[Tekirdağ - MT]

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
kanka ayıpsın olsa çalmayacak mıydık sanki .)

Bu arada şuanki kullandıgım yayın programı; Senelerce Kullandıgım Programdan Farklı ve birazcıkta sorunlu.

Ondan dolayı ilk etapta ısınamadım ama sonradan hallettim işi.. Akşama 21 den sonra beklerim ... www.radyomoto.com

Benim de bir isteğim olacak


"Bir bahar akşamı rastladım size"
mümkünse Barış Manço'nun yorumuyla. :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:19 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:07 PM ----------

evet şimdi benim nickle açtım :)
slm herkeze bu arada mt ailesi
bir ara burayada gelin yaff

Geliriz ama öyle ciger yemeye filan değil.
sen orda şöyle 15 kg lık bir yayın balığı ayarla,temizlesinler,fileto çıkarsınlar,dolapta yatırsınlar biz de gelip parasını verelim hep beraber yiyelim:)
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
1,090
Vay wily daha dün nikahı kıymadınmı sen ya. Ne çabuk geçmiş zaman baksana sen :)

Allah (c.c.) analı babalı büyütsün. Hayırlı evlat olsun inş.

Darısı olmayanların başına diyelim.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Vay wily daha dün nikahı kıymadınmı sen ya. Ne çabuk geçmiş zaman baksana sen :)

Allah (c.c.) analı babalı büyütsün. Hayırlı evlat olsun inş.

Darısı olmayanların başına diyelim.

Geçen sene bu zamanlardı,hatta daha önce,Adli yıl açılışı filandı yanılmıyorsam
hatırlıyorum çünkü o gün takım elbise giymiştim,zaten ondan sonra da bi tek ömersirin in nikahında giydim:)
 
Katılım
6 May 2009
Mesajlar
164
Geçen sene bu zamanlardı,hatta daha önce,Adli yıl açılışı filandı yanılmıyorsam
hatırlıyorum çünkü o gün takım elbise giymiştim,zaten ondan sonra da bi tek ömersirin in nikahında giydim:)

Yok abi yanlış hatırlıyosun.Nisan-mayıs ayı gibiydi.Yani benim üye olduğum zamanlar.Fotoğraflara bakmıştım ordan hatırlıyorum :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Yok abi yanlış hatırlıyosun.Nisan-mayıs ayı gibiydi.Yani benim üye olduğum zamanlar.Fotoğraflara bakmıştım ordan hatırlıyorum :)

olabilir yaşlılık işte:)
Zaten Willy daha önce düğün yapmıştı,yaşı tutmadığı için nikah sonraya kaldı.
Tekirdağ MT böyle giderse takım elbise yine dolaptan çıkacak:)
 
Katılım
6 May 2009
Mesajlar
164
Takım elbiseyi dolaptan çıkartmak ilk kime kısmet olucak bakalım :)
 
Katılım
6 May 2009
Mesajlar
164
Şarkılar güzelmiş beğendim :) Ama konuşurken ses biraz kötü mü çıkıyo ne
 
Katılım
14 Tem 2006
Mesajlar
516
allah (c.c.)razı olsun abilerim allah size nasip etsin olanlarında hayırlı bi evlat nasip etsin bu arada radyo hayırlı olsun 4 5 yaşına gelsin benim 'kızan' :D ona bi tane özer amcası poke bike ayarlar artık
 
Katılım
6 May 2009
Mesajlar
164
Özer çok teşekkür ederim şarkıyı çalamasanda çalmış kadar oldun.Ama bundan sonraki programda çalarsan da dinlerim :) Keşke Emrah'ta dinleyebilseydi..
 
Katılım
11 Ara 2007
Mesajlar
2,658
gene benim istediğim parçayı çalmadı , dinlemem bi daha onu :queen:

arkadaş sende bende olmayan şarkıları bulup, bulup yayında istiyosun... :mrgreen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:54 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:53 PM ----------

Şarkılar güzelmiş beğendim :) Ama konuşurken ses biraz kötü mü çıkıyo ne

Kötü Çıkıyo, ÇÜnkü Yayını yaptıgım KAlite dinleyicilerde Kopma olmaması ve daha fazla kişiye ulaşması için Düşük. Ulaştırıyoruz ya buna Şükredelim :p

---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:55 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:54 PM ----------

özer abiyi dinliyoruzzz :)

Hadi oradan 23.30 da bitirdim yayını ben, atma Bakayım :p
 
Katılım
30 Haz 2006
Mesajlar
1,331
arkadaş sende bende olmayan şarkıları bulup, bulup yayında istiyosun... :mrgreen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:54 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:53 PM ----------



Kötü Çıkıyo, ÇÜnkü Yayını yaptıgım KAlite dinleyicilerde Kopma olmaması ve daha fazla kişiye ulaşması için Düşük. Ulaştırıyoruz ya buna Şükredelim :p

---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:55 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:54 PM ----------



Hadi oradan 23.30 da bitirdim yayını ben, atma Bakayım :p

yook abi dinlioduk ya :rendeer::rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst