Adam gibi giyin, aslanlar gibi bin motoruna.:cat:
Ben yağış olmadığı sürece 0'ın altında bile kullanırım motosiklet.
O da motor kirlenmesin diye.![]()
Sanırım kirlenmiyor o zaman![]()
Tekrar merhaba biraz geç olsada cevap yazabildim anladığım kadarıyla mont ve kask çok önemli kışın
1.Çeneden açılır kask ile full face kaskın bi farklılığı olur mu öyle bir farklılığı yoksa çeden açılan daha mantıklı her mevsim kullanabilme açısından?
2.150-200 liralık motosiklet montumu giyilmeli yoksa kışın sokakta giydiğimiz bol pamuklu şişkin gocuklarmı tercih edilmeli yardımcı olanlara minnetarım:rendeer: