Motorsiklet akaryakıt kampanyaları istiyoruz

Katılım
1 Nis 2005
Mesajlar
2,168
arkadaş yerden göğe kadar haklı. ben full istasyonlarına gidiyorum . bedava çay ve çorba var :D
bir fincan kahvenin kırk yıl hatırı var hesabı. orada içtiğim çay hoşuma gidiyor. :D


benim gibi şu an işi gücü olmayan ve eş dost şuraya evrak götür deyince cebine üç beş kuruş giren bir motorcu için çok güzel bir promosyon. ucuz benzin artı bedava çay çorba:)
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst