Dostlar ben geldim

Size güzel güzel havadislerim var

Evimiz e-5 e sıfır, Evimizin önündeki yol yapım çalışmasından dolayı saolsun dozer operatörü kardeşimiz, evin önünü kazırken apartmana ait ana tel bağlantı kablosunu kopartarak 27 daireli apartumanın 24 saat telefonsuz ve internetsiz kalmasına sebep oldu, inanın aklım hep forumdaydı

Neyseki kavuştuk. Metocum saol, prelli içinde teşekkü etmeyi unuttuğumu hatırladım. Ayrıca benden haber vermişsin dostlara bunun içinde teşk
Biraz önce Adapazarı servisten geldim. Arka prelli lastiği taktırdım. Öne irc aldım. Motor çok güzel bi sürüş konforu yakaladı. Bizim orjinal sert durolar inanın sert olmalarından dolayı übütün çarı çöpü içimizde hissetmemize sebeo oluyormuş, ön+arka yenilediğimden ve IRC olsun Preli olsun, hamur kalitesiylede durolardan kat kat iyi olduklarından amortisörün görevine ortak olarak darbeleride duroların emmeyi başaramadığı seviyede emiyor. Durolar ne kadar dandiklermiş meğersem, yol tutma özelliğinin kötü olması yanı sıra, darbeleri emme konusundaki becereksizliğinide hissetmiş oldum. ön+arka değiştirince bu farkı damarımdaki kana kadar hisettim diyebilirim.
Oraya vardığımda km 19 binde idi. hazır gelmişken 20 bin bakımıda yapılabilirmi sorun olurmu ? Bir daha 20 binde gelmiyim dedim. Yağ olayını kendim takip ettiğimi söyledim. Ok dediler. Garantiden çıkmayacağının teminatını da verdiler. Bir dahaki bakımım 24 binde, sanıyorum önümdeki açık olan 5 bin km yazın gezdiğim kadar çok gezemeyeceğimden Mayıs-Hazirana kadar beni idare eder. Gerçi benim işim belli de olmaz, bakarsınız kış ortasında 24 bini görüveririz.
Arka fren balatalarını 24 binde, ön fren bal..larını..28 binde değiştirelim dedi servis elemanı. Ok dedik.
Asıl bomba geliyor, abi servis, isteyene devir saatli gösterge paneli getiriyor. Yana yana aramıştık zamanında haztlırlıyormusunuz, mailler atmıştık yetkili servislere ve servislerin olumsuz cevaplarını burada paylaşmıştık. 15 gün sonra iki tane gelicekmiş, biri sahipli imiş, sipariş üzerine yani, diğerinede ben talip oldum, geldiğinde arıyıcaklar ve montaj için gidicem, sabah erken gelirsiniz dediler, çünki devir saatine motorun bağlantı olayının yapılabilmesi için kafa grtenajının deponun falan sökülmesi gerekiyormuş, işi biraz uzun sürecek dediler. Daha öncede 2 kişiye takmışlar. Nereden nasıl temin ediyorsunuz, biz zamanında yana yana aradık bulamadık falan deyince hafif gülümseyerek (devlet sırrı) dediler söylemediler. Ok dedim bende

Fiyatı için 200 küsür dedi ama tam fiyatını gelince öğrenicez her halde, kendi panelimide Sahibinden.com a ilan versem diyorum 90-100 e satsam, sonuçta cam gibi 1 senelik panel, çiziği kırığı yok, sıfırı 210 tl. herhalde 90 a 100 e satarım. 100 tl ye devir saatli panelim olacak inşallah, şimdiki planım böyle, umarım bu güzel plan geri tepmez ve kendi panelim elimde kalmaz

Km sini gerçek km sine çekerek öyle takacaklar, mesela 15 gün sonra 19500 olacaksa motorum, yeni panelin 000000 km sinide 19500 yapacaklar. Bunu kendileri teklif ettiler bende mantıklı buldum.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:04 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:47 PM ----------
kanka Kasım bana anlaşmalı olduğu UPS ile adrese teslim 7-8 liraya yollayabileceğini söyledi...Bende senin evde olmayacağını ve UPS firmasının orada olmadığını öğrenerek Aras Kargo ile gönderiver dedim...en azından oradan kendisi alacak dedim...yani sende sonradan adresime getiriverin deyince tuzlu geçirmişler biraz ...
en azından en kral kargonun bile 18 lira olmadığını düşünerek en fazla 10 tutar diye düşündüm...bende Aras Kargonun tuzağına geldim kanka...Valla yanlış anlamada ben olsam 18 liralık kargoya itirazx eder hatta iade bile edebilirdim....ama sen ben var diye arada can sağlığı diye sineye çektin kesin...Kasımı aradım o da bana kızdı...UPS ile en fazla 8 liraya adrese teslim ederdik diye...nerden bileyim böyle olacağını usta...
hayırlı olsun kanka...
Şarj Edilebilir Pillerinin üzerine çökmekten haric bu sana karşı 2.istem dışı mahcubiyetim oldu kusura bakma....Ulan ben bu işin peşini bırakır Aras Kargoya o 18 lirayı yedirirsem adam değilim...
abi bana işlem nosunu özelden atsana..o kargonun bi işlem nosu illaki vardır...kazık yedik lan...

r:Kasımı niye dinlemedim o da ayrı mevzu..
Metocum dert değil, mahcubiyet falan yok ok, bi kere yedik, bidaha yemeyiz elbet, birde okadar ilginç ki, faturanın üzerinde önderilen kargonun ebat olarak birimi (desi) olarak veya ağırlığı yazması gerekirken yazılı değil di. Buna dikket ettim, yani foturada neye göre fiyatlandırıldığı belirtilmemişti. Faturayı çöpe attmıştım o gün. Ula ben gelseymişim 20 tl lik benzinlen gider gelirmişim bee

Bu arada ince bi hesap yaptım. depoyu fulledim, km yi sıfırladım. 216 km sonra depoyu tekrar fulledim. 16,5 tl ye doldu. Km nin hepsi uzun yol, ve 90 km/h ı geçmedim.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:07 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:04 PM ----------
şimdi dikkatimi çekti ethema kardeş deponun ordan uzanan mavi kablo nedir. bu arada lastiğin hayırlı olsun. bende 1 ay önce değiştirdim 90-90 18 i ön lastik olarak taktık. kafa biraz daha yere düştü rüzgarda eskisi gibi sallanmıyor
Yaw

O depo kılıfının çevresini dolanıyor, depo kılıfının kenarı yani kablo değil

---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:13 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:07 PM ----------
Metocum, safari yapmışsın bakıyorum, helal valla
