- Katılım
- 8 Eyl 2008
- Mesajlar
- 1,788
Erdinç abi Geçmiş olsun.Can a geleceğine mala gelsin boşver...Önce Sağlık:rendeer:
meltem hanım öncelikle merhaba sizin gibi bayan motorsiklet severleride aramızda görmekten memnun oldum açıkcası pek fazla motorsiklet sevdalısı bayan arkadaşlar bulunmayan ülkemizde sizler biras azınlıkta kalıyorsunuz açıkcası
siz sakın metehan arkadaşımıza kulak vermeyin bu yöntem pandalara uygulanıyor genelde
sirklerde falan kendisi sirk kaçkını sevimli pandadırda
ayrıca biz böle birbirimize böle sataşmadan duramayız.
gelelim sizin konunuza savaş abinin sölediği gibi sitede sürüş teknikleri hakkında bilgi edinebilirsiniz. ayrıca bystar arkadaşımızdanda tekirdağda bulunun motor kullanan bayan arkadaşlar olup olmadı hakkındada bilgi alabilirsiniz kendisi tüm trakyadaki motorcuları tanıma kapasitesine sahip bir arkadaşımızdır.
günaydın arkadaşlar
bugün ufak bi kaza geçirdim benim hiç bir şeyim yok ama
motordaki hasar baya var
hazar dediğimde grenaj ayna ve ön disk sanırım
olay şöyle oldu hükümet konağının önünden sol şeritten gidiyordum sağımda bir panelvan minibüs sağa doğru borsa meydanına inmek üzere sağ sinyalini vermiş ve dönüş yapıyordu
tam o sırada bir tane öküz renault 9 minibüsün önünden direk karşıya hükümet binasının yantarafına doğru geçmek için önüme fırladı ve ben frenleyip motoru sol yatırdım ve kaydım motoru bıraktım ve motor reno ya sol ön tekerleğin az ilersine tampona vurdu ve durdu sonra ekip çağırdık fakat yeni kanuna göre raporu bizim düzenlememiz gerektiğini söledi evrakları inceledi karşı tarafın muayenesi yokmuş ona ceza kesti ve sonra bize işte raporu doldurun ardından trafik sigortasını yaptırdığınız yere götürün diyerek çekip gitti
bizde raporu doldurduk şimdi öğleden sonra çıkıp gidicem işte trafik sigortasını yaptırdığım yere sonrasında ne olacak bilmiyorumm
bilgisi olan varmı bu konuda yani ne olacak ne yapmam gerekli başka diye birde olayın şekline göre kim suçlu ve trafik sigortası hasarın ne kadarını karşılıyacak
nasıl olacak bu işlemler
günaydın arkadaşlar
bugün ufak bi kaza geçirdim benim hiç bir şeyim yok ama
motordaki hasar baya var
hazar dediğimde grenaj ayna ve ön disk sanırım
olay şöyle oldu hükümet konağının önünden sol şeritten gidiyordum sağımda bir panelvan minibüs sağa doğru borsa meydanına inmek üzere sağ sinyalini vermiş ve dönüş yapıyordu
tam o sırada bir tane öküz renault 9 minibüsün önünden direk karşıya hükümet binasının yantarafına doğru geçmek için önüme fırladı ve ben frenleyip motoru sol yatırdım ve kaydım motoru bıraktım ve motor reno ya sol ön tekerleğin az ilersine tampona vurdu ve durdu sonra ekip çağırdık fakat yeni kanuna göre raporu bizim düzenlememiz gerektiğini söledi evrakları inceledi karşı tarafın muayenesi yokmuş ona ceza kesti ve sonra bize işte raporu doldurun ardından trafik sigortasını yaptırdığınız yere götürün diyerek çekip gitti
bizde raporu doldurduk şimdi öğleden sonra çıkıp gidicem işte trafik sigortasını yaptırdığım yere sonrasında ne olacak bilmiyorumm
bilgisi olan varmı bu konuda yani ne olacak ne yapmam gerekli başka diye birde olayın şekline göre kim suçlu ve trafik sigortası hasarın ne kadarını karşılıyacak
nasıl olacak bu işlemler
nerdesin be caner?
günaydın arkadaşlar
bugün ufak bi kaza geçirdim benim hiç bir şeyim yok ama
motordaki hasar baya var
hazar dediğimde grenaj ayna ve ön disk sanırım
olay şöyle oldu hükümet konağının önünden sol şeritten gidiyordum sağımda bir panelvan minibüs sağa doğru borsa meydanına inmek üzere sağ sinyalini vermiş ve dönüş yapıyordu
tam o sırada bir tane öküz renault 9 minibüsün önünden direk karşıya hükümet binasının yantarafına doğru geçmek için önüme fırladı ve ben frenleyip motoru sol yatırdım ve kaydım motoru bıraktım ve motor reno ya sol ön tekerleğin az ilersine tampona vurdu ve durdu sonra ekip çağırdık fakat yeni kanuna göre raporu bizim düzenlememiz gerektiğini söledi evrakları inceledi karşı tarafın muayenesi yokmuş ona ceza kesti ve sonra bize işte raporu doldurun ardından trafik sigortasını yaptırdığınız yere götürün diyerek çekip gitti
bizde raporu doldurduk şimdi öğleden sonra çıkıp gidicem işte trafik sigortasını yaptırdığım yere sonrasında ne olacak bilmiyorumm
bilgisi olan varmı bu konuda yani ne olacak ne yapmam gerekli başka diye birde olayın şekline göre kim suçlu ve trafik sigortası hasarın ne kadarını karşılıyacak
nasıl olacak bu işlemler
merhaba arkadaşlar.......motoru olmayan bir motor sever olarak aranızdayım..umarım en kısa zamanda bir motor sahibide olurum....ehliyet var ama motor olmayınca nafile.....
merhaba arkadaşlar.......motoru olmayan bir motor sever olarak aranızdayım..umarım en kısa zamanda bir motor sahibide olurum....ehliyet var ama motor olmayınca nafile.....
Madem bulaştınız fazla sürmez motor almanız,hoşbuldukk...umarım en kısa zamanda olur...ben çorluda bir kamu kurumunda devlet memuruyum....motor alana kadar hem motorcu arkadaşlar edinmek, hem motorlar hakkında daha iyi bilgi edinmek için burdayım...umarım başka bayan arkadaşlardan katılım vardır.....
merhaba arkadaşlar.......motoru olmayan bir motor sever olarak aranızdayım..umarım en kısa zamanda bir motor sahibide olurum....ehliyet var ama motor olmayınca nafile.....
Sen de hoşgeldin arkadaşım.
Hoşbulduk Savaş Abi,
Marangoz aynı tas aynı hamam, sürekli sallıyor duruyor...
Bayan olarak niye benden başka kimse yok diye düşünürdüm hep![]()
Selam zorbuldum sizleriBugun motorumun yağını değiştirmek için gittiğin tamircinin yanında deniz die bir arkadaşla tanıştım biraz muhabet ettik o bahsetti bu siteden ve böyle bir gurubun olduğundan ben geldimm
ve hoşbuldum....:rendeer:
günaydın arkadaşlar
bugün ufak bi kaza geçirdim benim hiç bir şeyim yok ama
motordaki hasar baya var
hazar dediğimde grenaj ayna ve ön disk sanırım
olay şöyle oldu hükümet konağının önünden sol şeritten gidiyordum sağımda bir panelvan minibüs sağa doğru borsa meydanına inmek üzere sağ sinyalini vermiş ve dönüş yapıyordu
tam o sırada bir tane öküz renault 9 minibüsün önünden direk karşıya hükümet binasının yantarafına doğru geçmek için önüme fırladı ve ben frenleyip motoru sol yatırdım ve kaydım motoru bıraktım ve motor reno ya sol ön tekerleğin az ilersine tampona vurdu ve durdu sonra ekip çağırdık fakat yeni kanuna göre raporu bizim düzenlememiz gerektiğini söledi evrakları inceledi karşı tarafın muayenesi yokmuş ona ceza kesti ve sonra bize işte raporu doldurun ardından trafik sigortasını yaptırdığınız yere götürün diyerek çekip gitti
bizde raporu doldurduk şimdi öğleden sonra çıkıp gidicem işte trafik sigortasını yaptırdığım yere sonrasında ne olacak bilmiyorumm
bilgisi olan varmı bu konuda yani ne olacak ne yapmam gerekli başka diye birde olayın şekline göre kim suçlu ve trafik sigortası hasarın ne kadarını karşılıyacak
nasıl olacak bu işlemler
Var artık gözün aydın.
Paralı gün filan yaparsanız bizi de yazın![]()