- Katılım
- 14 May 2008
- Mesajlar
- 10,340
çok keyifli bi gezi olmuş anlaşılan çok şey kaçırdık![]()
Kaçırdın tabi Kadirim.:cyclopsan
Başka sefere olursun aramızda canım.:rendeer:
çok keyifli bi gezi olmuş anlaşılan çok şey kaçırdık![]()
![]()
tuttum bu delikanlıları.
Kaçırdın tabi Kadirim.:cyclopsan
Başka sefere olursun aramızda canım.:rendeer:
sen çanakkale için aç ayrı bir topik![]()
harbiden hariha geziydi..yerde mükem meldi.....
herkez birbirine teşek kür ediyo kıskandım len:mrgreen:
benim artçım banlı olum bana teşekkür edemiyo ne olacak şimdi....
bidahaki gezilerde banlı adamı artçı almicam lan..![]()
beni artçı aldığın dönemler senin altın çağındı.. şimdi hitlerin çöküşünü yaşıyorsun.. :mrgreen: bak demedi deme şuan motorsuzum yine.. eski günleri yad etmek istersen haberim olsun.. biliyosun tecrübeli artçı heryerde bulunmaz.. :mrgreen:
len artçı tecrubesiz değilde banlı ..garibim bak bi teşekkür edemiyo buradannn...:mrgreen:
ben tecrübesiz demedim ki.. banlı adamı alırsan böle kalırsın ortada..
harbiden hariha geziydi..yerde mükem meldi.....
herkez birbirine teşek kür ediyo kıskandım len:mrgreen:
benim artçım banlı olum bana teşekkür edemiyo ne olacak şimdi....
bidahaki gezilerde banlı adamı artçı almicam lan..![]()
Sen beni artcı al bak ben sana neler yaoıyorum:cat:![]()
gel canım ...demirden korksak trene binmezdik...:cat:
Len sana artcı olan temel tutmuyor ya ban yiyor ya kaza yapıyor.:queen:
harıka bır gundü asle gun hep aynı gun olarak doğuyor ama sızlerle bır arada olmak o gunu farklı kılıyor bu yüzden tek tek ayırım yapmayacağım hepınize teşekkür ederım yalnız bızleri doyurmak için caba harcayanlara tek tek teşekkür etmem lazım
sabah kahvaltıda oturmayan cadıya
bıze cayları servıs eden zelişe
mangalda gurkan abı ve ayfere
malzemeleri arabasıyla gıdıp getıren ergun abıye onlara ayrıca teşekkür etmek lazım üzerimizde hakları var bızler için seferber oldular:rendeer:
bırde leventte capanod du nıçki değilmi yanımızdaydı sonra yok oldu yanılmıyorum değilmi arkadaşlar gurup sürüşünde her seferınde söylüyorum yıne söylüyorum bu kadarmı herkes bırbırını kollar saygılı olur kımse bızım gurupta yolda kalmaz ALLAHIN iznıyle
hade len bi yaz adamı sırtımızda taşıdık bi braktık ayaklarının üstünde dursun diye duramadı...demekki daha erkenmiş...ona yasak bundan sonra motor..![]()
harıka bır gundü asle gun hep aynı gun olarak doğuyor ama sızlerle bır arada olmak o gunu farklı kılıyor bu yüzden tek tek ayırım yapmayacağım hepınize teşekkür ederım yalnız bızleri doyurmak için caba harcayanlara tek tek teşekkür etmem lazım
sabah kahvaltıda oturmayan cadıya
bıze cayları servıs eden zelişe
mangalda gurkan abı ve ayfere
malzemeleri arabasıyla gıdıp getıren ergun abıye onlara ayrıca teşekkür etmek lazım üzerimizde hakları var bızler için seferber oldular:rendeer:
bırde leventte capanod du nıçki değilmi yanımızdaydı sonra yok oldu yanılmıyorum değilmi arkadaşlar gurup sürüşünde her seferınde söylüyorum yıne söylüyorum bu kadarmı herkes bırbırını kollar saygılı olur kımse bızım gurupta yolda kalmaz ALLAHIN iznıyle
hade len bi yaz adamı sırtımızda taşıdık bi braktık ayaklarının üstünde dursun diye duramadı...demekki daha erkenmiş...ona yasak bundan sonra motor..![]()