kanka ayıpsın olsa çalmayacak mıydık sanki .)
Bu arada şuanki kullandıgım yayın programı; Senelerce Kullandıgım Programdan Farklı ve birazcıkta sorunlu.
Ondan dolayı ilk etapta ısınamadım ama sonradan hallettim işi.. Akşama 21 den sonra beklerim ... www.radyomoto.com
evet şimdi benim nickle açtım
slm herkeze bu arada mt ailesi
bir ara burayada gelin yaff
Vay wily daha dün nikahı kıymadınmı sen ya. Ne çabuk geçmiş zaman baksana sen
Allah (c.c.) analı babalı büyütsün. Hayırlı evlat olsun inş.
Darısı olmayanların başına diyelim.
Geçen sene bu zamanlardı,hatta daha önce,Adli yıl açılışı filandı yanılmıyorsam
hatırlıyorum çünkü o gün takım elbise giymiştim,zaten ondan sonra da bi tek ömersirin in nikahında giydim![]()
Yok abi yanlış hatırlıyosun.Nisan-mayıs ayı gibiydi.Yani benim üye olduğum zamanlar.Fotoğraflara bakmıştım ordan hatırlıyorum![]()
evet şimdi benim nickle açtım
slm herkeze bu arada mt ailesi
bir ara burayada gelin yaff
http://www.radyomoto.com/sevgili özer kardeşimiz buradaaaaaaaaaaaaaa
gene benim istediğim parçayı çalmadı , dinlemem bi daha onu :queen:
Şarkılar güzelmiş beğendimAma konuşurken ses biraz kötü mü çıkıyo ne
özer abiyi dinliyoruzzz![]()
arkadaş sende bende olmayan şarkıları bulup, bulup yayında istiyosun... :mrgreen:
---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:54 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:53 PM ----------
Kötü Çıkıyo, ÇÜnkü Yayını yaptıgım KAlite dinleyicilerde Kopma olmaması ve daha fazla kişiye ulaşması için Düşük. Ulaştırıyoruz ya buna Şükredelim
---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:55 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:54 PM ----------
Hadi oradan 23.30 da bitirdim yayını ben, atma Bakayım![]()
allah (c.c.)razı olsun abilerim allah size nasip etsin olanlarında hayırlı bi evlat nasip etsin bu arada radyo hayırlı olsun 4 5 yaşına gelsin benim 'kızan'ona bi tane özer amcası poke bike ayarlar artık