Başlık çok iyi olmuş Mehmet abi... Fakat sitede pek 1000RR kullanıcısı olmadığından o kadar hit alacağını sanmıyorum

Ama ben de buradayım :cherry:
Evet var ve debriyaj gırçç gırççç ediyor.

r:
Her haltı için servise götürmek istemiyorum, debriyaj konusunda bilgisi olan kimse yok mu ki:silent:
Eğer debriyajın gırç gırç ediyor ve az da olsa kademeli sıkılıp gevşiyor ise muhtemelen debriyaj milinden olabilir. Zamanla toz-kir sayesinde sertleşebiliyor. Serviste bunu kolayca hallederler.
Tabi bu benim fikrim , yanlış veya doğru olabilir.
Bir önceki sayfadaki mesajını yeni gördüm... Senin yapabileceğin pek birşey yok servise göstermen en iyisi. Debriyaj tam ayırmıyor olabilir , debriyaj balatalarını ve saçlarını da kontrol ettirmende yarar var... Hidrolik sıvısına da baktırmalısın , hidrolik yağı özelliğini kaybetmez fakat eklenmesi gerekebilir... Motorun kaç km'de bilmediğim için tam olarak bir yorum da yapamıyorum...
Açıklamamda hata varsa affola.