Honda Honda Cbr600F Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
20 Eyl 2007
Mesajlar
148
İşte benim baykuş 600f topiğine kondu : )))

cimg0178.jpg



cimg0208.jpg


cimg0206.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
Oh aman aman Maşallah, sonunda görebildik fotoları.:mrgreen:

Makine çil çil parlıyor resmen, Allah kaza bela vermesin İnşallah, tekrardan hayırlı olsun.:cat:

Devil Egsoz, double buble cam, düşme takozları, silikon elcikler, denge topuzları, önde led sinyaller ve jant şeritleri görebildiğim ekstralar.

Gayet zevkli oynanmış bir motor. Yalnız arkaya sinyal gerekiyor sanırım.:wiinkk:

Sanırım motoru çözdün artık, bu aralar pek aramıyorsun:queen:
 
Katılım
20 Eyl 2007
Mesajlar
148
Oh aman aman Maşallah, sonunda görebildik fotoları.:mrgreen:

Makine çil çil parlıyor resmen, Allah kaza bela vermesin İnşallah, tekrardan hayırlı olsun.:cat:

Devil Egsoz, double buble cam, düşme takozları, silikon elcikler, denge topuzları, önde led sinyaller ve jant şeritleri görebildiğim ekstralar.

Gayet zevkli oynanmış bir motor. Yalnız arkaya sinyal gerekiyor sanırım.:wiinkk:

Sanırım motoru çözdün artık, bu aralar pek aramıyorsun:queen:




arka sinyaller de stoplara gömülmüş vaziyette;

Yok çok da çözmüş sayılmam aslında ama; böyle sırf sorulardan ötürü aramak da senden önce beni rahatsız ediyor :wiinkk:

Şuan il dışındayım; diğer başlıkta da yazdım, ramazan sonrası görüşmeye çalışalım :) ramazanda benim alıcılar kapalı :)
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
Olur mu hocam öyle şey, ne zaman istersen ara, yardımcı olmaktan mutluluk duyarım. :)

Tamamdır, ramazandan sonra görüşelim kısmetse.:cat:
 
Katılım
20 Eyl 2007
Mesajlar
148
hayırlı olsun güzel makine. kazasız belasız inşallah...

Eyvallah, çok sağol.



minik bir sorum var; motor yedek depoya geçtikten sonra azalan çentiklerin haricinde bir uyarı var mı? Biraz garip kaçabilecek bir soru ama yakıt sarfiyatını ölçmek ve bu ölçümü yolda kalmadan yapabilmek için soruyorum :cherry:
 
Katılım
6 Eyl 2005
Mesajlar
399
o sorun başlarda bndede vardı ama insan alışıyor bi süreden sonra :) sadece yedek depoda gösterge var.
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
Eyvallah, çok sağol.



minik bir sorum var; motor yedek depoya geçtikten sonra azalan çentiklerin haricinde bir uyarı var mı? Biraz garip kaçabilecek bir soru ama yakıt sarfiyatını ölçmek ve bu ölçümü yolda kalmadan yapabilmek için soruyorum :cherry:

En son çentikde inip tamamen yanıp sönmeye başladıktan itibaren sakin kullanımda 30 km kadar gitmiştim ben. Ama tüm çentikler indikten sonra en fazla bir 10 km içinde benzin almak doğru olur yolda kalmamak için, ne olur ne olmaz. :)

Ben 25 TL'lik benzinle ortalama 100 km. gidiyorum.
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
Ehh birazcık gazlama ağırlıklı tabi; %70 gaz, %30 sakin diyelim :queen:

Normal Ertech'im, 4 silindir 4 çocuk unutma, motorsuzluk başına vurmuş senin:p

Bu arada, özledik be olm:mrgreen:
 
Katılım
12 Eyl 2006
Mesajlar
1,676
Ehh birazcık gazlama ağırlıklı tabi; %70 gaz, %30 sakin diyelim :queen:

Normal Ertech'im, 4 silindir 4 çocuk unutma, motorsuzluk başına vurmuş senin:p

Bu arada, özledik be olm:mrgreen:

Başımı vurmazmı hemde nasıl vurdu.... :)

Bu arada güzelim sissy bar satılır mı ya? yoksa işin ticaretine mi başladın :mrgreen:

bu arada motoru bana satarken sissy bardan isterim ona göre :p
 
Katılım
9 Tem 2009
Mesajlar
34
tekrar slm arkadaslar
boyle bı msg yazmıstım sagolsun muyı cvp yazmıstı
bu konu hakkında fıkrı olan yada yarım saat yol yaptıktan sonra sag kuyruk altında kı ragulatore allah rızası ıcın bakabılırmısınız.
tekrar tesekkurler..

YARDIMMM slm arkadaslar 3 gundur ragulator ve sargıyla ugrasıorum bittim yanı.herkes bişi soyluo..
daha onceden bole bı sorunum olmadıgı ıcın regulatore hıc bakmadım.
pazar gunu nerdeyse yanıodum.benım motoru aldıgım vatandas regulator cıkısıd dakı kabloları ek yapıp bantlamıs.vu burdan ark yaptı.allah tan tam durdugum an da oldu sag arka kuyruktan dumanlar cıkınca seleyı bı kaldırdım granajın altında o sacma sapan ek yerlerınden ates aldı yolda olsam tutuscam yanı
neyse ben regulatoru de alt sargıyı da degıstırdım şarj normal hersey yolunda
fakat bole bı sorunla karsılasınca motor 20 dk yol yapınca regulator de asırı bı ısınma oluo
ama kablolarda ole cok bı ısınma yok
dıcegım o kı daha once dıkkat etmedım bı konu
kımı yok bu kadr ısınmaz kımı dıo ısınması normal RR ların regulatoru hıc tutamıosun bıle ;
valla arkadaslar maymun oldum sızın anlıcagınız.
allah rızası ıcın yarım saat bı yol yapan arkadas sag arka kuyruk granjın altında bulunan regulatorun durumuna baka bılırmı yada bılgısı olan bırı yorum yapabılırmı
bıraz uzun oldu kusura bakmayın HEPINIZE TESEKKURLER.
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
3,199
En son çentikde inip tamamen yanıp sönmeye başladıktan itibaren sakin kullanımda 30 km kadar gitmiştim ben. Ama tüm çentikler indikten sonra en fazla bir 10 km içinde benzin almak doğru olur yolda kalmamak için, ne olur ne olmaz. :)

Ben 25 TL'lik benzinle ortalama 100 km. gidiyorum.

ben de aşağı yukarı aynı rakamları yakıyorum. ama çok efendi gittğim söylenemez. ara gazını da seviyorum kalkışlarda balina kuyruğu yapmaya da baylıyoruruuururururururmmmmm:mrgreen:
turbo dizel g.puntomdan çok yakıyo ama ben onu çookk seviyorum :queen:
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
tekrar slm arkadaslar
boyle bı msg yazmıstım sagolsun muyı cvp yazmıstı
bu konu hakkında fıkrı olan yada yarım saat yol yaptıktan sonra sag kuyruk altında kı ragulatore allah rızası ıcın bakabılırmısınız.
tekrar tesekkurler..

İlk yol yaptığımda kontrol ederim.:cat:
 
Katılım
9 Tem 2009
Mesajlar
34
slm
5-7 bın devırlerde kullandınmı yaklasık 180-200 krş yakıo
13-14 bınlerı zorlarsan 250 banamısın demıo

ben de aşağı yukarı aynı rakamları yakıyorum. ama çok efendi gittğim söylenemez. ara gazını da seviyorum kalkışlarda balina kuyruğu yapmaya da baylıyoruruuururururururmmmmm:mrgreen:
turbo dizel g.puntomdan çok yakıyo ama ben onu çookk seviyorum :queen:


---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:10 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:08 PM ----------

sımdı den tesekkurler

İlk yol yaptığımda kontrol ederim.:cat:
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
ben de aşağı yukarı aynı rakamları yakıyorum. ama çok efendi gittğim söylenemez. ara gazını da seviyorum kalkışlarda balina kuyruğu yapmaya da baylıyoruruuururururururmmmmm:mrgreen:
turbo dizel g.puntomdan çok yakıyo ama ben onu çookk seviyorum :queen:

Bu motordan keyif alınmıyorki başka türlü, mesela chopper kullanıcısı olsam salına salına gezerdim kesin, ama nabza göre şerbet veriyorsun ister istemez.
Ben vites aralarında da ara gaz yapıyorum bazen:queen:
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
3,199
Bu motordan keyif alınmıyorki başka türlü, mesela chopper kullanıcısı olsam salına salına gezerdim kesin, ama nabza göre şerbet veriyorsun ister istemez.
Ben vites aralarında da ara gaz yapıyorum bazen:queen:

aynen öyle hocam. keşke aynı şehirde olsak da beraber yol yapabilsek :) devamlı gaza gelelim risk alalım agresif sürelim demiyorum ama 4 silindir 100 hp üstü bi motosiklet crusier gibi kullanılmamalı. bunun ne üretim ne kullanım amacı bu değil. mesela her viteste redline görmek değil ama sırf yakıt ekonomisi olacak diye tın tın gezecek olsam niye bu motora bineyim ki diyorum....
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst