Honda Honda CBR1000RR Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

En güzel, en agresif, en çekici CBR1000RR hangisi ???

  • Siyah CBR1000RR

    Oy: 193 44.3%
  • Kırmızı CBR1000RR

    Oy: 200 45.9%
  • Gri CBR1000RR

    Oy: 43 9.9%

  • Kullanılan toplam oy
    436

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Çok mu zor sordum ki? :silent:
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Tamam abi bende siyaha oy verdim, hatta siyahı aldım da nolucak bu debriyaj? :silent:
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Evet var ve debriyaj gırçç gırççç ediyor.:pr:

Her haltı için servise götürmek istemiyorum, debriyaj konusunda bilgisi olan kimse yok mu ki:silent:

Rumuzun pek bir anlamı yok, şirketimin adının ilk üç harfi.
 
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
1,761
Topic süper olmuş. İşten anlayan adam kendisini belli ediyor hemencecik.
Ellerine sağlık Mehmet abicigim..
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Başlık çok iyi olmuş Mehmet abi... Fakat sitede pek 1000RR kullanıcısı olmadığından o kadar hit alacağını sanmıyorum :p
Ama ben de buradayım :cherry:

Evet var ve debriyaj gırçç gırççç ediyor.:pr:

Her haltı için servise götürmek istemiyorum, debriyaj konusunda bilgisi olan kimse yok mu ki:silent:

Eğer debriyajın gırç gırç ediyor ve az da olsa kademeli sıkılıp gevşiyor ise muhtemelen debriyaj milinden olabilir. Zamanla toz-kir sayesinde sertleşebiliyor. Serviste bunu kolayca hallederler.

Tabi bu benim fikrim , yanlış veya doğru olabilir.

Bir önceki sayfadaki mesajını yeni gördüm... Senin yapabileceğin pek birşey yok servise göstermen en iyisi. Debriyaj tam ayırmıyor olabilir , debriyaj balatalarını ve saçlarını da kontrol ettirmende yarar var... Hidrolik sıvısına da baktırmalısın , hidrolik yağı özelliğini kaybetmez fakat eklenmesi gerekebilir... Motorun kaç km'de bilmediğim için tam olarak bir yorum da yapamıyorum...

Açıklamamda hata varsa affola.
 
Son düzenleme:

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Görkem cevap için teşekkür ederim ancak ses şanzumandan geliyor.

Yani debriyaj sonuna kadar sıkmama rağmen tam olarak ayırmıyor.


ek:

Bende mesajındaki değişikliği yeni gördüm.

Hidrolik tam olarak dolu, motor 2500km ye geldi.

Servise götüresim pek yok, kendim kurcalayabilmek istiyorum :(
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
2500 km'de ne balatalara , ne plakalara , ne hidroliğe , kısacası hiçbirşeye hiçbirşey olmaz :)
Şanzıman konusuna gelince , pek kurcalancak bir konu olduğunu sanmıyorum benden söylemesi :mrgreen:
Ha deseydin balatalarım bitti değiştirelim , bu konuda biraz bilgim var :)
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Sağolasın hocam..

Anlaşılan tıpış tıpış servise gitmek, ustaya kanka aya çekerek yanına girmek ve bir şekilde izlemek lazım.:cherry:
 
Katılım
14 Tem 2007
Mesajlar
551
ya diğerlerine para harcayamıcam şimdi ben 1000 likle başlamak isstiyom banane banane ben cabbar istiyom annneeee:p
 
Katılım
16 Eyl 2007
Mesajlar
65
Bu başlığa uzun zamandır bakmamışım. Moto hayırlı olsun, ZX-6R dan sonra dehşet bir makina gibi gelmiştir. Ben de tekrar 600F kullandığımda scooter gibi gelmişti. Başka 1000RR kullanıcısı yok mu bu forumda?

olmaz mı BOY....yarın geliyor motorum:queen:
 
Katılım
19 Eyl 2007
Mesajlar
18
yaaaw çook deli motor yaa ilerde hayal ettiğim motor:p
bi de bunların 2008 modeli çıkmış.egzost u yanda falan güzel olmuş yaw.:cat:
 
Katılım
18 Nis 2008
Mesajlar
1
O beğenmediğin hafifliğin her bir gramı için harcanan emeğin ve teklonijinin miktarını hayal bile edemezsin.
HESD dediğin elektronik kontrollü ikitane pistondan ibaret bir sistem.
Honda en yakın rakibinden 1 kilo en uzağındanda 10 kilo daha ağır.
Ayrıca maksimum torkunuda 10000 devirde veriyor GSXR'a kıyaslabiraz daha fazla vitesle oynamam gerekir sanırım ara hızlanmalarda.
Artadaki 10 kg farkta az değil hele senin göbeğinide üzerine koyunca baya bir artıyor hehe :mrgreen:

Tekrar söylüyorum 1000rr gerçekten güzel motor ama diğer 1000liklere göre çok üstün değil.

arkadaşım sen on kg den bahs ediyorsun ama ortada hayabusa diye bi gerçek var bu makinadan daha ağır olanı varmı.tahmin edilirki yok buna rağmen beygir gücü hayabusadan düşük herhangi bir 1000cc tanımıyorum kaldıki hayabusayı geçebilecek bi makina da tanımıyorum bu demektirki kilo herşey değildir haksızmıyım
 
Katılım
14 Nis 2009
Mesajlar
7
selam arkadaslar ben daha once chooper kullaniyordum ama degisiklik yapmak ve racing kullanmak istiyorum.herkes ilk once 600 luk ile baslamalisin diyor.sizinde dusuncelerinizi almak istiyorum...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst