Suzuki Suzuki VZ 800 / 1400 / 1500 Intruder Kullanıcıları Bilgi Paylaşımı

Katılım
1 Tem 2006
Mesajlar
432
Merhaba arkadaşlar

Suzuki Chopper ve Cruiser modelleri olan C800, M800, Volusia , 1400-1500 ve 1800 intruderleri olanların bu topic' te buluşmasını ümit etmekteyim. Paylaşımlarımızı, Motorlarımızla ilgili teknik analizleri gezi gözlemlerimizi ve daha bir çok etkinliklerimizi burada paylaşırsak çok verimli ve faydalı olacağını kanısındayım.....


VL 1500 Intruder LC 1998
Uzunluk: 2,535 mm (99.8 in)
Genişliği: 965 mm (38.0 in)
Yüksekliği: 1,155 mm (45.5 in)
yerden yüksekliği: 145 mm (5.7 in)
Weight: 292 kg (644 lbs)
Motor tipi: Hava /Yağ soğutma1,462 cc 45° V-twin, SOHC, 6 valve. 67 hp Beygir gücü(49.5 kW)/ 4,800 rpm, 114 Nm / 2,300 rpm.
100 m 5,5 sn.
Aktarma: şaft
Depo: 15.5 lt


İŞte benim Fatgirl Şişman Suzim ..

 
Son düzenleme:
Katılım
1 Tem 2006
Mesajlar
432
Bu da benim suzi. 21000 km'de, 1.5 yaşında.



Abi üzerinde harika duruyorsun...choppercı olsun çamurdan olsun bah... :))
Güzel makina...Allah nazarlardan saklasın diyelim.. Buarada bu mevki neresi.. tatil dönüşü herhalde?

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:55 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:50 PM ----------

Çok KüçüKmüşşş:)

Kasa azucuk geniş olunca anca denk geliyo..::mrgreen::queen:
 
Katılım
26 May 2006
Mesajlar
57
Eyvallah dostum. Samsun dönüşü, Gerede otobanından 40 km kadar önceki benzinlik.

Fatgirl de daha bir afilli. Zaten motor dediğin metal olacak değil mi, alışamadım ben metali az olan motora. O yüzden cruiser olsun çamurdan olsun hakkaten...
 
Katılım
1 Tem 2006
Mesajlar
432
Eyvallah dostum. Samsun dönüşü, Gerede otobanından 40 km kadar önceki benzinlik.

Fatgirl de daha bir afilli. Zaten motor dediğin metal olacak değil mi, alışamadım ben metali az olan motora. O yüzden cruiser olsun çamurdan olsun hakkaten...

Dostum bu motorların çekeri nasıl?..bi arkadaşımda da vardı aynı motordan hiç beğenmemişti çekişini..sende durum nasıl?

---------- Mesaj ekleme zamanı: 09:46 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 09:40 AM ----------

Güzel motorlar nazar değmesin :)

Güzel kardeşim benim. Sanada alalım bi intruder... isterim yane..İnan suzuki diye demiyorum... Bildiğim kadarıyla taşaron firmalara üretim izni vermediği için Suzuki japonya'da kendi fabrikalarında bu motorları üretiyor. Açıkcasıda oldukça sağlam üretiyor. Bende ki 98 model lakin sadece balataları ve yağını değiştirdim.. daha tık deyip te beni yollarda üzmedi.. yakıt olarakta çok ekonomik bir motordur. Düşün bende ki cruiser 100 km'de sadece 19 tl yakıyor. sabit hızla (100km) gerisini siz düşünün..

Servisten aldığım bilgiye görede eğer temiz bakımlı tutarsak yaklaşık 180 bin ila 200 bin km arasında ömür biçtiler ..
 
Katılım
26 May 2006
Mesajlar
57
Dostum bu motorların çekeri nasıl?..bi arkadaşımda da vardı aynı motordan hiç beğenmemişti çekişini..sende durum nasıl?

Sevgili dostum, çekişi neye göre kıyaslayacağım bilemedim ama makinenin torkunun benim isteklerimi karşıladığını söylemeliyim. Zaten yüksek hızı sevmem, tarz olarak da yüksek hızdan öte düşük devir+yüksek tork sevdiğimden uyumlu bir ikili olduğumuzu söyleyebilirim suzi ile.

1500'ün çekişini de merak etmiyor değilim hani. Geçen hafta Ege turundaydım, bilsem uğrardım sana...
 
Katılım
26 May 2006
Mesajlar
57
selçuk iyi km yapmışsın..en son abantta görüşmüştük..

Uğur abi, merhabalar

Evet, Abant değil mi, güzel bir geziydi, birlikte sürmüştük. Rota da güzeldi.
Yerde kar olmadığı sürece sürüyorum Uğur abi. İşe gidip gelirken sürmüyorum yalnız; sadece keyif anlarımda sürmek için.

Birlikte süreriz yine umarım. Saygılar...
 
Katılım
25 Haz 2005
Mesajlar
1,892
Birlikte süreriz yine umarım. Saygılar...
süreriz tabii ne demek..yakınızda zaten semt olarak.
görüşelim arada, sahilde bir yerlerde. belki yeni yol yapma kritikleri doğar.ben bu aralar oldukça serbestim mesaj bırakabilirsin.

ha buarada bazı geçmiş yazılarımı ararken sitelerde regal sitesinede bakıyorum..sitede sorunmu var..?
 
Katılım
26 May 2006
Mesajlar
57
süreriz tabii ne demek..yakınızda zaten semt olarak.
görüşelim arada, sahilde bir yerlerde. belki yeni yol yapma kritikleri doğar.ben bu aralar oldukça serbestim mesaj bırakabilirsin.

ha buarada bazı geçmiş yazılarımı ararken sitelerde regal sitesinede bakıyorum..sitede sorunmu var..?

Görüşelim tabii ki abi, memnuniyetle. Haberleşiriz.

Diğer sitede hosting kaynaklı (teknik olarak detaylarını bilemediğim) bazı aksaklıklar olabiliyor bazen ama genel olarak bir sorun yok.
 
Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
model başlıkları kuralları gereğince modellerin teknik özellikleri ve türkiye distribütör firma bilgileri ilk mesajda olmak zorundadır. Lütfen ilk mesajı kurallar gereği düzenleyin
 
Katılım
1 Tem 2006
Mesajlar
432
Sevgili dostum, çekişi neye göre kıyaslayacağım bilemedim ama makinenin torkunun benim isteklerimi karşıladığını söylemeliyim. Zaten yüksek hızı sevmem, tarz olarak da yüksek hızdan öte düşük devir+yüksek tork sevdiğimden uyumlu bir ikili olduğumuzu söyleyebilirim suzi ile.

1500'ün çekişini de merak etmiyor değilim hani. Geçen hafta Ege turundaydım, bilsem uğrardım sana...

MErhaba tekrar
Ah keşke uğrasaydın UŞak 'ta Motoclubhouse da bi çay içer tanışırdık.Eğer gelmiş olsaydın benim 1500 de bi deneme turları kesin yapardın. Tam bir Tork Canavarı... Kamyon Çeker cinsten.
Eğer yolunuz tekrar Ege'den Uşak'tan geçerse..Mutlaka yol üzerin uşak girişinde ( İzmir istikametinden gelirken) Klüb evimize mutlaka uğrayın ..Hem çayımızı içer dinlenmiş olursunuz hemde tanışmış oluruz. :)
 
Katılım
26 May 2006
Mesajlar
57
MErhaba tekrar
Ah keşke uğrasaydın UŞak 'ta Motoclubhouse da bi çay içer tanışırdık.Eğer gelmiş olsaydın benim 1500 de bi deneme turları kesin yapardın. Tam bir Tork Canavarı... Kamyon Çeker cinsten.
Eğer yolunuz tekrar Ege'den Uşak'tan geçerse..Mutlaka yol üzerin uşak girişinde ( İzmir istikametinden gelirken) Klüb evimize mutlaka uğrayın ..Hem çayımızı içer dinlenmiş olursunuz hemde tanışmış oluruz. :)

Bir başka geziye diyelim dostum, yolum düşerse muhakkak uğrarım. İstanbul'a gelirsen ben de seni ağırlamak isterim. Suzilerle afilli afilli dolaşırız :)
 
Katılım
23 Eyl 2009
Mesajlar
13
Sevgili dostlar hepinize selamlar,
Biraz geç oldu ama en sonunda motosiklet tutkusunu daha fazla içimde tutamadım aranıza yeni bir üye olarak katıldım.İnşallah çok yakında hayalimdeki motosikletime de kavuşmak arzusundayım.Gönlümde yatan makine Intruder M800 çok sevdim çok hoşuma gitti gerçekten.Hem biraz agresif, spor hem de classic çizgileri taşıyor.
Sizlerin de yorumlarını duymak isterim nasıl bir motosiklet, tavsiye eder misiniz?
Şimdiden teşekkürler, kazasız sürüşler...
 
Katılım
9 Eki 2009
Mesajlar
1
selam arkadasim ben tabiki zevk meselesi ama ben sana C800 tavsiye ederim bir kac arkadas M800 aldiktan sonra C800 ile takas etmeye calisiyorlardi umuarim sende severek binecegin canavari alir guzel hayirli kazasiz belasiz geziler yaparsin
 
Katılım
23 Eyl 2009
Mesajlar
13
selam arkadasim ben tabiki zevk meselesi ama ben sana C800 tavsiye ederim bir kac arkadas M800 aldiktan sonra C800 ile takas etmeye calisiyorlardi umuarim sende severek binecegin canavari alir guzel hayirli kazasiz belasiz geziler yaparsin

Sana da selam arkadaşım, öncelikle önerin için teşekkür ederim. C800 de tercihlerim arasında onu da değerlendiriyorum.Az kaldı bakalım yakında haberdar ederim sizleri.. Kazasız belasız sürüşler...:cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst