Honda Honda CBR1000RR Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

En güzel, en agresif, en çekici CBR1000RR hangisi ???

  • Siyah CBR1000RR

    Oy: 193 44.3%
  • Kırmızı CBR1000RR

    Oy: 200 45.9%
  • Gri CBR1000RR

    Oy: 43 9.9%

  • Kullanılan toplam oy
    436
Katılım
12 Eyl 2006
Mesajlar
1,676
Dinmeyen

Motosikletin hayırlı olsun :) Kazasız belasız keyifli sürüşler ... :rendeer:
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
936
Burası sormak için uygun başlıkmıdır tam emin değilim ama debriyaj'la ilgili bir sıkıntım var.

Debriyaj'ın tam ayırmadığını düşünüyorum, vites geçişlerinde vuruntu sesi geliyor, hatta debriyaj tam sıkılıyken hafif ara gazı vererek vites attığımda şarkk diye dişli sesini duyuyorum.

Ayarını yapmak istedim ancak kitapçıkta debriyaj için herhangi bir ayar olmadığı, eğer kaçırma yapıyorsa hidroliğin havasının alınması gerektiğini yazmışlar.

Kitapçıkta yer almayan her hangi bir ayar var mı? Yoksa bu havayı nasıl alıcaz?

Eskiden babam arabanın altına yatardı, ben direksiyona otururdum, 5 saat bass bıraak basss bırakk bass bırakkkk...

Ben hep babamın arabanın altında keyif sigarası içip bıyıh altından pis pis güldüğünü düşünmüşümdür, tabi gerçeği asla öğrenemiycem :p

Bu debriyaj'ın havasıda buna benzer bir şekilde mi alınır?


Ohohoho bir şeyler depreşti beyinciğimde. :p
Bubanın yeri sen,
Senin yerini de ben aldım sanırsam.
O yüzden şimdi ben düşünmüyor değilim bu Aye motorun altına giripte fosur fosur sigara içiyor, bütün işi ben mi yapıyorum acaba :silent: diye. :queen:
Lülülülülü:p
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Ohohoho bir şeyler depreşti beyinciğimde. :p
Bubanın yeri sen,
Senin yerini de ben aldım sanırsam.
O yüzden şimdi ben düşünmüyor değilim bu Aye motorun altına giripte fosur fosur sigara içiyor, bütün işi ben mi yapıyorum acaba :silent: diye. :queen:
Lülülülülü:p

Valla bak haybeye bas bırak yaptırmadım, sayemde balata ve komple fren hidrolik değişimi fren merkez ve kaliper havalarının alınışını öğrendin.:p

Ha güldüm mü güldüm gülecem tabi niye gülmeyim.:mrgreen:
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
hahahahaha konu üzerinden baya bi zaman geçmiş sanırım ama aşınamamış bi türlü :p
 
Katılım
23 Mar 2009
Mesajlar
2,946
ben hayabusa kullanıcısı ve gsxr1000 delisi olduğum halde KESİNLİKLE HONDA DİYORUM.yol tutuş ve viraj olarak honda :cat: süperrrr.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
7 Şub 2009
Mesajlar
78
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
beleş verseler kapıma koymam ki koyamam eve gidene kadar parçalanıt bu motor :):silent:
 
Katılım
12 Tem 2007
Mesajlar
1,067


arkadaşlar sorum su işaretledım ama canttaki o bosluk delik ne? cbr600dede varda cok merak ettım
 

boy

Katılım
18 Eyl 2003
Mesajlar
3,013
O delik jantın içini boşaltmak için, ağırılığı azaltmak için.
 
Katılım
3 Eyl 2009
Mesajlar
2
merhaba onumde 2 seçeneğim var 2006 fireblade veya 2005 r1 almayı dusunuyorum cbr ın artıları nelerdir honda kullanıcısı olduğum için fireblade ağır basıyor ama aklımın bı ucundada r1 var daha once cbr 125 ve 600 rr m vardı sattım sız ne önerirsiniz
 
Katılım
11 Eyl 2009
Mesajlar
54
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yok böyle birşey nutkum tutuldu.rüya gibi bişeyy yada hayal.anlatamıyorum şu anda:cat:
 
Katılım
29 Ağu 2007
Mesajlar
3,602
merhaba onumde 2 seçeneğim var 2006 fireblade veya 2005 r1 almayı dusunuyorum cbr ın artıları nelerdir honda kullanıcısı olduğum için fireblade ağır basıyor ama aklımın bı ucundada r1 var daha once cbr 125 ve 600 rr m vardı sattım sız ne önerirsiniz

bende 2 si arasında kaldım ama 1000RR landım...:bounce:
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
bende 2 si arasında kaldım ama 1000RR landım...:bounce:

Hayırlı olsun, güle güle gazla...:rendeer:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:20 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:15 PM ----------

Üleyn şimdi hatırladım seni, postanede konuşmuştuk en son.:cyclopsan

Abi delirdin mi sen?

En son bildiğim altında ya scooter ya 125cc vardı, aman diyim gözünü sevem bildiğin herşeyi unut, korkma korkuda kazayı getirir ama sakın sakııın tecrübem var odur budur diyerek binme, çok çook dikatli ol.

Ne diyim bilemedim umarım kimseyi üzmezsin.:silent:
 
Katılım
29 Ağu 2007
Mesajlar
3,602
Hayırlı olsun, güle güle gazla...:rendeer:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:20 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:15 PM ----------

Üleyn şimdi hatırladım seni, postanede konuşmuştuk en son.:cyclopsan

Abi delirdin mi sen?

En son bildiğim altında ya scooter ya 125cc vardı, aman diyim gözünü sevem bildiğin herşeyi unut, korkma korkuda kazayı getirir ama sakın sakııın tecrübem var odur budur diyerek binme, çok çook dikatli ol.

Ne diyim bilemedim umarım kimseyi üzmezsin.:silent:


yanlışın var,
evet postanede en son görüştük ama altımda son F sanem vardı...
GKN sor beni...:queen::queen::queen:

ayrıca makinası olupta küçük cc olmadan olmaz...
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
yanlışın var,
evet postanede en son görüştük ama altımda son F sanem vardı...
GKN sor beni...:queen::queen::queen:

ayrıca makinası olupta küçük cc olmadan olmaz...

İyi bari yanlış hatırladığıma sevindim, tekrar kazasız belasız inşallah.:rendeer:
 
Katılım
16 Eyl 2005
Mesajlar
164
arkadaşlar bu topikte 1000rr ilr ilgili ben fazla bilgi alamadım kullananlar iyi kötü yönlerini tartışsın bizde okuyalım benim 250lik motorum vardı herşeyini incigine cicigine kadar söylerim uzun yolda yokuş aşagı 177 gördüm banamısın demedi (kanuni Tiger 250)5 saatte ankara antalya arasını aldım 2 kez durdum ama bide bana sorun eve gittim 2 gün yattım anca aldım yorgunlugumu bunun gibi ve şimdi 1000lik makine almak istiyorum kafamda 1000RR var digerlerine bakmıyorum bile yarış yapmıycam ama istedigim bilgileri almam için yardımcı olursanız sevinirim yakıtı 600RR'a göre nasıl yada yüksek hızlarda ne gibi sorunlar çıkartıyo yada parçası pahalımı bulunuomu önerileriniz ve eleştirilerinizi paylaşmanız bizim için çok önemli SAYGILAR
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst