[Tekirdağ - MT]

Katılım
4 Eki 2009
Mesajlar
3
merhaba ben 1 hafta evvel asya motor 150t 19a aldım bugüne kadar memnundum ama bugün biraz fazla yağmur yağdı ve yolun ortasında pat pat yapıp durdu gaz veriyorum fakat olmuyor yolda kaldım biraz su birikintisine girdim galiba bi daha zor çalıştı fakat üstüne bindiğimde beni taşımadı stop yaptı. kaldı... ne yapacağımı bilmiyorum.... bugün pazar servislerde kapalı.....

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:23 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:08 AM ----------

ne forum muş be cevap bile yazan yok
yolda kaldım içimde bi motor sevdası vardı o da kaçtı gitti....
 
Katılım
30 Haz 2006
Mesajlar
1,331
merhaba ben 1 hafta evvel asya motor 150t 19a aldım bugüne kadar memnundum ama bugün biraz fazla yağmur yağdı ve yolun ortasında pat pat yapıp durdu gaz veriyorum fakat olmuyor yolda kaldım biraz su birikintisine girdim galiba bi daha zor çalıştı fakat üstüne bindiğimde beni taşımadı stop yaptı. kaldı... ne yapacağımı bilmiyorum.... bugün pazar servislerde kapalı.....

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:23 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:08 AM ----------

ne forum muş be cevap bile yazan yok
yolda kaldım içimde bi motor sevdası vardı o da kaçtı gitti....

ilk önce kendini tanıtsan ?? nerelisin ne iş yaparsın ?? burdan tamir edicek durumumuz yok ama fikir verebilirdim bu kadar sabırsız olmasaydın:bounce:
 
Katılım
4 Eki 2009
Mesajlar
3
afedersin ben ilk bir defa foruma bişiler yazıyorum... istanbulda çalıyıyorum ve satış danışmanlığı yapıyorum... kırklarelinde askerlik yapmıştım ve tekirdağ taraflarını çok seviyorum.... işte motor hevesim vardı işe gidip gelmek için aldım uzağa gidince yağmura yakalandım... yolun ortasında 0 (sıfır) motorla öylece kala kalınca sinirlerim çok bozuldu.. zaten etrafımda motoru niye aldın araba alsaydın.(sanki para varda) diyen çok kişi olduğu için..... böle işte
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
herkeze iyi akşamlar . muhabbetiniz bol olsun . bir kişilik yeriniz varsa aranıza ben de katılmak isterim :bounce:

Gürses hoşgeldin
Kendini tanıtırsan iyi olur,
Aramızda keyif alman dileğiyle.
 
Katılım
11 Ara 2007
Mesajlar
2,658
Arkadaşlar ORhanın Selamı var hepinize Şİmdi Bi Fotoraf GÖsterdi Bilgisayarında Hemen PAylaşmak İStedim :D

İşte GEzileri Boyunca Yanından Ayırmadıgı TESisaTLarı :)))

DSC01295.jpg


---------- Mesaj ekleme zamanı: 09:39 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 09:37 AM ----------

DSC01249_1.jpg


BİR EFSANESİN :mrgreen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
tesisat olayı güzel de Orhan'ın gezi fotoğraflarını göremedik henüz:)
 
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
314
ADama İLk tesisat orhan dediğimde KUş cennetindeydik görün işte herkez görsün bosuna dememişik :)) TESİSAT ORHAN yakışır kanka :)
Ama keske o gezide ısınma petlerini unutmasaydın da o kaz dağlarında soğuktan ağlamasaydık :):):)
 
Katılım
29 Nis 2009
Mesajlar
450
savaş abi sen nerelerdesin çorluda :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:30 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:28 PM ----------

ve başka abilerim çorluda nerelerdesiniz bize yakın olan varmı acaba :)
 
Katılım
18 Şub 2009
Mesajlar
955
savaş abi sen nerelerdesin çorluda :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:30 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:28 PM ----------

ve başka abilerim çorluda nerelerdesiniz bize yakın olan varmı acaba :)

evet çorlu bana bayağı bi yakın :cherry:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:30 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:27 PM ----------

özer akşam benim istediğim parçayı çalmadın radyoda ayıp ettin yani :cyclopsan
by_star show yürü be oğlum biz bile tutamayız seni, yalnız acemiliği bu kadar belli etmeseydin keşke müziği açtığını zanediyon ama sizin aranızda gecen konuşmaları dinliyoz( ya bakkalda ayranda kalmamış :p) bi daha olmasın....
 
Katılım
14 Tem 2006
Mesajlar
516
s.a. arkadaşlar uzun süredir yazmıyorum sadece okuyorum tanıyan tanıyo tanımayanlar h.g.
geçen pazar benım için allahıma şükür süper bi gundu paşa gibi bi oğlum oldu
sadece paylaşmak istedim :D

---------- Mesaj ekleme zamanı: 02:23 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 02:22 AM ----------

savaş abi gunler ne kadar çabuk geçiyo dimi :D
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
s.a. arkadaşlar uzun süredir yazmıyorum sadece okuyorum tanıyan tanıyo tanımayanlar h.g.
geçen pazar benım için allahıma şükür süper bi gundu paşa gibi bi oğlum oldu
sadece paylaşmak istedim :D

---------- Mesaj ekleme zamanı: 02:23 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 02:22 AM ----------

savaş abi gunler ne kadar çabuk geçiyo dimi :D
daha dün gibiydi senin nikah
hala fotoğraflarımı getireceksin:)
 
Katılım
11 Ara 2007
Mesajlar
2,658
Allah Analı Babalı Büyütsün.. Eh Artık Daha bi FAzla Çalışmak Lazım Aİle Babası :) Bunun BEzi var, pudrası var masrafı var :mrgreen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:14 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:12 AM ----------

evet çorlu bana bayağı bi yakın :cherry:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:30 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:27 PM ----------

özer akşam benim istediğim parçayı çalmadın radyoda ayıp ettin yani :cyclopsan
by_star show yürü be oğlum biz bile tutamayız seni, yalnız acemiliği bu kadar belli etmeseydin keşke müziği açtığını zanediyon ama sizin aranızda gecen konuşmaları dinliyoz( ya bakkalda ayranda kalmamış :p) bi daha olmasın....

kanka ayıpsın olsa çalmayacak mıydık sanki .)

Bu arada şuanki kullandıgım yayın programı; Senelerce Kullandıgım Programdan Farklı ve birazcıkta sorunlu.

Ondan dolayı ilk etapta ısınamadım ama sonradan hallettim işi.. Akşama 21 den sonra beklerim ... www.radyomoto.com
 
Katılım
30 Haz 2006
Mesajlar
1,331
s.a. arkadaşlar uzun süredir yazmıyorum sadece okuyorum tanıyan tanıyo tanımayanlar h.g.
geçen pazar benım için allahıma şükür süper bi gundu paşa gibi bi oğlum oldu
sadece paylaşmak istedim :D

---------- Mesaj ekleme zamanı: 02:23 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 02:22 AM ----------

savaş abi gunler ne kadar çabuk geçiyo dimi :D

vayyyy kardeşimmm benim allah analı babalı büyütsün
maşallah nur topu gibi aramıza yeni mt üyesi katıldı desene artıkk ilerde bizim yerimizi alırlar sitede :)
tekrardan allah bağışlasın çok sevindim baba olmuş kardeşim :cat:

eheheh bu arada caner değil erdinç ben :)
şifreyi kaydetmiş bizim buradaki bilgisayara :)
 
Katılım
12 Mar 2008
Mesajlar
282
evet şimdi benim nickle açtım :)
slm herkeze bu arada mt ailesi
bir ara burayada gelin yaff
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst