Motosikletlere neden 92 km.le ceza yazılır?

Katılım
27 Tem 2008
Mesajlar
1,367
Bu arabasına,motosikletine göre ceza yemelerden,keyfi ve kıskanma dürtüsüyle yazılan cezalardan ne zaman kurtulacağız acaba?Türkiye nin sosyoekonomik yapısı düzelse kurtulurmuyuz diyorum acaba? ama sanmıyorum.Biz Medenileşememiş bir toplum olduğumuz sürece ve kafamızdaki servet düşmanlığı senduromunu atamadığımız sürece,bu böyle sürüp gidecek herhalde.
 
Katılım
20 Ocak 2009
Mesajlar
57
isteyen yanlış anlasın.
aralarında bi çorba parasına tav olanlar olsada...
öyle kaliteli polis abilerim varki iyilikleri saymayla bitmez...
hepsi bir değil!!!
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
26 Haz 2005
Mesajlar
729
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Yahu gerçekten çok merak ediyorum ne iyiliklerini gördünüz bir tanesini anlatın ?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst