bende 3. gün orta sehpaya alırken motoru yatırmıştım.. civatalardan biri düşmüş.

2 gün sonrasında da eksoz koptu..( bu olaylar ilk 100 km de oldu)
3. kilometresinde (bayiden eve gelirken) amortisör patlamış. her tarafından yağ atıyordu.
birçok yerini değiştirdim motorun. bir hafta pas geçsem ikinci hafta tamircideydim.
sonuç: ekonomi meslesi. bende isterdim ilk motorum iyi birşey olsun. o dönemde o kdar vardı..
diğer bir sonuç:
2 yıllık kullanımda yaptığım masraf ile ohoooo

sinir harbi de cabası..
Her makina aynı öçıkacak diye bir kural yok.. zaten çinlinin de en büyük özelliklerinden biri de bu .. nasıl bir fabrikasyon ise biri birini hiç tutmuyor..
arkadaşlara da katılıyorum. ucuz olması için nerde kalitesiz malzeme orda üretim olmuş.. düşünün ya egsozdan bloğa geçen saplama vide kopuyor.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:38 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:26 PM ----------
bakmak bakım yapmak

para dökmek. saçmak....