Paylasim icin tesekkürler..
Güzel gezi olmus..
Dikkatimi ceken..
Motorlar harika. Korumalar tam.
Ve arabada bile kemerler takili..:cat:
kardes orayı karıstırma hanı bıze bıse olmazda malum aramızda...Gezimize katılan tüm arkadaşlara ve organizasyonu yapan HAluk hocama teşekkür ederim...Bilmeyen arkadaşlar için beklirteyim Aydıncık gezimizin :bounce:SON DURAK:queen: ı idi...Yani SON DORAĞA gittik diyebiliriz...Gerçi Turgay abi ve ben gitmedik ama SON DURAĞA giden arkadaşlar eylenmişler bayağı.....
evet,bilinçli motorcu,bilinçli sürücü.:cat:
birkan,b.cengiz,k.cengiz,neler kaçırdınız bir bilseniz!!!!!!siz daha nazlanın bakalım.:wiinkk:
arkadaşlar bendeki resimleri yükleyeceğim.patlamayın