- Katılım
- 2 Ocak 2005
- Mesajlar
- 436
abi xenona 50tl veriyoruz. bide bi elektronıkçiden anahtar alırız. daha olmadı anahtarı kablosunu ben hallederim .yani sen sadece xenona 50tl verıcen o kadar .
uygun bi iş çıkışıda bi yerde takarız. benım mesaı hergün aksilik çıkmadıkça 4,30 da bıtıyor oki
bu arada benımkının 100 den sonrakı performansı pek hoşuma gitmiyor.sanki tıkanıyor. hava filtresinide kontrol etmedim. bugün bi kurye ıle yanyana bastık adam yavasça yanımdan uzadı gıttı. ama bayır yukarı ben geçtim onu. böyle ters bi denklem var :silent:
uygun bi iş çıkışıda bi yerde takarız. benım mesaı hergün aksilik çıkmadıkça 4,30 da bıtıyor oki
bu arada benımkının 100 den sonrakı performansı pek hoşuma gitmiyor.sanki tıkanıyor. hava filtresinide kontrol etmedim. bugün bi kurye ıle yanyana bastık adam yavasça yanımdan uzadı gıttı. ama bayır yukarı ben geçtim onu. böyle ters bi denklem var :silent: