[Tekirdağ - MT]

Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
meltem hanım öncelikle merhaba sizin gibi bayan motorsiklet severleride aramızda görmekten memnun oldum açıkcası pek fazla motorsiklet sevdalısı bayan arkadaşlar bulunmayan ülkemizde sizler biras azınlıkta kalıyorsunuz açıkcası :)

siz sakın metehan arkadaşımıza kulak vermeyin bu yöntem pandalara uygulanıyor genelde
sirklerde falan kendisi sirk kaçkını sevimli pandadırda :p

ayrıca biz böle birbirimize böle sataşmadan duramayız.
gelelim sizin konunuza savaş abinin sölediği gibi sitede sürüş teknikleri hakkında bilgi edinebilirsiniz. ayrıca bystar arkadaşımızdanda tekirdağda bulunun motor kullanan bayan arkadaşlar olup olmadı hakkındada bilgi alabilirsiniz kendisi tüm trakyadaki motorcuları tanıma kapasitesine sahip bir arkadaşımızdır.

vay üçkaatcı vay...anında sattın beni...:p


günaydın arkadaşlar
bugün ufak bi kaza geçirdim benim hiç bir şeyim yok ama
motordaki hasar baya var
hazar dediğimde grenaj ayna ve ön disk sanırım
olay şöyle oldu hükümet konağının önünden sol şeritten gidiyordum sağımda bir panelvan minibüs sağa doğru borsa meydanına inmek üzere sağ sinyalini vermiş ve dönüş yapıyordu
tam o sırada bir tane öküz renault 9 minibüsün önünden direk karşıya hükümet binasının yantarafına doğru geçmek için önüme fırladı ve ben frenleyip motoru sol yatırdım ve kaydım motoru bıraktım ve motor reno ya sol ön tekerleğin az ilersine tampona vurdu ve durdu sonra ekip çağırdık fakat yeni kanuna göre raporu bizim düzenlememiz gerektiğini söledi evrakları inceledi karşı tarafın muayenesi yokmuş ona ceza kesti ve sonra bize işte raporu doldurun ardından trafik sigortasını yaptırdığınız yere götürün diyerek çekip gitti
bizde raporu doldurduk şimdi öğleden sonra çıkıp gidicem işte trafik sigortasını yaptırdığım yere sonrasında ne olacak bilmiyorumm
bilgisi olan varmı bu konuda yani ne olacak ne yapmam gerekli başka diye birde olayın şekline göre kim suçlu ve trafik sigortası hasarın ne kadarını karşılıyacak
nasıl olacak bu işlemler

çok geçmiş olsun kardeşim...şimdi asıl benim korktuğum şey olacak...ekspertiz hasarı az göstermeye çalışacak...ana caddede sen isen ve araba önüne kendini attıysa VEEE bak çok önemli burası...ÇİZİLEN KROKİDE BU SABİTSE VE AÇIKLAMADA HATASINI KABUL ETTİYSE SORUN YOK...bence sen eski bir ss için ne hasar çıkacağını ve bunu ekspertizin kabul edip etmeyeceğini...etmez ise sana piyasa fiyatından daha düşük bir rakam nakit verebileceğini düşün...:pale:
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Sayın slyscorp :p geçmiş olsun, aramızda (kaza geçirenler) sizleri de görmekten mutluluk duymak istemezdik. Şaka bir yana bayramda gelince konuşuruz. Kaza raporun bayramdan sonra çıkar anca. Takma kafana.
 
Katılım
14 Eyl 2009
Mesajlar
10
geçmiş olsun

günaydın arkadaşlar
bugün ufak bi kaza geçirdim benim hiç bir şeyim yok ama
motordaki hasar baya var
hazar dediğimde grenaj ayna ve ön disk sanırım
olay şöyle oldu hükümet konağının önünden sol şeritten gidiyordum sağımda bir panelvan minibüs sağa doğru borsa meydanına inmek üzere sağ sinyalini vermiş ve dönüş yapıyordu
tam o sırada bir tane öküz renault 9 minibüsün önünden direk karşıya hükümet binasının yantarafına doğru geçmek için önüme fırladı ve ben frenleyip motoru sol yatırdım ve kaydım motoru bıraktım ve motor reno ya sol ön tekerleğin az ilersine tampona vurdu ve durdu sonra ekip çağırdık fakat yeni kanuna göre raporu bizim düzenlememiz gerektiğini söledi evrakları inceledi karşı tarafın muayenesi yokmuş ona ceza kesti ve sonra bize işte raporu doldurun ardından trafik sigortasını yaptırdığınız yere götürün diyerek çekip gitti
bizde raporu doldurduk şimdi öğleden sonra çıkıp gidicem işte trafik sigortasını yaptırdığım yere sonrasında ne olacak bilmiyorumm
bilgisi olan varmı bu konuda yani ne olacak ne yapmam gerekli başka diye birde olayın şekline göre kim suçlu ve trafik sigortası hasarın ne kadarını karşılıyacak
nasıl olacak bu işlemler

çok geçmiş olsuunn...
 
Katılım
30 Haz 2006
Mesajlar
1,331
nerdesin be caner?

çalışıyoruz abi net e giremiyorum bi turlü :pale::pale:
günaydın arkadaşlar
bugün ufak bi kaza geçirdim benim hiç bir şeyim yok ama
motordaki hasar baya var
hazar dediğimde grenaj ayna ve ön disk sanırım
olay şöyle oldu hükümet konağının önünden sol şeritten gidiyordum sağımda bir panelvan minibüs sağa doğru borsa meydanına inmek üzere sağ sinyalini vermiş ve dönüş yapıyordu
tam o sırada bir tane öküz renault 9 minibüsün önünden direk karşıya hükümet binasının yantarafına doğru geçmek için önüme fırladı ve ben frenleyip motoru sol yatırdım ve kaydım motoru bıraktım ve motor reno ya sol ön tekerleğin az ilersine tampona vurdu ve durdu sonra ekip çağırdık fakat yeni kanuna göre raporu bizim düzenlememiz gerektiğini söledi evrakları inceledi karşı tarafın muayenesi yokmuş ona ceza kesti ve sonra bize işte raporu doldurun ardından trafik sigortasını yaptırdığınız yere götürün diyerek çekip gitti
bizde raporu doldurduk şimdi öğleden sonra çıkıp gidicem işte trafik sigortasını yaptırdığım yere sonrasında ne olacak bilmiyorumm
bilgisi olan varmı bu konuda yani ne olacak ne yapmam gerekli başka diye birde olayın şekline göre kim suçlu ve trafik sigortası hasarın ne kadarını karşılıyacak
nasıl olacak bu işlemler


Abilerin btanesi ERdinç abim geçmiş olsun umarım sende bişey yoktur:rendeer:
 
Katılım
16 Eyl 2009
Mesajlar
5
çorludan merhaba...................

merhaba arkadaşlar.......motoru olmayan bir motor sever olarak aranızdayım..umarım en kısa zamanda bir motor sahibide olurum....ehliyet var ama motor olmayınca nafile.....
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
merhaba arkadaşlar.......motoru olmayan bir motor sever olarak aranızdayım..umarım en kısa zamanda bir motor sahibide olurum....ehliyet var ama motor olmayınca nafile.....

hoşgeldin,umarım en kısa zamanda motor sahibi olursun
kendini tanıtırsan seviniriz
 
Katılım
16 Eyl 2009
Mesajlar
5
hoşbuldukk...umarım en kısa zamanda olur...ben çorluda bir kamu kurumunda devlet memuruyum....motor alana kadar hem motorcu arkadaşlar edinmek, hem motorlar hakkında daha iyi bilgi edinmek için burdayım...umarım başka bayan arkadaşlardan katılım vardır.....
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hoşbuldukk...umarım en kısa zamanda olur...ben çorluda bir kamu kurumunda devlet memuruyum....motor alana kadar hem motorcu arkadaşlar edinmek, hem motorlar hakkında daha iyi bilgi edinmek için burdayım...umarım başka bayan arkadaşlardan katılım vardır.....
Madem bulaştınız fazla sürmez motor almanız,
Ayyürek'e verdiğimiz tavsiyeleri siz de dikkate alırsanız daha bilinçli olarak başlarsınız.

Bu arada galiba Tekirdağ MT motorcu memurlar baskınına uğradı.
pişikolojik motorcu ömersirin'le başlamıştı.
bi gün gelecek Çorlu Hükümet konağının bahçesi Aydın Valiliği'nin bahçesi gibi motor dolacak:)
 
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
314
Selam zorbuldum sizleri:)Bugun motorumun yağını değiştirmek için gittiğin tamircinin yanında deniz die bir arkadaşla tanıştım biraz muhabet ettik o bahsetti bu siteden ve böyle bir gurubun olduğundan ben geldimm :pve hoşbuldum....:rendeer:

DERYA HANIM HOŞGELDİNİZ ARAMIZA sizleri görmek güzel....:cat:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:10 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:06 PM ----------

günaydın arkadaşlar
bugün ufak bi kaza geçirdim benim hiç bir şeyim yok ama
motordaki hasar baya var
hazar dediğimde grenaj ayna ve ön disk sanırım
olay şöyle oldu hükümet konağının önünden sol şeritten gidiyordum sağımda bir panelvan minibüs sağa doğru borsa meydanına inmek üzere sağ sinyalini vermiş ve dönüş yapıyordu
tam o sırada bir tane öküz renault 9 minibüsün önünden direk karşıya hükümet binasının yantarafına doğru geçmek için önüme fırladı ve ben frenleyip motoru sol yatırdım ve kaydım motoru bıraktım ve motor reno ya sol ön tekerleğin az ilersine tampona vurdu ve durdu sonra ekip çağırdık fakat yeni kanuna göre raporu bizim düzenlememiz gerektiğini söledi evrakları inceledi karşı tarafın muayenesi yokmuş ona ceza kesti ve sonra bize işte raporu doldurun ardından trafik sigortasını yaptırdığınız yere götürün diyerek çekip gitti
bizde raporu doldurduk şimdi öğleden sonra çıkıp gidicem işte trafik sigortasını yaptırdığım yere sonrasında ne olacak bilmiyorumm
bilgisi olan varmı bu konuda yani ne olacak ne yapmam gerekli başka diye birde olayın şekline göre kim suçlu ve trafik sigortası hasarın ne kadarını karşılıyacak
nasıl olacak bu işlemler

DOstum çok geçmiş olsun sende birsey yokya gerisi olur sıkma canını...:rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst