- Katılım
- 14 May 2007
- Mesajlar
- 2,926
- Konu Yazar
- #1
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
gördüm ben ya bunun gibi e5 te yakalıyamadım![]()
burada aşmış olan asvalt ile lastiklerinin kalitesi.sıkıysa gelsin bizim cam gibi asvaltta bi yatsın bukadar bakalım ne oluyor.
![]()
adamlar kontra yapmasını biliyorlar kontra tekniğiyle her motoru kolay bir şekilde yatırabilirsiniz arkadaşlar o kadarda zor değil sadece öğrenmek lasım (=