Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819

[img=http://img94.imageshack.us/img94/6233/img0667.jpg]





mete_han & ethemm76

Abilerim siz resmen kanka oldunuz be:p Bulduğunuz ilk fırsatta hemen berabersiniz:) Allah bozmasın:rendeer: Birgün menzili biraz daha uzun tutunda İzmire gelin birde burda Tire köfte yedireyim size:cat:

Gelelim şimdi şu benim taktığım michelin lastiğin ortasındaki eksik olan yağmur kanalına:p
:

Valla etoşun mesajlarından ne kadar beyefendi düzgün bir yapıda olduğunu zaten anlarsınız...işte o yazıyı yazan kişiyide tanısanız fark yok...herkes yazdığı gibi beyler...efendi çocuk...valla neden olmasın İzmirede yolumuz düşer illaki...sonucta benim sülalemin büyük kısmı İzmirde...:p

İstanbul İzmit arası 80-90 km civarı bana havagazı gelir...oralar gerçekten güzel beyler...İzmit Körfez Sapancaya giden yoldaki o yeşili görmelisiniz...yahu ne şanslı insanlar...
 
Katılım
15 Eyl 2007
Mesajlar
732
sonuç?
ıslandınmı kanka :)
Aceleye grek yok bakına bakına geldim eve . taktım eldiveni çektim yağmurluğu hemde kmontumun üzerine çektim sen düşün. süperdi. arık ıslanmak yok.

Üst tarafta sorun yokta alt taraf berbat oldu:) Artistlik yapma işinle evinin arası 5 km ıslanmazsın tabi:p Senin 3 katın yol gidiyorum ben:pale:

Çizme alcam hafta sonu şu inşaat ustalarının kullandıklarından başka yolu yok:queen:
 
Katılım
3 Ocak 2008
Mesajlar
882
Hayırlı olsun, km ve modeli ne idi, aksesuar olarak neler vardı =? Ne kadara sattın =?

Koruma demiri ve michelin lastik dışında birşeyi yoktu. 2008 model ve 11bin kmdeydi. Geçirdiğim ufak tefek kazalardan kalma minik hasarları vardı. 2400 liraya gitti.

Ayrıca satıştan önce temiz kağıdı alırken fark ettim ki pendik honda GÜNGÖR motordan bana ödediklerini söyledikleri motorlu taşıtlar vergisi ödenmemiş. Cezalı olarak onu da ödedim. Kendilerine sevgilerimi sunuyorum.
 
Katılım
19 Nis 2009
Mesajlar
1,684
Üst tarafta sorun yokta alt taraf berbat oldu:) Artistlik yapma işinle evinin arası 5 km ıslanmazsın tabi:p Senin 3 katın yol gidiyorum ben:pale:

Çizme alcam hafta sonu şu inşaat ustalarının kullandıklarından başka yolu yok:queen:

üstten çizmenin içine akmayı engelleyemezsen boş iş. gel sana benim yağmurluktan alalım birde çizme çek içi yünlülerden yağmurluğu çizmenin üzerine salacaksın ohh miss.
 
Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
2,419
selam arkadaşlar bi sorum olucak lastik havalarını kaç basıyoruz ??

Tek kişi kullanım :
Ön : 27 PSI
Arka : 29 PSI

Artçılı yani iki kişi kullanımda
Ön : 29 PSI
Arka : 31 PSI

Ben bu şekilde kullanıyorum.

beyler birinci vitese geçişte "TAK" diye ses çıkması normalmidir? :)
Ara sıra olabiliyor. Genelde yavaşlarken 2den 1.vitese alıp hızını yeterince düşürmemişsen olur. Misal 2 ile 30 km/h ile giderken 1.vitese almaya çalışırsan Takkk diye sert bir ses gelir. O yüzden vites geçişlerinde hızı iyi ayarlamak gerekiyor daha doğrusu deviri iyi ayarlamak lazım.
 
Katılım
3 Ocak 2008
Mesajlar
882
Ön 25
Arka 30-32 olması lazım benim bildiğim kadarı ile.
Fakat çekerken kaçan havadan dolayı 1 birim fazla vuruyordum ben.
 
Katılım
15 Eyl 2007
Mesajlar
732
üstten çizmenin içine akmayı engelleyemezsen boş iş. gel sana benim yağmurluktan alalım birde çizme çek içi yünlülerden yağmurluğu çizmenin üzerine salacaksın ohh miss.

Hepsine sıra gelecek:wiinkk: İnşallah seneye kışa kadar alabilirim:pale: Şu revitin yağmurluğundan alcam abi ya hakikatten 10 numara bir ürün:cat: Bak netten bakmadıysan.

Bende ön 25 ,arka 30-32 diye biliyorum hava basınçlarını:cat: Hiç ön tekere hava basmadım ama arkaya genelde 30-31 basıyorum:cat:
 
Katılım
19 Nis 2009
Mesajlar
1,684
Hepsine sıra gelecek:wiinkk: İnşallah seneye kışa kadar alabilirim:pale: Şu revitin yağmurluğundan alcam abi ya hakikatten 10 numara bir ürün:cat: Bak netten bakmadıysan.

Bende ön 25 ,arka 30-32 diye biliyorum hava basınçlarını:cat: Hiç ön tekere hava basmadım ama arkaya genelde 30-31 basıyorum:cat:

25 mi eski lastiğim varken 28 basardım şimdi 90*90*18 var 32 basıyorum.
100*90*18 e de 34 basıyorum.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:29 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:28 PM ----------

Tek kişi kullanım :
Ön : 27 PSI
Arka : 29 PSI

Artçılı yani iki kişi kullanımda
Ön : 29 PSI
Arka : 31 PSI

Ben bu şekilde kullanıyorum.


bak özcan cım bu doğru.. 25 basarsan gidon dönmez. hatta dalma yapar.
 
Katılım
15 Eyl 2007
Mesajlar
732
25 mi eski lastiğim varken 28 basardım şimdi 90*90*18 var 32 basıyorum.
100*90*18 e de 34 basıyorum.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:29 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:28 PM ----------

Tek kişi kullanım :
Ön : 27 PSI
Arka : 29 PSI

Artçılı yani iki kişi kullanımda
Ön : 29 PSI
Arka : 31 PSI

Ben bu şekilde kullanıyorum.


bak özcan cım bu doğru.. 25 basarsan gidon dönmez. hatta dalma yapar.

Senin gibi adama bu değerler normal zaten abi:p Yok yok öyle lastik yere yayılmıyor inik gibi değil yani:wiinkk:
 
Katılım
19 Nis 2009
Mesajlar
1,684
şuanki lastik havanı yarın kontrol et . bak bakalım kaç çıkıcak.
duro da lastik patlasa üzerinde gidersin.. maşallah diş kısımları taş gibidir. :)
 
Katılım
15 Eyl 2007
Mesajlar
732
şuanki lastik havanı yarın kontrol et . bak bakalım kaç çıkıcak.
duro da lastik patlasa üzerinde gidersin.. maşallah diş kısımları taş gibidir. :)

Şuan ön 25 arkada 32 olması lazım. Serviste lastiği değiştirince 25 bastılar diye biliyorum bende en son arkaya 32 basmıştım ama kontrol ederim:wiinkk:
 
Katılım
10 Mar 2008
Mesajlar
1,499
Ön 25
Arka 30-32 olması lazım benim bildiğim kadarı ile.
Fakat çekerken kaçan havadan dolayı 1 birim fazla vuruyordum ben.

:cat::cat::cat:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:30 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:24 PM ----------

beyler birinci vitese geçişte "TAK" diye ses çıkması normalmidir? :)

Ses ser cıkıyorsa normal degil. Debriyajı ayarlaman gerekir. Bebriyaj baskısı tam acmıyordur.. 1. Vitese attın halen debriyaja basıyorsun ama motor ralanti calışması hafif düsüyorsa yani yarım debriyaj yapıyormuş gibi hafif bir hareketlenme varsa Debriyaj kolunu ayarla... Ne kadar ayarlasanda halen bu durum degişmez ise deyraj balataların aşınmış demektir... Tum bunları yaptın ama halen ses var, ve bazan boşa arman da zor oluyorsa motor yagını kontrol et.... Keyifli sürüsler...
 
Katılım
15 Ağu 2008
Mesajlar
443
tvs apachenin neredeyse aynısnın yapmıslar walla hondaya yakıştıramadım....
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst