Bu arabasına,motosikletine göre ceza yemelerden,keyfi ve kıskanma dürtüsüyle yazılan cezalardan ne zaman kurtulacağız acaba?Türkiye nin sosyoekonomik yapısı düzelse kurtulurmuyuz diyorum acaba? ama sanmıyorum.Biz Medenileşememiş bir toplum olduğumuz sürece ve kafamızdaki servet düşmanlığı senduromunu atamadığımız sürece,bu böyle sürüp gidecek herhalde.