- Katılım
- 1 Ağu 2005
- Mesajlar
- 21,819

[img=http://img94.imageshack.us/img94/6233/img0667.jpg]
mete_han & ethemm76
Abilerim siz resmen kanka oldunuz beBulduğunuz ilk fırsatta hemen berabersiniz
Allah bozmasın:rendeer: Birgün menzili biraz daha uzun tutunda İzmire gelin birde burda Tire köfte yedireyim size:cat:
Gelelim şimdi şu benim taktığım michelin lastiğin ortasındaki eksik olan yağmur kanalına
:
Valla etoşun mesajlarından ne kadar beyefendi düzgün bir yapıda olduğunu zaten anlarsınız...işte o yazıyı yazan kişiyide tanısanız fark yok...herkes yazdığı gibi beyler...efendi çocuk...valla neden olmasın İzmirede yolumuz düşer illaki...sonucta benim sülalemin büyük kısmı İzmirde...
İstanbul İzmit arası 80-90 km civarı bana havagazı gelir...oralar gerçekten güzel beyler...İzmit Körfez Sapancaya giden yoldaki o yeşili görmelisiniz...yahu ne şanslı insanlar...