Mersin İl Temsilcisi
- Katılım
- 2 Ağu 2006
- Mesajlar
- 10,372
madem amaç ıslatmak vefakarın wc sinden bi kova su alıp dökecem :queen:
küçük 50 büyük yüz.. special kokteyl 75krş...
madem amaç ıslatmak vefakarın wc sinden bi kova su alıp dökecem :queen:
küçük 50 büyük yüz.. special kokteyl 75krş...
Hasan motorun uğurlu kadimli olsun.
Gürkan abi bir iki gün önceden haber versen iyi olurdu, bu saatten sonra yetişmek imkansız.
Hasan, kusuruma bakma kardeşim, sizlere iyi sohbetler dilerim.
Görüşmek üzere.
sağolasın bir nazar boncuğu alan olmadı beee...:queen:Önce bi maşallah:cherry:hayırlı uğurlu olsunAllah kazasız belasız sürmeyi nasip etsin
Motorun bi taraflarına nazar boncuğu iliştir :queen:
sağol abi seninkide hayırlı uğurlu olsun ALLAH kaza bela göztermesin...Hayırlı olsun hasan.Allah kazasız belasız surusler nasip etsin
sağol abi sıra sende...hayırlı uğurlu olsun hasanım..
sağolasın...hayırlı uğurlu olsun hasanım allah kaza bela vermesin
mekan çok uzak ıslatmaya gelemicem
inş başka zaman ıslatırım
daima tekerin düz bassın![]()
canım benim hayırlı uğurlu olsun tekrar, tatlıda 10 numaraydı kesene bereket, seviyorum seni![]()
o kadar tatlıyı yersen tabikikesene bereket :queen:









































Ben bişi yazmıyorum anladın sen onu![]()
Eyvallah sağol ERHAN abi.Hasancıgım,
bulusmada ilettim ama yinelemek istiyorum.
Allah kaza bela vermesin uzun yıllar bu deli aleti kullanmak nasip etsin sana.
Saglıkla, mutlulukla..
Hayırlı ugurlu olsun. :rendeer:
bende seni seviyorum aman DERYA duymasın...:queen:canım benim hayırlı uğurlu olsun tekrar, tatlıda 10 numaraydı kesene bereket, seviyorum seni![]()
kanka bunlardan tatlı kalırmı be...:queen:hasan tatlımı ayırmadın dimi
isterim sonradan haberin ola :mrgreen:
o kadar tatlıyı yersen tabikikesene bereket :queen:
sağolasın...Hasan paşa, hayırlı olsun, kazasız belasız kullan yeni arkadaşı![]()
Hayırlı uğurlu olsun kazasız belasız kullanmak nasip olur inşallah..
akşam ptt ile geldin işicem diye mi korktun len?