[MT İstanbul] Şile Mangal Keyfinin Fotoğrafları

Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
5,150
dscf0174rv.jpg


tuttum bu delikanlıları.
 
Katılım
6 Ocak 2009
Mesajlar
6,890
harbiden hariha geziydi..yerde mükem meldi.....

herkez birbirine teşek kür ediyo kıskandım len:mrgreen:
benim artçım banlı olum bana teşekkür edemiyo ne olacak şimdi....:p:p
bidahaki gezilerde banlı adamı artçı almicam lan..:p:p
 
Katılım
17 Ara 2008
Mesajlar
7,327
harbiden hariha geziydi..yerde mükem meldi.....

herkez birbirine teşek kür ediyo kıskandım len:mrgreen:
benim artçım banlı olum bana teşekkür edemiyo ne olacak şimdi....:p:p
bidahaki gezilerde banlı adamı artçı almicam lan..:p:p

beni artçı aldığın dönemler senin altın çağındı.. şimdi hitlerin çöküşünü yaşıyorsun.. :mrgreen: bak demedi deme şuan motorsuzum yine.. eski günleri yad etmek istersen haberim olsun.. biliyosun tecrübeli artçı heryerde bulunmaz.. :mrgreen:
 
Katılım
6 Ocak 2009
Mesajlar
6,890
beni artçı aldığın dönemler senin altın çağındı.. şimdi hitlerin çöküşünü yaşıyorsun.. :mrgreen: bak demedi deme şuan motorsuzum yine.. eski günleri yad etmek istersen haberim olsun.. biliyosun tecrübeli artçı heryerde bulunmaz.. :mrgreen:

len artçı tecrubesiz değilde banlı ..garibim bak bi teşekkür edemiyo buradannn...:mrgreen:
 
Katılım
14 May 2008
Mesajlar
10,340
harbiden hariha geziydi..yerde mükem meldi.....

herkez birbirine teşek kür ediyo kıskandım len:mrgreen:
benim artçım banlı olum bana teşekkür edemiyo ne olacak şimdi....:p:p
bidahaki gezilerde banlı adamı artçı almicam lan..:p:p

Sen beni artcı al bak ben sana neler yaparım:cat::p
 
Katılım
21 Şub 2009
Mesajlar
4,029
harıka bır gundü asle gun hep aynı gun olarak doğuyor ama sızlerle bır arada olmak o gunu farklı kılıyor bu yüzden tek tek ayırım yapmayacağım hepınize teşekkür ederım yalnız bızleri doyurmak için caba harcayanlara tek tek teşekkür etmem lazım
sabah kahvaltıda oturmayan cadıya
bıze cayları servıs eden zelişe
mangalda gurkan abı ve ayfere
malzemeleri arabasıyla gıdıp getıren ergun abıye onlara ayrıca teşekkür etmek lazım üzerimizde hakları var bızler için seferber oldular:rendeer:
bırde leventte capanod du nıçki değilmi yanımızdaydı sonra yok oldu yanılmıyorum değilmi arkadaşlar gurup sürüşünde her seferınde söylüyorum yıne söylüyorum bu kadarmı herkes bırbırını kollar saygılı olur kımse bızım gurupta yolda kalmaz ALLAHIN iznıyle
 
Katılım
14 May 2008
Mesajlar
10,340
harıka bır gundü asle gun hep aynı gun olarak doğuyor ama sızlerle bır arada olmak o gunu farklı kılıyor bu yüzden tek tek ayırım yapmayacağım hepınize teşekkür ederım yalnız bızleri doyurmak için caba harcayanlara tek tek teşekkür etmem lazım
sabah kahvaltıda oturmayan cadıya
bıze cayları servıs eden zelişe
mangalda gurkan abı ve ayfere
malzemeleri arabasıyla gıdıp getıren ergun abıye onlara ayrıca teşekkür etmek lazım üzerimizde hakları var bızler için seferber oldular:rendeer:
bırde leventte capanod du nıçki değilmi yanımızdaydı sonra yok oldu yanılmıyorum değilmi arkadaşlar gurup sürüşünde her seferınde söylüyorum yıne söylüyorum bu kadarmı herkes bırbırını kollar saygılı olur kımse bızım gurupta yolda kalmaz ALLAHIN iznıyle

Aynen grup sürüşünden ben bile zevk aldım Katılan herkeze teşekkür ederim iyiki varsınız.:rendeer:

hade len bi yaz adamı sırtımızda taşıdık bi braktık ayaklarının üstünde dursun diye duramadı...demekki daha erkenmiş...ona yasak bundan sonra motor..:p:p:p:p

Sana benim gibi tecrübeli birim lazım:p
 
Katılım
6 Ocak 2009
Mesajlar
6,890
harıka bır gundü asle gun hep aynı gun olarak doğuyor ama sızlerle bır arada olmak o gunu farklı kılıyor bu yüzden tek tek ayırım yapmayacağım hepınize teşekkür ederım yalnız bızleri doyurmak için caba harcayanlara tek tek teşekkür etmem lazım
sabah kahvaltıda oturmayan cadıya
bıze cayları servıs eden zelişe
mangalda gurkan abı ve ayfere
malzemeleri arabasıyla gıdıp getıren ergun abıye onlara ayrıca teşekkür etmek lazım üzerimizde hakları var bızler için seferber oldular:rendeer:
bırde leventte capanod du nıçki değilmi yanımızdaydı sonra yok oldu yanılmıyorum değilmi arkadaşlar gurup sürüşünde her seferınde söylüyorum yıne söylüyorum bu kadarmı herkes bırbırını kollar saygılı olur kımse bızım gurupta yolda kalmaz ALLAHIN iznıyle


evet grup sürüşü kurallara uyunca harbiden çok güzel oluyo....
katılan herkeze tek tek teşekkür..
 
Katılım
17 Ara 2008
Mesajlar
7,327
hade len bi yaz adamı sırtımızda taşıdık bi braktık ayaklarının üstünde dursun diye duramadı...demekki daha erkenmiş...ona yasak bundan sonra motor..:p:p:p:p

len yürü git.. o viraja sen girseydinde görseydim.. hangi kazam pilotaj hatası?

sayıyorum

1- kaldırıma yanladım (arkamdan gelen ve sıkıştıran aracın kaportasına oturmak istemedim o an.. canım kaldırım çekti)
2- servis aracına para verdim geri geri gelip beni altına al diye..
3- birileri bana 1 nisan şakası yapmış ıslak zemine yağ dökerek bende unuttum orda şaka yapacaklarını..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst