Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
11 Eki 2007
Mesajlar
2,838
selam arkadaşlar bugün bi geziye çıktım gayet güzel ormanlık inişli çıkışlı bol virajlı yollarda gidiyorum o da ne rampada polis cevirme yapıyo tehlikeli bi noktada yolda hafif mıçırlı durdurdu çektim kenara ayağımı attım tutunmak için ama mıcırdan kaydı ve motorda devrildi allahtan koruma demiri var grenajda en ufak bi çizik bile yok ama demirde çizikler var bi de ön fren kolu yamuldu ucuz atlattım yani siz siz olun koruma demirini eksik etmeyin çok faydası var. o polisleri de koruma demirine baktıkça büyük bi özlemle anmaya devam edicem

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:50 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:49 PM ----------

bu arada ön fren kolu kaç ytl acaba bilniniz varmı?

Çok çok geçmiş olsun, sana bişey olmamış oloması sevindirici, yamulan fren veya debriyaj manetlerini servisler lastik kafalı çekiçlerin yardımyla çok güzel düzeltiyorlar, dayı oğlunun cbf te olduğu yerde yan yatmıştı ve bu şekilde serviste düzelttirdik, yenisinin fiyatı ise 15-20 tl bişeydi, servis düzeltilebileceğini söyleyince o parayı vermeyelim madem dedik ve düzelttirdik, hiç bir problem yok, şu an kullanıyor.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 09:07 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 09:06 AM ----------

@ethemm76

Lastiğin hayırlı olsun. :rendeer: Aman lastik rodajını unutma. İlk 500-1000 Km virajlara dikkatli gir. Markası ne olursa olsun yeni lastiğin üzerindeki maddeden dolayı alışana kadar çok kayıyor.

Teşk.. ederim Aydoğan, tavsiyelerine uyucam.
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Metocum teker geldi saol, yalnız kargo ücreti 17,76 tl tuttu, biraz fiyat ucuk geldi, şaşırttı beni ama ürünü aldım. Teşk. :)

.


kanka Kasım bana anlaşmalı olduğu UPS ile adrese teslim 7-8 liraya yollayabileceğini söyledi...Bende senin evde olmayacağını ve UPS firmasının orada olmadığını öğrenerek Aras Kargo ile gönderiver dedim...en azından oradan kendisi alacak dedim...yani sende sonradan adresime getiriverin deyince tuzlu geçirmişler biraz ...

en azından en kral kargonun bile 18 lira olmadığını düşünerek en fazla 10 tutar diye düşündüm...bende Aras Kargonun tuzağına geldim kanka...Valla yanlış anlamada ben olsam 18 liralık kargoya itirazx eder hatta iade bile edebilirdim....ama sen ben var diye arada can sağlığı diye sineye çektin kesin...Kasımı aradım o da bana kızdı...UPS ile en fazla 8 liraya adrese teslim ederdik diye...nerden bileyim böyle olacağını usta...

hayırlı olsun kanka...

Şarj Edilebilir Pillerinin üzerine çökmekten haric bu sana karşı 2.istem dışı mahcubiyetim oldu kusura bakma....Ulan ben bu işin peşini bırakır Aras Kargoya o 18 lirayı yedirirsem adam değilim...

abi bana işlem nosunu özelden atsana..o kargonun bi işlem nosu illaki vardır...kazık yedik lan...:pr:Kasımı niye dinlemedim o da ayrı mevzu...


Beyler bu arada ben haftalık iznimde 2 gün önce bi açıldım yine...Yassı Ören Ağaçlı taraflarını dolandım...inanım kendime geldim...gözüm göynüm açıldı...


Ama yannışnıknan bir araziye girdim meğer balçıkmış 1 saat çıkamadım...kan ter içinde kaldım valla...fena faka bastım...

aha bu arazinin ötesi çamırmış...:p


SANY1701.jpg


SANY1702.jpg


SANY1703.jpg


SANY1704.jpg


SANY1705.jpg



SANY1707.jpg


SANY1708.jpg


SANY1709.jpg


SANY1710.jpg



SANY1711.jpg



yağışıklıyım yav...:cherry:

SANY1715.jpg



nihayet orucc bittiii oh beee...:queen:

SANY1713.jpg


SANY1718.jpg


SANY1719.jpg


SANY1720.jpg


SANY1721.jpg


SANY1722.jpg


SANY1723.jpg


SANY1724.jpg


SANY1725.jpg


SANY1726.jpg


SANY1727.jpg


SANY1728.jpg


SANY1729.jpg
 
Katılım
12 Eki 2008
Mesajlar
251
yeni lastiklerin hayırlı olsun ethem abi :rendeer:

metehan abi, sana yaptığım yorum açtığın topikte :cherry:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
dur bakayım hemen:)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:31 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:10 PM ----------

eveeet sonunda yolda da kaldım.marşa basıyorum tı tık dior başkada bişi olmuyo.ne yapsam ki şimdi vurdurcam ama okulun bahçesinde karizmayı çizdircez:D

benim tahminim marş motorunun içi toz toprak oldu artık manyetolar iş görmez oldu...marş motoru temizliği bu işe birebir...:cat:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:34 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:31 PM ----------

selam arkadaşlar bugün bi geziye çıktım gayet güzel ormanlık inişli çıkışlı bol virajlı yollarda gidiyorum o da ne rampada polis cevirme yapıyo tehlikeli bi noktada yolda hafif mıçırlı durdurdu çektim kenara ayağımı attım tutunmak için ama mıcırdan kaydı ve motorda devrildi allahtan koruma demiri var grenajda en ufak bi çizik bile yok ama demirde çizikler var bi de ön fren kolu yamuldu ucuz atlattım yani siz siz olun koruma demirini eksik etmeyin çok faydası var. o polisleri de koruma demirine baktıkça büyük bi özlemle anmaya devam edicem

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:50 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:49 PM ----------

bu arada ön fren kolu kaç ytl acaba bilniniz varmı?


o da nazarlık kalsın olur böyle şeyler İlhan...fren levyesi çok ucuz yav...10 lira galiba...en son ben değiştirdiğimde 7 liraydı...geçen yıl...
 
Katılım
10 Mar 2008
Mesajlar
1,499
Mete abi bakıyorum da hic boş geçmiyorsun. Calışmadıgın her gun gezilerdesin....
 
Katılım
19 Nis 2009
Mesajlar
1,684
Durduğun yerde 1 e mi alamıyorusun, boşamı atamıyorsun ? Bire alınabilmesinde bi problem olmalı aslında. Eğer 1 den boşa atamıyorsan durduğu yerde 1. vitesteyken yarım debriyaj yap bi kaç kere, daha sonra boşa geçer. Ama gereçk problen debriyaj boşluğunun olması gereken ayardan daha farklı olması kaynaklıda olabilir. Debriyaj erken kavrıyorsa dişliler tam ayırmadığından 1 den boşa atman güç olacaktır. Bunu düzeltmek için manetin önündeki plastik korumanın altındaki vidayı biraz gerdirerek tabiki debriyajın eğer erken kavrıyorsa bu kötü durumu ortadan kaldırabilirsin. Deniye deniye yap çok ta fazla gerdirme, sona yakın kavrama hem kullanımını güçleştirir, hemde debriyaj sıyırma noktasına yakın bi noktada kavrama yapmaya başlar. Deniye deniye yaparsın aslında sorun yaşamassın. Problem debriyaj boşluğundan kaynaklanmıyorsa tekrar aynı ayarına getirmen hiç te zor değil.

Disk kilidi Master Lock 5 mm kullanıyorum. Feyizoğlunda göremedim 5 mm. ama 10 mm falan var ama bizimkilere olmuyor sanırım. 5 mm de aslında biraz bol geliyor ama elbette iş görüyor. Belki 6 yada 7 mm olsaydı daha boşluksuz takılabilecek diske ama bundan emin olamadığım için 5 mm aldım. Kullanıyorum
memnum. Almak aklımda hiçte aklımda değilken bir gün Real Hiper markete gittim. Oto aksesuarların olduğu reyonda bide baktım 5 mm master lock, ne işi var yaw bunun burda dedim. Baya bi şaşırdım. 19 tl idi fiyatı ve aldım hemencik :)

Uzun camlı foto ekliyeyim, bi kaçını bu akşam çektim, bi kaçını bu akşam üzeri çektim, bi kaç tanesi daha eski.


[img=http://img176.imageshack.us/img176/9281/img0192q.jpg]


[img=http://img59.imageshack.us/img59/7634/img0234p.jpg]


[img=http://img245.imageshack.us/img245/378/img0652k.jpg]


[img=http://img245.imageshack.us/img245/5097/img0646z.jpg]

---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:01 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:58 PM ----------



İzmir de 4 mevsim 15w/50 kullanılmalı bence, iklimi müsait. 10w/40 İzmir için bence ince.

şimdi dikkatimi çekti ethema kardeş deponun ordan uzanan mavi kablo nedir. bu arada lastiğin hayırlı olsun. bende 1 ay önce değiştirdim 90-90 18 i ön lastik olarak taktık. kafa biraz daha yere düştü rüzgarda eskisi gibi sallanmıyor :)
 
Katılım
9 Kas 2008
Mesajlar
3,117
cbf 150 çok güzel alet ya hep canlı yada resimlerde gördüğümde içim bi kötü oluyo neden bilmiyorum ama çok hoşuma gidiyo :queen::queen::queen::queen::queen:
 
Katılım
5 Nis 2007
Mesajlar
1,882
canım çekti bi fotoda ben koyayım :)


---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:35 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:33 PM ----------

 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Sayın arkadaşlar ethemm76 kardeşim nete giremiyor sorunlar varmış yazamıyor bilginize...

Mete abi bakıyorum da hic boş geçmiyorsun. Calışmadıgın her gun gezilerdesin....

gezgin abi haftanın bir günü izinliyim onlada kızımla Cevahir Alışveriş Merkezinde oyun parkına gideriz...bazen canı çıkmak istemez...çünkü anaokula başladı sabahcı öğleden sonra uyuyor kalıyor yorgunluktan... bende kaçıyorum valla İstanbuldan resmen...:rendeer:

şimdi dikkatimi çekti ethema kardeş deponun ordan uzanan mavi kablo nedir. bu arada lastiğin hayırlı olsun. bende 1 ay önce değiştirdim 90-90 18 i ön lastik olarak taktık. kafa biraz daha yere düştü rüzgarda eskisi gibi sallanmıyor :)

o gördün tesisat...acemi işi 4 lü tesisatı...kablolar yeraltından fırlamış her an elektürk çarpabilir...:p



cbf 150 çok güzel alet ya hep canlı yada resimlerde gördüğümde içim bi kötü oluyo neden bilmiyorum ama çok hoşuma gidiyo :queen::queen::queen::queen::queen:

tavsiye ederim...ybr...cbf veya tvs...birini al...:cat:

Meto ne girmişin çamıra be canımı çektirdin valla....

bak çakma motorcu değiliz kanka...motorculuğa çamurda bulaştı sonunda...:)
 
Katılım
11 Eki 2007
Mesajlar
2,838
Dostlar ben geldim :) Size güzel güzel havadislerim var :) Evimiz e-5 e sıfır, Evimizin önündeki yol yapım çalışmasından dolayı saolsun dozer operatörü kardeşimiz, evin önünü kazırken apartmana ait ana tel bağlantı kablosunu kopartarak 27 daireli apartumanın 24 saat telefonsuz ve internetsiz kalmasına sebep oldu, inanın aklım hep forumdaydı :) Neyseki kavuştuk. Metocum saol, prelli içinde teşekkü etmeyi unuttuğumu hatırladım. Ayrıca benden haber vermişsin dostlara bunun içinde teşk :)

Biraz önce Adapazarı servisten geldim. Arka prelli lastiği taktırdım. Öne irc aldım. Motor çok güzel bi sürüş konforu yakaladı. Bizim orjinal sert durolar inanın sert olmalarından dolayı übütün çarı çöpü içimizde hissetmemize sebeo oluyormuş, ön+arka yenilediğimden ve IRC olsun Preli olsun, hamur kalitesiylede durolardan kat kat iyi olduklarından amortisörün görevine ortak olarak darbeleride duroların emmeyi başaramadığı seviyede emiyor. Durolar ne kadar dandiklermiş meğersem, yol tutma özelliğinin kötü olması yanı sıra, darbeleri emme konusundaki becereksizliğinide hissetmiş oldum. ön+arka değiştirince bu farkı damarımdaki kana kadar hisettim diyebilirim.

Oraya vardığımda km 19 binde idi. hazır gelmişken 20 bin bakımıda yapılabilirmi sorun olurmu ? Bir daha 20 binde gelmiyim dedim. Yağ olayını kendim takip ettiğimi söyledim. Ok dediler. Garantiden çıkmayacağının teminatını da verdiler. Bir dahaki bakımım 24 binde, sanıyorum önümdeki açık olan 5 bin km yazın gezdiğim kadar çok gezemeyeceğimden Mayıs-Hazirana kadar beni idare eder. Gerçi benim işim belli de olmaz, bakarsınız kış ortasında 24 bini görüveririz.

Arka fren balatalarını 24 binde, ön fren bal..larını..28 binde değiştirelim dedi servis elemanı. Ok dedik.

Asıl bomba geliyor, abi servis, isteyene devir saatli gösterge paneli getiriyor. Yana yana aramıştık zamanında haztlırlıyormusunuz, mailler atmıştık yetkili servislere ve servislerin olumsuz cevaplarını burada paylaşmıştık. 15 gün sonra iki tane gelicekmiş, biri sahipli imiş, sipariş üzerine yani, diğerinede ben talip oldum, geldiğinde arıyıcaklar ve montaj için gidicem, sabah erken gelirsiniz dediler, çünki devir saatine motorun bağlantı olayının yapılabilmesi için kafa grtenajının deponun falan sökülmesi gerekiyormuş, işi biraz uzun sürecek dediler. Daha öncede 2 kişiye takmışlar. Nereden nasıl temin ediyorsunuz, biz zamanında yana yana aradık bulamadık falan deyince hafif gülümseyerek (devlet sırrı) dediler söylemediler. Ok dedim bende :) Fiyatı için 200 küsür dedi ama tam fiyatını gelince öğrenicez her halde, kendi panelimide Sahibinden.com a ilan versem diyorum 90-100 e satsam, sonuçta cam gibi 1 senelik panel, çiziği kırığı yok, sıfırı 210 tl. herhalde 90 a 100 e satarım. 100 tl ye devir saatli panelim olacak inşallah, şimdiki planım böyle, umarım bu güzel plan geri tepmez ve kendi panelim elimde kalmaz :) Km sini gerçek km sine çekerek öyle takacaklar, mesela 15 gün sonra 19500 olacaksa motorum, yeni panelin 000000 km sinide 19500 yapacaklar. Bunu kendileri teklif ettiler bende mantıklı buldum.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:04 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:47 PM ----------

kanka Kasım bana anlaşmalı olduğu UPS ile adrese teslim 7-8 liraya yollayabileceğini söyledi...Bende senin evde olmayacağını ve UPS firmasının orada olmadığını öğrenerek Aras Kargo ile gönderiver dedim...en azından oradan kendisi alacak dedim...yani sende sonradan adresime getiriverin deyince tuzlu geçirmişler biraz ...

en azından en kral kargonun bile 18 lira olmadığını düşünerek en fazla 10 tutar diye düşündüm...bende Aras Kargonun tuzağına geldim kanka...Valla yanlış anlamada ben olsam 18 liralık kargoya itirazx eder hatta iade bile edebilirdim....ama sen ben var diye arada can sağlığı diye sineye çektin kesin...Kasımı aradım o da bana kızdı...UPS ile en fazla 8 liraya adrese teslim ederdik diye...nerden bileyim böyle olacağını usta...

hayırlı olsun kanka...

Şarj Edilebilir Pillerinin üzerine çökmekten haric bu sana karşı 2.istem dışı mahcubiyetim oldu kusura bakma....Ulan ben bu işin peşini bırakır Aras Kargoya o 18 lirayı yedirirsem adam değilim...

abi bana işlem nosunu özelden atsana..o kargonun bi işlem nosu illaki vardır...kazık yedik lan...:pr:Kasımı niye dinlemedim o da ayrı mevzu..

Metocum dert değil, mahcubiyet falan yok ok, bi kere yedik, bidaha yemeyiz elbet, birde okadar ilginç ki, faturanın üzerinde önderilen kargonun ebat olarak birimi (desi) olarak veya ağırlığı yazması gerekirken yazılı değil di. Buna dikket ettim, yani foturada neye göre fiyatlandırıldığı belirtilmemişti. Faturayı çöpe attmıştım o gün. Ula ben gelseymişim 20 tl lik benzinlen gider gelirmişim bee :)
Bu arada ince bi hesap yaptım. depoyu fulledim, km yi sıfırladım. 216 km sonra depoyu tekrar fulledim. 16,5 tl ye doldu. Km nin hepsi uzun yol, ve 90 km/h ı geçmedim.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:07 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:04 PM ----------

şimdi dikkatimi çekti ethema kardeş deponun ordan uzanan mavi kablo nedir. bu arada lastiğin hayırlı olsun. bende 1 ay önce değiştirdim 90-90 18 i ön lastik olarak taktık. kafa biraz daha yere düştü rüzgarda eskisi gibi sallanmıyor :)

Yaw :) O depo kılıfının çevresini dolanıyor, depo kılıfının kenarı yani kablo değil :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:13 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:07 PM ----------

Metocum, safari yapmışsın bakıyorum, helal valla :)
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
vayyy demek devirli panel hemi...enteresan yav...birde bunu yetkili servis yapıyor ya iyice şaştım...siparişide verdin demek...lan bu sizin devir göstergesi hayaliniz heç bitmedi...o kadar para sırf gıçıkırık devir içinmi...neyle karşılacağını biliyonmu etoş...birde bakarsın amele bişey gelmiş...önce bi görseydin keşke...
 
Katılım
11 Eki 2007
Mesajlar
2,838
vayyy demek devirli panel hemi...enteresan yav...birde bunu yetkili servis yapıyor ya iyice şaştım...siparişide verdin demek...lan bu sizin devir göstergesi hayaliniz heç bitmedi...o kadar para sırf gıçıkırık devir içinmi...neyle karşılacağını biliyonmu etoş...birde bakarsın amele bişey gelmiş...önce bi görseydin keşke...

Hatta ne oldu biliyormusun, (elimizde var istersen takarız, bak abi gösterelim) falan diye yedek parça kısmına gitti, (abi kalmamış sonuncuyu takmışız) dedi, 15 günde geldiğine göre bu meret yurt dışından geliyor, kendisi orjinal olduğu söylendi. Zati geçmişte forumlarda fotolarını bulup koyduğumuz o güzel orjinal devir saati değilse almam. Ama muhtemelen bu devir saat gelicek.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 08:00 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 07:57 AM ----------

Abi şu çanta demirinin üstündeki Plastik çanta taşıyıcıyı nerden aldın fiyatı nedir bilgi verirmisin?

O plastik parça Kappa 35 lt arka çanta alırken yanında geliyor, kappa 35 e ait.
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
eto sen işi sağlama al bence...çakma iş olmasın bak...sonra ne kadar garanti veriyorlar o önemli...peki makinan garantiden çıkmayacakmıymış...güzel bişeyse düşünülebilir...ama vites geçiş ışıkları olmayacak o zaman...veya bi eksik olacak kadranda yanlışmıyım
 
Katılım
16 Tem 2007
Mesajlar
1,027
Motosikleti
Dl650vstorm
ethem dostum= şimdiden hayırlı olsun .
mete =vites göstergesi var .
cbfoh4.jpg

ben şahsen devir saatinin eksikliğini hiç hissetmedim olmasada oluyor. tabi değişiklik herzaman iyidir :)
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
ethem dostum= şimdiden hayırlı olsun .
mete =vites göstergesi var .
cbfoh4.jpg

ben şahsen devir saatinin eksikliğini hiç hissetmedim olmasada oluyor. tabi değişiklik herzaman iyidir :)

ooo kanka bu orjinal galiba...ama etheme gelecek bumu...sen nerden biliyon haci bu olduğunu...yav bu çok şık bişey...:cat:
 
Katılım
16 Tem 2007
Mesajlar
1,027
Motosikleti
Dl650vstorm
budur budur..başka yok çünkü ,olsa kesin görürdük . biliyosun cbf150 nin ruhunu irdeledik.hakkında bilmediğimiz kalmadı çok şükür :mrgreen:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
tamam haci cavcav buna paraya değer bak...ben uydurma bişey düşündüm..aslında bunun çin bağlantısını bulup 15-20 tane 5 dolardan getirtmek lazım...:p sonra 150 dolardan satardık...buna Türkiyede ticaret deniyor...biz galiba o yüzden işçi olduk...kanımız müsait değil :p
 
Katılım
18 Şub 2009
Mesajlar
955
devir saati gerçekten o ise gayet şık bence gelsinde bi görelim bende düşünürüm taktırmayı o zaman...fiyatı ne demişlerdi bu rada...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst