan 20000 km yaklaşıyorum aman nazar değmesin deyim yerindeyse taş gibi ve motoru görünce yenimi aldın diyenler oluyo :cherry: (gözüm gibi bakınca)buda en önemli faktör zaten.
motosikletimin bana en büyük artısı motosiklet le tanıştırması ve bilinçli bir motosiklet kullanıcısı olmamı sağlamasıdır.bu yüzden ilk motorun yeri başkadır.haaa beğeniyomusun dersen evet ilk aldığımda beğeniyodum taki motor artık ufak gelmeye başlayıncaya kadar.ben ilk sınıfı geçtim şimdi hayırlısıyla bi üst sınıfa geçicem ama %99 çin olmayacak diyebilirim.
çan çin çon seviyoruz işte napalım o benim ilk göz ağrım:queen:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Bir gün çarpılacaksın, yamuk-yumuk kalacak ağzın yüzün.
Sen anlat kuzum. Nasılsa inananlar var...

O motoru satışa çıkardığında konuşacağım ben.:bounce:
Kapiş? :wiinkk:

Allah bizi çin menşeili ucuz ithal ürünlerin gazabından ve lanetinden korusun...:p O Kader ki...onları eninde sonunda yakalayacaktır...


Biz onları uyardık...Allah uyaranları sever...:queen:

Çayna Suresi...:queen:
 
Katılım
6 Ocak 2009
Mesajlar
6,890
Allah bizi çin menşeili ucuz ithal ürünlerin gazabından ve lanetinden korusun...:p O Kader ki...onları eninde sonunda yakalayacaktır...


Biz onları uyardık...Allah uyaranları sever...:queen:

Çayna Suresi...:queen:

len panda senin anvatanın nere len...:queen:
 
Katılım
6 Ocak 2009
Mesajlar
6,890
Ben anavatanım Avustralya...ama tropik iklime alışamadığım için İstanbulda yaşamaktayım...:pale:Seyrangetı...Serengetının kuzey batısı...:p

nedir bu çinlilerin sen den çektiği ....

adamlar senin için(panda) koreyle savaşa bile gireceklerdi bi ara....

sen adam ların kıymetini bilmiyonki

ne varsa bu japonlarda.....bende severin ama sadece çekik gözlerini....:p:p:p
 
Katılım
2 Eki 2009
Mesajlar
123
Bu sözüm her fırsatta çin malı motorları karalayanlara ve çin malı motoru kullanıcılarınadır:
2 yıldır motor kullanıyorum ilk motorum çinli :) asya 150 t1 motorumu hala kullanıyorum 12000 km yol yaptım.10 kez istanbul-sapanca arasında uzun yol yaptım.motorum bir kez beni yolda bırakmadı ufak tefek sorunlar dışında sorunlar çıkarmadı hatta iddia ediyorum 2 yıllık bir çinli motordan beklenmeyecek kadar iyi durumda şimdi motorumu yükseltmek ve tarzımı değiştirmek için 250lik bir chooper almak istiyorum ama çinli motorumu satmak hiç istemiyorum çinli motorum olmasaydı belki şu anda motorlar benim için sadece uzaktan izlediğim iki tekerlekli bir araç olacaktı.şimdi ise hayatımın önemli bir kısmını motor oluşturuyor.
bence çin motorlarını bu kadar karalamayalım.motora gerekli özen gösterilirse çinliler de uzun yıllar kullanılabilir.3-4 milyara japon maksiscooter vardı da biz mi almadık

herşey temiz ve sağlıklı kullanmakla olmuyor malesef üstelik ilk motorun olduğunu söylemişsin. Umarım geçiş yaptığın motor da sorunsuz olur hatta çin olmasın derim tekrardan..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst