- Katılım
- 8 Şub 2008
- Mesajlar
- 14,836
- Konu Yazar
- #21
:salut:
demek öyle
zaten dünkü lokumlarda çikolatasızdı:rendeer: teşekkür ederim abicim tekrar
iyi eglenceler size
yarın sabahtan yola cıkıyorum
kendınıze dikkat edin :rendeer:
sen git gelde yeniden bi araya geliriz:rendeer:

