Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
11 Eki 2007
Mesajlar
2,838
ben gelemedim malesef çünkü 11 gibi uyandım, bi baktım telefonda 2 cevapsız arama bi de mesaj :D saat 9:33'te atılmış :p

abi şu gezi haberlerini önceden haber versen de ona göre ayarlasam kendimi :D :p

Tuğrulcum benim anladığım Metonun gezme planları kafasında birden şekilleniyo, evet evet, şu anda gezmem lazım.. :).. gibi :)

Meto alem adamsın valla, öle deme o cihaz çok işlevli, aygırı beygiri falan çok, salarım vallahi beygirlerimi üzerinize ha :) bidahaki sefere ben Massey Fergusonu alıcam, önden gidip size yolu acıcam. Arkamada takıcam 2 cbf 150 yi, konvoy yapıcaz. Abi şaka bi yanada valla gezen adam traktörle bile ülkeler arası geziyor, Hollanda plakalı bi traktör görmüştüm bi kaç sene önce, kibar küçük bi römorku vardı arkasında, Karamürsel' den geçmişti, sarı kafalı da bi amcam vardı şofor, vay be demiştim helal olsun, yani inanın gezmek isteyen yok 50 cc ile şuraya gidilirmi gidilmezmi soruları falan, yaw bisikletle adam dünya turu atıyor, bizler bazen o cc gidermi bu motor gidermi falan yapıyoruz ya, niyet olduktan sonra inanın bu gezme farklı yerler görme duygusunu her araçla bence yaşamak mümkün. Yeterki kalcanızın altında teker olsun :)

Metocum valla çok makaraya alıyolar seni gezi başlığı altında haberin olsun :) İşte gerçek Massey Ferguson falan :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:34 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:17 PM ----------

Arkadaşlar, mesajlarımızın altında oluşan (değiştir) butonu, site yönetimi tarafından yapılan yeni bir düzenleme devamında, mesajın yazıldığı andan itibaren 10 dk sonra otomatik olarak kayboluyormuş..bilginize..
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
ben gelemedim malesef çünkü 11 gibi uyandım, bi baktım telefonda 2 cevapsız arama bi de mesaj :D saat 9:33'te atılmış :p

abi şu gezi haberlerini önceden haber versen de ona göre ayarlasam kendimi :D :p

Tuğrul paso ekiyon bizi yav...:ptam senli geziydi yeminederim...:rendeer:

Tuğrulcum benim anladığım Metonun gezme planları kafasında birden şekilleniyo, evet evet, şu anda gezmem lazım.. :).. gibi :)

Meto alem adamsın valla, öle deme o cihaz çok işlevli, aygırı beygiri falan çok, salarım vallahi beygirlerimi üzerinize ha :) bidahaki sefere ben Massey Fergusonu alıcam, önden gidip size yolu acıcam. Arkamada takıcam 2 cbf 150 yi, konvoy yapıcaz. Abi şaka bi yanada valla gezen adam traktörle bile ülkeler arası geziyor, Hollanda plakalı bi traktör görmüştüm bi kaç sene önce, kibar küçük bi römorku vardı arkasında, Karamürsel' den geçmişti, sarı kafalı da bi amcam vardı şofor, vay be demiştim helal olsun, yani inanın gezmek isteyen yok 50 cc ile şuraya gidilirmi gidilmezmi soruları falan, yaw bisikletle adam dünya turu atıyor, bizler bazen o cc gidermi bu motor gidermi falan yapıyoruz ya, niyet olduktan sonra inanın bu gezme farklı yerler görme duygusunu her araçla bence yaşamak mümkün. Yeterki kalcanızın altında teker olsun :)

Metocum valla çok makaraya alıyolar seni gezi başlığı altında haberin olsun :) İşte gerçek Massey Ferguson falan :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:34 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:17 PM ----------

Arkadaşlar, mesajlarımızın altında oluşan (değiştir) butonu, site yönetimi tarafından yapılan yeni bir düzenleme devamında, mesajın yazıldığı andan itibaren 10 dk sonra otomatik olarak kayboluyormuş..bilginize..


aynen dediğin gibi..inanırmısın sabah 9 da hayatta kalkmam...seni aramakda kaçtır aklımdaydı...hemde özlemiştim...insan alışıyo lan valla...sanki 400 yıldır beraber yiyip içip geziyoz gibi...:p


Bende her yaz küçükken köyde 1-2 ay geçirenlerdenim...motor üzerinde slalom yapamasamda o gacırt gucurtt ses çıkaran vitesi...hatta bizim köyde dırahtörün biri dereye uçmuştu hiç unutmam...:)


he farkındayım kanka makaraya sarmışlar beni yine...bedava şebeğiz nolcek...:queen:

he kankam Allah razı olsun senden bayram hediyeni aldım...Teşekkürler...:rendeer: çok naziksin...

---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:36 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:25 AM ----------

gezi sonrası benim motörün tozü...











jant renk değiştirdi...
 
Katılım
12 Eki 2008
Mesajlar
251
Tuğrulcum benim anladığım Metonun gezme planları kafasında birden şekilleniyo, evet evet, şu anda gezmem lazım.. :).. gibi :)

evet ethem abi farkındayım, bi anda oluşuyo sanırım kafasında, o yüzden hep son dakkalarda arayıp haber veriyo :cherry:


Tuğrul paso ekiyon bizi yav...:ptam senli geziydi yeminederim...:rendeer:

abi çok isterdim gelmeyi ama işte uyuyodum, inşallah bi dahaki sefere en azından 1 gün önceden haber verirsen gelmeye çalışıcam :cherry:
 
Katılım
14 May 2006
Mesajlar
2,188
Arkadaşlar hepinize selamlar..

CBF150'yi ikinci el almak istesek kaç km'ye kadar tavsiye edersiniz.. Yani "X kilometre ikinci elde üst sınırın olsun" diyebiliyormusunuz?
 
Katılım
17 Şub 2008
Mesajlar
2,907
Arkadaşlar hepinize selamlar..

CBF150'yi ikinci el almak istesek kaç km'ye kadar tavsiye edersiniz.. Yani "X kilometre ikinci elde üst sınırın olsun" diyebiliyormusunuz?

aslında öyle bir sınır yok alacağın motoru km'si kaç olursa olsun götürüp bir servise baktıracaksın:cat:

km 5000 olur ama motor bitik olur km 50 000 olur ama motor fişek gibidir nasıl kullanıldığı önemli :cat:
 
Katılım
19 Nis 2009
Mesajlar
1,684
Arkadaşlar hepinize selamlar..

CBF150'yi ikinci el almak istesek kaç km'ye kadar tavsiye edersiniz.. Yani "X kilometre ikinci elde üst sınırın olsun" diyebiliyormusunuz?

ya kilometre teli sökülmüş ise :)
servis en mantıklısı
cbf 150 2006 yılının 9.10. ayı gibi piyasaya çıktı. piyasadaki cbf 150 lerin yüzde 80 i garanti kapsamında motosiklet.. bu mantıkla yola çıkarsak garantideki bir makina bütün bakımlarına servise gider . ne değişmiş ne olmuş bilirsin. mesela ben motoru alırken km 7286 dı servise sordugumda gösterge garantiden değişmiş 3600 km de .. benim satın aldığım elelman 2. sahibiydi o bu durumu benimle öğrendiğini iddaa etti ne kadar dogru bilemem tabikide gerçek olan şuydu 7 değil 10 bin km de bir motor du. servis masrafını belirledi motorun neyi var neyi yok tam ekspertiz çıkardı 20 lira verdim ama seceresini bildim motorun :)
 
Katılım
12 Eki 2008
Mesajlar
251
Arkadaşlar hepinize selamlar..

CBF150'yi ikinci el almak istesek kaç km'ye kadar tavsiye edersiniz.. Yani "X kilometre ikinci elde üst sınırın olsun" diyebiliyormusunuz?

bence en kötü 2009 model maksimum 10.000 km'de bi motor bulursan kaçırma derim :cat:
 
Katılım
14 May 2006
Mesajlar
2,188
Cevaplar için teşekkürler beyler.

Peki Istanbul Avrupa Yakasın'da bu işi yapabilecek, önerebileceğiniz servis varmı?..
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
draktör yerne cbf sürdün sabana sanırım :)

ivit...:p



evet ethem abi farkındayım, bi anda oluşuyo sanırım kafasında, o yüzden hep son dakkalarda arayıp haber veriyo :cherry:




abi çok isterdim gelmeyi ama işte uyuyodum, inşallah bi dahaki sefere en azından 1 gün önceden haber verirsen gelmeye çalışıcam :cherry:

Ah Tuğrul ah sabah telefonu açıversen nolcak ...Allah bilir kaçta yatıyon sirseri...:cherry: Bir dahaki sefer olacakmı sence...kış geldi...

Arkadaşlar hepinize selamlar..

CBF150'yi ikinci el almak istesek kaç km'ye kadar tavsiye edersiniz.. Yani "X kilometre ikinci elde üst sınırın olsun" diyebiliyormusunuz?


Bu genellemeyi yapmak aslında zor...ben 12.000 de km telini çekerdim ...çok akıllıyım ya sende çok güzel yersin bu numarayı ve satın alırsın...hatta inanmıcan kadran üzerindeki jelatinim bile duruyor...atıyorum 18.000 de diyede satabiliridim çok basit birşey...a temiz tutardım az da değişiklikler yapardım birine kitlerdim...işte bu konularda kısmet şans konuşur bence...:cat:

aslında öyle bir sınır yok alacağın motoru km'si kaç olursa olsun götürüp bir servise baktıracaksın:cat:

km 5000 olur ama motor bitik olur km 50 000 olur ama motor fişek gibidir nasıl kullanıldığı önemli :cat:

+1.75
 
Katılım
11 Eki 2007
Mesajlar
2,838
Ah Tuğrul ah sabah telefonu açıversen nolcak ...Allah bilir kaçta yatıyon sirseri...:cherry: Bir dahaki sefer olacakmı sence...kış geldi...

Metocum sana kışmı gelir ya, sarıp sarmalamışın motora yağmur korumalıklarını :) Benim 2 günde yağmurdan azına edildi.. Bayradada gezmedende olmuyor, minübüs otobüste canım istemiyor. 2 gündüer eve geliyorum, ayakkabı pantolon kurutuyorum. Bayram diye mecburen biniyorum. Arkama hanımı alıyorum. Ama o hiç ıslanmıyor. Ben önde koruyorum. Motoru alırken uzun tur camı almıştım, yaz başı çıkarmıştım, acil yollu takmam lazım, belki faydası olur.
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
he kankam Allah razı olsun senden bayram hediyeni aldım...Teşekkürler...:rendeer: çok naziksin...
...


kanka mesajlarımı iyi okumuyorsun...:pale:

abi geçen seneki delmece yaylası gezimizi hatırladın mı? :cherry:

hatırlamammı kanka off neydi be hayatımın gezisi de gogıla direkt o gezi geliyor valla:p

Metocum sana kışmı gelir ya, sarıp sarmalamışın motora yağmur korumalıklarını :) Benim 2 günde yağmurdan azına edildi.. Bayradada gezmedende olmuyor, minübüs otobüste canım istemiyor. 2 gündüer eve geliyorum, ayakkabı pantolon kurutuyorum. Bayram diye mecburen biniyorum. Arkama hanımı alıyorum. Ama o hiç ıslanmıyor. Ben önde koruyorum. Motoru alırken uzun tur camı almıştım, yaz başı çıkarmıştım, acil yollu takmam lazım, belki faydası olur.

abi ön camla olmuyor bu iş yav...bence bi diz örtüsüde sen al...artı motor için farklı bir ayakkabı giyebilirsin...ayakkabı kolay kurumaz...veyada binme kasma abicim...
 
Katılım
11 Eki 2007
Mesajlar
2,838
kanka mesajlarımı iyi okumuyorsun...:pale:
abi ön camla olmuyor bu iş yav...bence bi diz örtüsüde sen al...artı motor için farklı bir ayakkabı giyebilirsin...ayakkabı kolay kurumaz...veyada binme kasma abicim...

Metocum mesajlarını okumam mı yaw, fakat, bayram hediyesi olarak değerlendirdiğin şeyi anlayamadım ve o cümlenin bana yazılıp yazılmadığı konusundan emin olamadım. Bu yüzden yorum yapmadım. Her halde Gezi forum başlığını açtığım için di teşekkürün yanlış anlamadıysam, bunun için teşk.. e değmez, Zevkti :cat:

Ön cam tabiki kesin çözüm değil ama 3-5 damladan karşıdan esen soğuk rüzgardan bi nebze korusun yeterli.. Bide abi yağmurda usul olarak binmiyorum zaten, bunun tek sebebide motorun temizliğini yapabileceğim uygun bi ortamımın olmaması, yoksa yağmur, soğuk korumalarını düzerim binerim, neden binmiyiym. Yinede ıslansam ben kendimi evime ulaşınca hallederim, ama motoruda öyle çamur içinde bırakmak bi türlü içime sinmiyor. Şimdi bayram deye s s binmek zorunda kaldık. Hava kötüde olsa ordan oraya ordan oraya şehir içlerinde sürteceğimize elimizin altındaki makineyi kullanmamak saçmalık olur diye düşündük. Bayram harici yağmur çamur zaten kullanmıyorum. Bu yüzden çnlemimi yağmur için değilde soğuk için alabilirsem bana yeticek. Bu hesaplardayım şimdi. Napıyon, nasıl geçiyo bayram bu arada ?
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Metocum mesajlarını okumam mı yaw, fakat, bayram hediyesi olarak değerlendirdiğin şeyi anlayamadım ve o cümlenin bana yazılıp yazılmadığı konusundan emin olamadım. Bu yüzden yorum yapmadım. Her halde Gezi forum başlığını açtığım için di teşekkürün yanlış anlamadıysam, bunun için teşk.. e değmez, Zevkti :cat:

Ön cam tabiki kesin çözüm değil ama 3-5 damladan karşıdan esen soğuk rüzgardan bi nebze korusun yeterli.. Bide abi yağmurda usul olarak binmiyorum zaten, bunun tek sebebide motorun temizliğini yapabileceğim uygun bi ortamımın olmaması, yoksa yağmur, soğuk korumalarını düzerim binerim, neden binmiyiym. Yinede ıslansam ben kendimi evime ulaşınca hallederim, ama motoruda öyle çamur içinde bırakmak bi türlü içime sinmiyor. Şimdi bayram deye s s binmek zorunda kaldık. Hava kötüde olsa ordan oraya ordan oraya şehir içlerinde sürteceğimize elimizin altındaki makineyi kullanmamak saçmalık olur diye düşündük. Bayram harici yağmur çamur zaten kullanmıyorum. Bu yüzden çnlemimi yağmur için değilde soğuk için alabilirsem bana yeticek. Bu hesaplardayım şimdi. Napıyon, nasıl geçiyo bayram bu arada ?

kanka 2 adet energızer şarj edilebilir pil hediye ettin ya gezi esnasında ne çabuk unuttun...:queen: onu didiydim...langırt köysandığı...:cherry:


abicim o zaman alıcan 50-60 liraya düşük bar basınclı yıkama makinası keyfine bakıcan müşteri geldi kanka çıkış yapıcam ben çıkıyom yazarım daha...:rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst