- Katılım
- 27 Tem 2008
- Mesajlar
- 1,367
- Konu Yazar
- #1
Motosikletlere özelliklede hoby motorlarına radarda neden 92 km.ile ceza yazılır biliyormusunuz?
Bunun nedeni cezayı katlamaya sokmaktır ve kasıtlı olarak yapılmaktadır.Motosikletin Türkiye deki hız sınırı 70 km.dir.Diyelimki 90 km.hızla radara yakalandınız.Cezanız 70 km.%30 luk dilimini aşmadığı için 180 TL.DİR. Ama pratikte böyle olmamaktadır.Radardaki süratiniz ölçümü yapan memur tarafından kontrol noktasına 92 olarak bildirilir ve 51/2B den işlem yapılmasını ister.Bu madde katlamalı ceza maddesidir ve cezası 265 TL.dir.Bundan, radardaki trafik polisi nedense garip bir haz duyar:farao:
Polisin bu düşüncesinin arkasında,sende var bende yok,arkanda sevgilin var benim kedim bile yok gibi nedenler yada politik görüşler vardır.(politik görüş kısmını isteyene özelden anlatabilirim)
Burada yapılacak olan evrakları vermeden önce gidip radar cihazında kontrol yapmaktır.Evrakları verdinizmi geçmiş olsun katlamalı cezayı yediniz demektir.Geneldede kimse bu kontrolu yapmaz ve paşa paşa cezayı yer.:salut:
Bunun nedeni cezayı katlamaya sokmaktır ve kasıtlı olarak yapılmaktadır.Motosikletin Türkiye deki hız sınırı 70 km.dir.Diyelimki 90 km.hızla radara yakalandınız.Cezanız 70 km.%30 luk dilimini aşmadığı için 180 TL.DİR. Ama pratikte böyle olmamaktadır.Radardaki süratiniz ölçümü yapan memur tarafından kontrol noktasına 92 olarak bildirilir ve 51/2B den işlem yapılmasını ister.Bu madde katlamalı ceza maddesidir ve cezası 265 TL.dir.Bundan, radardaki trafik polisi nedense garip bir haz duyar:farao:
Polisin bu düşüncesinin arkasında,sende var bende yok,arkanda sevgilin var benim kedim bile yok gibi nedenler yada politik görüşler vardır.(politik görüş kısmını isteyene özelden anlatabilirim)
Burada yapılacak olan evrakları vermeden önce gidip radar cihazında kontrol yapmaktır.Evrakları verdinizmi geçmiş olsun katlamalı cezayı yediniz demektir.Geneldede kimse bu kontrolu yapmaz ve paşa paşa cezayı yer.:salut: