Mobilet Üzerinde Tehlikeli Yolculuk...

Katılım
20 Ağu 2009
Mesajlar
77
genelde gücü büyük motora yetmeyen gençlerdir bunlar iyikide yetmiyor yoksa hergün bir kaza
 
Katılım
3 May 2008
Mesajlar
1,330
Bence ;

Mobylette , Mobilet diye okunduğu ve bir çok kişinin mobillet dediği gibi bir illet.

Bir hastalık. Ve en düşük maliyet ile en kolay yoldan hız yapmak , yarışmak vs. Bir çok duyguyu karşılıyor.
 
Katılım
21 Mar 2009
Mesajlar
767
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
onları alıcaksın önce bağlaacaksın sonra tırnaklarını kelpeten le cekip yeidirdikten sonra bıyık sakal varsa onları cımbızla cekiceksin gözkapaklarına neşterle iz atıcaksın bak bakiim bidaha yapıyolarmı
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
onları alıcaksın önce bağlaacaksın sonra tırnaklarını kelpeten le cekip yeidirdikten sonra bıyık sakal varsa onları cımbızla cekiceksin gözkapaklarına neşterle iz atıcaksın bak bakiim bidaha yapıyolarmı


::eek:hmy::

:sunny:

::baaas::


O salaklari motosikletin uzerinde o sekilde gorunce dehsete dustum.

Ama su cumleleri okuyunca dustugum dehsetin yaninda palavra kalir.

Saka degil mi bu yazdiklarin.
Ne olur saka de!!!!!:cyclopsan
 
Katılım
13 Ara 2007
Mesajlar
936
Çingeneye Silah verirsen Babasını vururmuş Bunlarada mobylette vermişler birbirini öldürüyorlar..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst