Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
2 Ocak 2005
Mesajlar
436
abi xenona 50tl veriyoruz. bide bi elektronıkçiden anahtar alırız. daha olmadı anahtarı kablosunu ben hallederim .yani sen sadece xenona 50tl verıcen o kadar .
uygun bi iş çıkışıda bi yerde takarız. benım mesaı hergün aksilik çıkmadıkça 4,30 da bıtıyor oki :)
bu arada benımkının 100 den sonrakı performansı pek hoşuma gitmiyor.sanki tıkanıyor. hava filtresinide kontrol etmedim. bugün bi kurye ıle yanyana bastık adam yavasça yanımdan uzadı gıttı. ama bayır yukarı ben geçtim onu. böyle ters bi denklem var :silent:
 
Katılım
21 Kas 2007
Mesajlar
3,832
metehan irtibat sağlam yaw neden kopsun :) bir gün iş çıkışı buluşalım,gidelim xenonu alalım. kablo vs bende var. sadece açma kapama anahtarı alırız.
uygun bi mekanda takarız :) ama bayramdan sonra olur malum aile trakyada :) oki ?

osamnıyeli sis farın görünümü güzelde cbf ye taktıkmı kaba dururmu acaba. ben koruma demırlerine taktım.sisler ucuz haliyle ışığı tam düzgün yansıtamıyor.ileride kaliteli bişey bulursam alır değiştiririm. nasıl olsa xenon her h3 e uyar. sen ne kadar verdin sis farına ??

50 tl ye geldi bana
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
abi xenona 50tl veriyoruz. bide bi elektronıkçiden anahtar alırız. daha olmadı anahtarı kablosunu ben hallederim .yani sen sadece xenona 50tl verıcen o kadar .
uygun bi iş çıkışıda bi yerde takarız. benım mesaı hergün aksilik çıkmadıkça 4,30 da bıtıyor oki :)
bu arada benımkının 100 den sonrakı performansı pek hoşuma gitmiyor.sanki tıkanıyor. hava filtresinide kontrol etmedim. bugün bi kurye ıle yanyana bastık adam yavasça yanımdan uzadı gıttı. ama bayır yukarı ben geçtim onu. böyle ters bi denklem var :silent:

bişey değilmiş lan bedava valla...garanti olayı ne kanka...yani ne zaman gümler bu xenon...100 den sonra benimkide açılıyor buda enteresan...:p bak senin motorl abi 130 yapayımda şaşır...:bounce:

bakımda hava filtresi değişmedi çok önemli...hava filtresi değişince benimki şahlandı...kaç dakka sürer elinde kalma dimi oralara el sokunca çıkmıyor bi türlü ampülümde patlak zaten sadece uzun yanıyor...peki açma kapama amahtarını nereye koyucan iki foto çaksana...
 
Katılım
2 Ocak 2005
Mesajlar
436
osmanıyeli fiat uygunmuş. ama önemli olan ışığı dağıtması tabiiki. eğer takarsan fotosunu paylaşırsın bizimle :)

metehan ; abi garantisi malesef yok. ben hep uzak doğu malı kullandım ve bir sıkıntı yaşamadım. şans be abi.ama ağır sert darbe almadığı sürece xenonu asla bozamazsın.
motoru 1,500kmde almıştım. şuan 3,200civarı. filtre yalan olmuşmudur acaba. en iyisi yarın gündüz gözüyle bi bakmak. bu arada hava filtresi serviste ne kadar bilgin varmı ?

---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:38 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:36 PM ----------

abi sislerin anahtarını sol yan kapağın yanına takmıştım. ön farın ki şuan direksiyonda. henüz kapağa almadım. senınkınıde kapağı keser takarız heralde. siz hani 4 lü flaşörler için üst kısma takmıştınız ya. onun yan tarafına. iç kısmına yani.
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Hava filtresi 7 gayme ve değişim zamanı gelmiş...4000 de ilk ana bakımda dğeişecek normalde ama değiştirirsen farkı anlarsın...anladım zaten çok az ihtiyac olacak...kışın evden işe işten eve giderken...sağol şimdiden...
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
geçecen kanka...otoseverden sonra bakıcan ilgi alakaya sonrası kendi tercihin...yaşa ve gör...kendi servisimi övmek aptallık olur...bana güzel sana bilmem...
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
ohh mis bayramda geldi...hepiniz tatil...keşke bende şanslı olsaydım sizin gibi...ama izin günüm bu gece...ve bayramda it gibi çalışıcam afbuyrun...
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
meto motoru alırsam yandın sana hergün sipariş geçerim burda bu zavazingolardan yok valla olsa... gerçi bi xenonlu cıbıf gördüm ama :)oda burdan değil.
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
meto motoru alırsam yandın sana hergün sipariş geçerim burda bu zavazingolardan yok valla olsa... gerçi bi xenonlu cıbıf gördüm ama :)oda burdan değil.

özel sektörde çalışacan abi ama resmi dairelere iş yapan bir firmada.. hele de gıda sektöründeysen işin bitmiş :) nerde tatil nerde bayram orda ciro :):wiinkk:

dün yine çok sağlam gezdik beyler...3 cebefeci sizinn yerinize alemlere aktık...:queen:ben 400 km devirdim...

etoş topiği bugün açar...çok keyifliydi...:rendeer: bir kaç kare...


SANY1685.jpg


SANY1693.jpg


SANY1673.jpg


SANY1677.jpg



SANY1664.jpg


SANY1665.jpg




etoş bizim orucu sakatladı valla...:queen:ayıp ayıp müslüman mahlesinde salyangozlu dondurma yinirmi...:p

SANY1683.jpg


SANY1681.jpg
 
Katılım
12 Eki 2008
Mesajlar
251
ben gelemedim malesef çünkü 11 gibi uyandım, bi baktım telefonda 2 cevapsız arama bi de mesaj :D saat 9:33'te atılmış :p

abi şu gezi haberlerini önceden haber versen de ona göre ayarlasam kendimi :D :p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst