Adana [mt] bayramda 2 günlük,aydıncık gezisi

Katılım
13 Tem 2009
Mesajlar
684
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Paylasim icin tesekkürler..
Güzel gezi olmus..
Dikkatimi ceken..
Motorlar harika. Korumalar tam.
Ve arabada bile kemerler takili..:cat:
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
Paylasim icin tesekkürler..
Güzel gezi olmus..
Dikkatimi ceken..
Motorlar harika. Korumalar tam.
Ve arabada bile kemerler takili..:cat:

evet,bilinçli motorcu,bilinçli sürücü.:cat:

birkan,b.cengiz,k.cengiz,neler kaçırdınız bir bilseniz!!!!!!siz daha nazlanın bakalım.:wiinkk:
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
Ellerine ve tekerinize sağlık, süper eğlenmişsiniz :cat:. bayram nedeniyle büyüklerimizi ziyaret görevini yerine getirmek için şehir dışındaydık, kısmet başka zamana inşallah :cat:
 
Gaziantep İl Temsilcisi
Katılım
10 Mar 2006
Mesajlar
1,529
Tebrikler adana mt gzel bir gezi olmuş biz buralarda firtına yagmurla boguşurken siz 2, günü siz denize girmişsinizne güzelde etmişsiniz.

özlemiştim siz sevgili dostları çoktandır göremıyordum iyi oldu Adana MT Antep den selamlar...
 
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
tebrikler güzel paylaşım:cat:
zıpkıncılar yine çevreyi seyredip çıkmış anlaşılan::deliir::
 
Katılım
26 Ara 2008
Mesajlar
162
çok güzell hatta muhteşem bir gezi olmuş gidemeyenler çok şey kaçırmış:p
Allah neşenizi kaçırmasın bir daha ki geziye inş hep birlikte oluruz...:cat:
 
Katılım
13 Ocak 2009
Mesajlar
371
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Gezimize katılan tüm arkadaşlara ve organizasyonu yapan HAluk hocama teşekkür ederim...Bilmeyen arkadaşlar için beklirteyim Aydıncık gezimizin :bounce:SON DURAK:queen: ı idi...Yani SON DORAĞA gittik diyebiliriz...Gerçi Turgay abi ve ben gitmedik ama SON DURAĞA giden arkadaşlar eylenmişler bayağı.....
 
Katılım
25 May 2008
Mesajlar
231
Gezimize katılan tüm arkadaşlara ve organizasyonu yapan HAluk hocama teşekkür ederim...Bilmeyen arkadaşlar için beklirteyim Aydıncık gezimizin :bounce:SON DURAK:queen: ı idi...Yani SON DORAĞA gittik diyebiliriz...Gerçi Turgay abi ve ben gitmedik ama SON DURAĞA giden arkadaşlar eylenmişler bayağı.....
kardes orayı karıstırma hanı bıze bıse olmazda malum aramızda...:)) olanlar var
bu arada o resımde nası cıkmısım ya ben bıle tanımadım kendımı..guzel gezı guzel hava guzel ınsanlar guzel vırajlar ..hersey mukemmel..sencerım tesekurler guzel dıleklerın ıcın senıde aramızda gormek ısterıs artık artcı olarakda olabılır bıldırmen yeterlı..herkeşe gunaydın ıı calısmalar
 
Katılım
24 Eyl 2009
Mesajlar
3
tanısabılır mıyız

tanısabılır mıyız lutfenn

---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:52 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:46 PM ----------

mavi gözlü arkadasla tanısmak ısterım acıkcası
 
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
ha haa haaaaaaaaaaa
akıllı olun, artık kimse yemez:queen:.aşık olan arkadaş:bounce:
 
Katılım
4 Mar 2008
Mesajlar
698
:pale: ben özledim sizi yaaa bööle mutlu mutlu gezmelerimizideee toplaşmalarımızıı daa :salut:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst