Motorsiklet akaryakıt kampanyaları istiyoruz

Denizli İl Temsilcisi
Katılım
15 Nis 2006
Mesajlar
2,254
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
1-Okay ŞEN 20 u 0600
2-Gökhan TAŞ 20 R 5956
3-Tugba Aykan 07 GP 486
 
Denizli İl Temsilcisi
Katılım
15 Nis 2006
Mesajlar
2,254
evet sayın üyler bu mail tüm benzin şirketlerine gönderilip kampaynların ve bi çok şeyin motorsiklet üzerinede sağlanmasını amaçlıyoruz
1-Okay ŞEN 20 u 0600
2-Gökhan TAŞ 20 R 5956
3-Tugba Aykan 07 GP 486
4-
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
evet sayın üyler bu mail tüm benzin şirketlerine gönderilip kampaynların ve bi çok şeyin motorsiklet üzerinede sağlanmasını amaçlıyoruz
1-Okay ŞEN 20 u 0600
2-Gökhan TAŞ 20 R 5956
3-Tugba Aykan 07 GP 486
4-

Savaş KAYAN 59 YN 650, 59 FA 897
 
Denizli İl Temsilcisi
Katılım
15 Nis 2006
Mesajlar
2,254
evet sayın üyler bu mail tüm benzin şirketlerine gönderilip kampaynların ve bi çok şeyin motorsiklet üzerinede sağlanmasını amaçlıyoruz
1-Okay ŞEN 20 u 0600
2-Gökhan TAŞ 20 R 5956
3-Tugba Aykan 07 GP 486
4-Savaş KAYAN 59 YN 650, 59 FA 897
5-
 
Katılım
14 Ocak 2009
Mesajlar
308
evet sayın üyler bu mail tüm benzin şirketlerine gönderilip kampaynların ve bi çok şeyin motorsiklet üzerinede sağlanmasını amaçlıyoruz
1-Okay ŞEN 20 u 0600
2-Gökhan TAŞ 20 R 5956
3-Tugba Aykan 07 GP 486
4-Savaş KAYAN 59 YN 650, 59 FA 897
5-



bu kadarmıyız????
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
2,408
evet sayın üyler bu mail tüm benzin şirketlerine gönderilip kampaynların ve bi çok şeyin motorsiklet üzerinede sağlanmasını amaçlıyoruz
1-Okay ŞEN 20 u 0600
2-Gökhan TAŞ 20 R 5956
3-Tugba Aykan 07 GP 486
4-Savaş KAYAN 59 YN 650, 59 FA 897
5-halis demir 34 hd 684/34 hd 808/34 hd 377
 
Katılım
14 Ocak 2009
Mesajlar
308
okay şuan denızlıde.kıbrısta okuyo yani oda bizim gibi alıyo benzini:D
 
Denizli İl Temsilcisi
Katılım
15 Nis 2006
Mesajlar
2,254
hadi arkadaşlar hadi belli bir rakama ulaşalım
1-Okay ŞEN 20 u 0600
2-Gökhan TAŞ 20 R 5956
3-Tugba Aykan 07 GP 486
4-Savaş KAYAN 59 YN 650, 59 FA 897
5-halis demir 34 hd 684/34 hd 808/34 hd 377
6-
 
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
666
aslında motosikletlilere yönelik ilk kampanyayı yapan şirket parsayı toplar ama
akılları nerde bu adamların

geçen sene opete ve türk petrole web üzerinden mesaj geçtim
motosikletlere yönelik promosyon istiyoruz vs diye
ama kimsenin taktığı yok malesef
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
hadi bakalım hep destek tam destek

1-Okay ŞEN 20 u 0600
2-Gökhan TAŞ 20 R 5956
3-Tugba Aykan 07 GP 486
4-Savaş KAYAN 59 YN 650, 59 FA 897
5-halis demir 34 hd 684/34 hd 808/34 hd 377
6-ümmet perkitan
7.
 
Katılım
5 Mar 2009
Mesajlar
377
arkadaş ben çözüm buldum. bi tane varil aldım. onu dolduruyom benzinle her türlü indirim oluyo. eve götürüyom. koyuyom. ordan altına musluk taktım.
 
Katılım
18 May 2009
Mesajlar
239
Bildiğim kadarıyla benzin fiyatının içinde zaten promosyon tutarı var. Hediye verselerde vermeselerde bunu bizden alıyorlar. Yapılan kampnayaların çoğu onlara maliyetine gelen ürünler oluyor. 50 liraya aldıkları telefonları üstelik 500 litre benzin alma şartıyla yine 50 liraya veriyorlar. Verdikleri puanlarada aldanmayın. motoru için 40 TL' lik benzin alana 20kuruş puan yüklüyorlar. Bu gibi şeyler daha çok uzun yol araçlarının, otobüslerin işine geliyor. İşlerini adam gibi yapsınlar yeter. Geçenlerde hava makinesi çalışan istasyon bulmak için 3 yere gittim.
 
Denizli İl Temsilcisi
Katılım
15 Nis 2006
Mesajlar
2,254
aslında motosikletlilere yönelik ilk kampanyayı yapan şirket parsayı toplar ama
akılları nerde bu adamların

geçen sene opete ve türk petrole web üzerinden mesaj geçtim
motosikletlere yönelik promosyon istiyoruz vs diye
ama kimsenin taktığı yok malesef

arkadaş ben çözüm buldum. bi tane varil aldım. onu dolduruyom benzinle her türlü indirim oluyo. eve götürüyom. koyuyom. ordan altına musluk taktım.

Bildiğim kadarıyla benzin fiyatının içinde zaten promosyon tutarı var. Hediye verselerde vermeselerde bunu bizden alıyorlar. Yapılan kampnayaların çoğu onlara maliyetine gelen ürünler oluyor. 50 liraya aldıkları telefonları üstelik 500 litre benzin alma şartıyla yine 50 liraya veriyorlar. Verdikleri puanlarada aldanmayın. motoru için 40 TL' lik benzin alana 20kuruş puan yüklüyorlar. Bu gibi şeyler daha çok uzun yol araçlarının, otobüslerin işine geliyor. İşlerini adam gibi yapsınlar yeter. Geçenlerde hava makinesi çalışan istasyon bulmak için 3 yere gittim.

isim soyisim plaka yazalım ben bu işi sizin katkılarınızla çözücem arkadaşlar
hadi bakalım hep destek tam destek

1-Okay ŞEN 20 u 0600
2-Gökhan TAŞ 20 R 5956
3-Tugba Aykan 07 GP 486
4-Savaş KAYAN 59 YN 650, 59 FA 897
5-halis demir 34 hd 684/34 hd 808/34 hd 377
6-ümmet perkitan
7.
 
Denizli İl Temsilcisi
Katılım
15 Nis 2006
Mesajlar
2,254
isim soyisim plaka
1-Okay ŞEN 20 u 0600
2-Gökhan TAŞ 20 R 5956
3-Tugba Aykan 07 GP 486
4-Savaş KAYAN 59 YN 650, 59 FA 897
5-halis demir 34 hd 684/34 hd 808/34 hd 377
6-ümmet perkitan
7-sinan balkan
8-
 
Son düzenleme:
Katılım
5 Mar 2009
Mesajlar
377
ben buldum çözümü?
şimdi deposu 15 litre olan 2 arkadaş birlikte depolarını fullerse 100 tl oluyo. alın size kampanya

burda il il bbenzin topiği açalım. benzin alcak arkadaşlar yazsın bi petrolde buluşup öle tek hesaptan alsınlar.
 
Denizli İl Temsilcisi
Katılım
15 Nis 2006
Mesajlar
2,254
isim soyisim plaka
1-Okay ŞEN 20 u 0600
2-Gökhan TAŞ 20 R 5956
3-Tugba Aykan 07 GP 486
4-Savaş KAYAN 59 YN 650, 59 FA 897
5-halis demir 34 hd 684/34 hd 808/34 hd 377
6-ümmet perkitan
7-sinan balkan
8-

---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:33 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:26 PM ----------

isim soyisim plaka
1-Okay ŞEN 20 u 0600
2-Gökhan TAŞ 20 R 5956
3-Tugba Aykan 07 GP 486
4-Savaş KAYAN 59 YN 650, 59 FA 897
5-halis demir 34 hd 684/34 hd 808/34 hd 377
6-ümmet perkitan
7-sinan balkan
8-sınan balkan 34 zy 1270
9-
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Üst