Madem tekerin düz bassın hadi o zaman ıslatalım

Katılım
19 Ocak 2008
Mesajlar
10,285
hasanım çıtırımmmm hayırlı olsun kazasız belasız kullanırsın inşallah :rendeer:

sizin yüzünüzden annem beni evden atıcak. şu kutlamaları biriktirip bikerede halletsek ya olmamı :cherry: :p

(motorunu kadir KyCd den uzak tut hain planları var :bounce: ):queen:
 
Katılım
29 Ağu 2007
Mesajlar
3,602
hayırlı uğurlu olsun yeni motoru...
eyvallah sağolasın...
madem amaç ıslatmak vefakarın wc sinden bi kova su alıp dökecem :queen:
şansını zorlama KADİR'im...
wayyyy hasanım (=

anca ıslatıyoruz sanırım
daha toparlayamadık kendimizi ama ne yapalım baskılara bu kadar dayanabildik... :)
Hayırlı olsun,kazasız keyifli sürüşler dilerim..
sağoalsın...
hasancım hayırlı uğurlu olsun.. Allah kaza bela göstermesin kardeşim..

*Islatmak dediniz de ben bi köşede motorun üstüne işicem haberiniz olsun.. :mrgreen:
eyvallah sağol KADİR.
hasan hayırlı olsun güle güle kullan, ALLAH kaza bela vermesin.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:52 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:50 PM ----------



kadir inşallah ALLAH sanada almayı nasıp eder
sağol...
Hasan Allah güle güle kullanmak nasip etsin ,
sağolasın...
Hasancım Allah kaza bela vermesin inşallah


dün niye ıslatmadınız yaaaa
bugünde mi geleyim ben :p:p
tabi geleceksin yolu öğrendin...
Hasan MotorLara Verdiğin PArayı Bİrazda Midene Yemeye İçmeye Harca DOstum :p
sen bizimkilere sor nasıl yediğimi görüntüye aldanma ÖZER...
hasancım motorunu güle güle kullan tekrar dün akşam senınle konuştum içim rahat ama yınede dıkkat ALLAH kaza bela vermesın :rendeer:
sağol SİNAN abi...
hayırlı uğurlu olsun kardeşim yeni motorun allah kazasız belasız binmek nasip etsin

eyvallah sağol...

---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:23 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:19 PM ----------

hasanım çıtırımmmm hayırlı olsun kazasız belasız kullanırsın inşallah :rendeer:

sizin yüzünüzden annem beni evden atıcak. şu kutlamaları biriktirip bikerede halletsek ya olmamı :cherry: :p

(motorunu kadir KyCd den uzak tut hain planları var :bounce: ):queen:

bu KADİR lerin ikisininde hakkından gelecem ben meark etme sen...:bounce:
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
1,296
sevgili biricik çıtırımıza:))))))))))))))))

Hayırlu ugurlu kazasız belasız keyifli sürüşler dilerim.
 
Katılım
29 Ağu 2007
Mesajlar
3,602
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
Tekrar hayırlı olsun Hasan'cım, bugün pek mümkün görünmüyor ama en kısa zamanda görürüz motorunu inşallah.:cat:
 
Katılım
24 Kas 2007
Mesajlar
1,004
hasan abim tekrardan hayırlı olsun kazasız belasız surusler abı tekerın duz bassın
 
Katılım
29 Ağu 2007
Mesajlar
3,602
ulen topiği biz açtık bize teşekkür yok iyimi:)
sen bitanesin canım benim seninle özel tebrikleşecez...:queen:
Tekrar hayırlı olsun Hasan'cım, bugün pek mümkün görünmüyor ama en kısa zamanda görürüz motorunu inşallah.:cat:
inşallah hafta sonu şilede belki karşılaşırız...
hasan abim tekrardan hayırlı olsun kazasız belasız surusler abı tekerın duz bassın

eyvallah sağol akşama beklerim...
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
1,687
Motosikleti
Triumph Tiger 900 GT Pro '24
Hasan motorun uğurlu kadimli olsun.
Gürkan abi bir iki gün önceden haber versen iyi olurdu, bu saatten sonra yetişmek imkansız.

Hasan, kusuruma bakma kardeşim, sizlere iyi sohbetler dilerim.
Görüşmek üzere.
 
Katılım
8 Şub 2008
Mesajlar
14,836
sitemizin çıtır gazcılarından hasan pınar kardeşimiz yeni motoru hayırlı olsun diyor kutlamaya bekliyoruz

nerde vefa da vefakar kafede

nerde bu yer meşhur vefa bozacısının 150 metre ilerisinde

16758918xst.jpg


:rendeer::rendeer::rendeer:

:rendeer::rendeer::rendeer::rendeer:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:30 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:29 PM ----------

Hasan motorun uğurlu kadimli olsun.
Gürkan abi bir iki gün önceden haber versen iyi olurdu, bu saatten sonra yetişmek imkansız.

Hasan, kusuruma bakma kardeşim, sizlere iyi sohbetler dilerim.
Görüşmek üzere.

at sahibine göre kişner derler hasan dedi abi büğün aç bende büğün yazdım kardeşim :rendeer:
 
Katılım
25 Nis 2009
Mesajlar
1,524
Motosikleti
Hornet
Önce bi maşallah:cherry:hayırlı uğurlu olsun:)Allah kazasız belasız sürmeyi nasip etsin:)
Motorun bi taraflarına nazar boncuğu iliştir :queen:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
hasan yeni motorun hayırlı olsun.rüzgarın bol olsun,sağlıklı iyi günlerde kullan,allah kaza bela vermesin.
 
Katılım
17 Şub 2008
Mesajlar
2,907
hasan paşa tekrar hayırlı uğurlu olsun tekeirin düz bassın :cat:
 
Katılım
15 Ara 2008
Mesajlar
346
hayırlı uğurlu olsun hasanım allah kaza bela vermesin :)
mekan çok uzak ıslatmaya gelemicem :)
inş başka zaman ıslatırım :)
daima tekerin düz bassın :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst