Denizli İl Temsilcisi
- Katılım
- 15 Nis 2006
- Mesajlar
- 2,254
- Konu Yazar
- #21
arkadaşlar bu mesajdan sonra herkes ismini ekleyip copy paste yapsın benzin şirketlerine ben atıyım kampanya istiyoruz bu kadar kişiyiz dilinden güzel bi mesajla...
1-Okay ŞEN 20 u 0600
2-Gökhan TAŞ 20 R 5956
3-
Tamam işte, madem kampanya istiyorsun, yap sen de bir kampanya biz de destek olalım...
evet kampanyamıza lütfen destek olalım