Bu saatten sonra

Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
Adam gibi giyin, aslanlar gibi bin motoruna.:cat:
Ben yağış olmadığı sürece 0'ın altında bile kullanırım motosiklet.
O da motor kirlenmesin diye. :)
 
Katılım
5 Mar 2009
Mesajlar
377
motoru geçen kış aldım. ama ehliyet yoktu az bindim şükür ehliyetim var şimdi nese

mont sağlam kaskkı açılır yada full al.

montun içliği oluyo pek üşütmez seni yaş yağmur olmazsa. dizlik al. onlar biraz rüzgara karşı korur. hemde düşmelerde korur.

eldven al soğuktan ellerin donar kaza yaparsın sonra.

mont,dizlik, eldiven, kask, atkı,ama atkıyı güzel bağla yoksa yüzüne takılır. önünü göremezsin.
 
Katılım
24 Eyl 2006
Mesajlar
977
Sıkı giyindikten sonra hiç sorun olmaz. Yağmur, kar, don tehlikesi dışında hiç sorun yaşamadığın gibi daha bile rahat edersin.

Şahsen soğuğu yazın bunaltıcı sıcağına tercih ederim.
 
Katılım
28 Eyl 2009
Mesajlar
27
Tekrar merhaba biraz geç olsada cevap yazabildim anladığım kadarıyla mont ve kask çok önemli kışın
1.Çeneden açılır kask ile full face kaskın bi farklılığı olur mu öyle bir farklılığı yoksa çeden açılan daha mantıklı her mevsim kullanabilme açısından?
2.150-200 liralık motosiklet montumu giyilmeli yoksa kışın sokakta giydiğimiz bol pamuklu şişkin gocuklarmı tercih edilmeli yardımcı olanlara minnetarım:rendeer:
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
Sanırım kirlenmiyor o zaman :p:)

Yağmur çamur olmasın yeter. :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 05:50 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 05:42 AM ----------

Tekrar merhaba biraz geç olsada cevap yazabildim anladığım kadarıyla mont ve kask çok önemli kışın
1.Çeneden açılır kask ile full face kaskın bi farklılığı olur mu öyle bir farklılığı yoksa çeden açılan daha mantıklı her mevsim kullanabilme açısından?
2.150-200 liralık motosiklet montumu giyilmeli yoksa kışın sokakta giydiğimiz bol pamuklu şişkin gocuklarmı tercih edilmeli yardımcı olanlara minnetarım:rendeer:

Evet mont çok önemli, mümkünse rüzgar geçirmeyen, termal içlikli, kaliteli bir motosiklet montu almaya çalış. Motosiklet montu almanın nedeni, hem korumaları olması, hem sürtünme mukavemeti olması, hem de rüzgara karşı dirençli olmasıdır. İçine de kalın birşeyler giyinirsen üşümezsin.

Bir de kafanı ve boğazını üşütmemen gerek tabi. Bunun için de ben hem kaskın içine kışlık balaklava, hem de çok soğuk olma ihtimaline karşı boynuna buff takmanı öneririm.

En güvenli kask fullface kasktır. Çeneden açılır kaskın takıp çıkarması biraz daha kolaydır, yazın sıcaktan bunaldığında kaskı çıkarmadan önünü açarak biraz ferahlayabilirsin. Ama fullface kasklara göre daha fazla ses ve rüzgar alabilir. Yine de kaliteli markalarda çok aşırı fark yoktur, tercih senin.
 
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
950
Kıyafetlerini doğru seçersen kar buz olmadığı sürece devamlı kullanabilirsin.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst