- Katılım
- 11 Eki 2007
- Mesajlar
- 2,838
ben gelemedim malesef çünkü 11 gibi uyandım, bi baktım telefonda 2 cevapsız arama bi de mesajsaat 9:33'te atılmış
abi şu gezi haberlerini önceden haber versen de ona göre ayarlasam kendimi![]()
![]()
Tuğrulcum benim anladığım Metonun gezme planları kafasında birden şekilleniyo, evet evet, şu anda gezmem lazım..
Meto alem adamsın valla, öle deme o cihaz çok işlevli, aygırı beygiri falan çok, salarım vallahi beygirlerimi üzerinize ha
Metocum valla çok makaraya alıyolar seni gezi başlığı altında haberin olsun
---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:34 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:17 PM ----------
Arkadaşlar, mesajlarımızın altında oluşan (değiştir) butonu, site yönetimi tarafından yapılan yeni bir düzenleme devamında, mesajın yazıldığı andan itibaren 10 dk sonra otomatik olarak kayboluyormuş..bilginize..


